Jičín má severovýchodní obchvat, centrum města se zbaví tisíců aut
Nový obchvat Jičína. Foto: Královéhradecký kraj
Město o obchvat usilovalo dvacet let, kamiony už nebudou muset projíždět kolem škol či nemocnice.
Město o obchvat usilovalo dvacet let, kamiony už nebudou muset projíždět kolem škol či nemocnice.
Za mě velká pochvala. Kruháče jen na začátku a na konci obchvatu. Křížení se silnicí vedoucí někam do Lhoty (Studeňan) je přemostěné. Dobrý práce.
Hezké.
S obchvaty jsou na to líp než Praha…
…na tom…
Nerozumím tomu proč s otevřením obchvatu neinstalovali zároveň zákazy vjezdu kamionů do JC – netypicky dnes přes město x-krát DS Chuchlík
Budou tam značky buď Mimo dopravní obsluhy nebo zákaz tranzitu. I do Jičína je občas nějaký kamion potřeba.
to je sice pravda ale ne s kamením z lomu z Košťálova
To by vůbec nemělo jet po silnici, aspoň podle zatím ještě pořád platné teorie, jíž se většina nákladů na silnicích již obhajuje. 🙂
A jak víte, že to neveze přímo do města někam na stavbu? 20 tun 20 km vlakem je pitomost.
Raději se soustřeďte na zkapacitnění tranzitu přes ČR. Aby se dalo protáhnout 2000 tun 200 km daleko.
Třeba o novém úseku ještě nevěděli, ať již jeli po paměti, či podle navigace. Často trvá několik měísců, než si všichni zvyknou.
Silniční aplikace paragrafu 1.
Trpeli tolik let a ted jsou vysmati. A az se postavi D35 za 400 let, tak to bude uplne dokonaly…
Naopak, všichni do Jičína pak už budou jezdit jen autem. 🙂
škoda, že se neplánuje okruh uzavřít, jednalo by se už jen o 3 km, a rázem by Jičín byl z dopravního hlediska klidné místo. Uvidí se, kolik skutečně aut tenhle obchvat odkloní (původní trasu mám skoro u baráku).
Ale plánuje, jen to uzavření je ambicioznější, než byste čekal. V plánu je silnice I/35 2+1 pruh, se sjezdem u nově vzniklého severního kruhového objezdu.
https://mapapp.rsd.cz/Upload/Stavby/268/infoletak_s35-ohrazenice-ulibice.pdf
Uvedení do provozu r. 2031-v životě jsem se tak nepobavil. To je sci-fi.
To fakt stále nechápu, proč se dělá najednou 30 km dálnice, když cestou budou celkově 8 sjezdů. To nelze stavět po kusech, takže prostě když dostanou povolení třeba pro stavbu Úlibice-Valdice a Kněžnice-Libuň (jen příklady), proč čekají na povolení na zbytek úseků? Takhle se to zbytečně prodlužuje a už některé úseky mohli být zprovozněné. Celý problém v této trase je, že vede Českým rájem a tam se furt bojuje, kudy to vlastně povede , aby to nenarušilo moc místní ekosystem.
Upřímně, uzavírat okruh mi přijde jako zbytečnost. Pro jaký směr tranzitu byste si ho představoval? Nyní jsou podle mě obchvatem pokryty všechny důležité tranzitní směry.
co takhle směr Sobotka – Lomnice? Pořád bude rychlejší varianta přes město, než po celém obchvatu… o kilometrech nemluvě.
Tak třeba pro směr Úlibice – Turnov. Teď když pojedu po obchvatu tak je to ráno ( cca 5:30 kdy tam jezdím) časově na stejno jako když jedu městem…. Takhle bych se městu vyhnul úplně a časově by to bylo kratší.
A když je to nastejno, tak to snad nestačí???
Zkuste se zeptat místních, jestli jim nevadí že jim pod okny jezdí auta. Myslím, že budou rádi když ta auta pojedou po obchvatu. Řidič ušetří čas i v jinou hodinu než v noci/brzkém ránu. Ale třeba Františkovi se líbí že mu jezdí auta pod oknem, co já vím…
Ano, podchod u Robous… hnát lidi dolů a zase nahoru, přitom je to u kruháče vedle zástavby – takže pro řidiče by pouštění chodce neznamenalo zastavovat z 90, stejně tam jedou pomalu…
Ale jinak super – každý obchvat se počítá.
Nanejvýš dva a půl metru, navíc po rampě a bez schodů. Jen dobře, že takové kolizní místo zmizí.
Do basy po obchvatu!