JHMD dostaly od Drážního úřadu další odklad, do konce září
Zelený vůz M27.003 a červený M27.004. Autor: JHMD/Jan Píšala
Drážní úřad vycházel hlavně z vývoje souvisejícího sporu mezi JHMD a Krajem Vysočina, který řeší ministerstvo vnitra.
Jak je možné, že na rozdíl od energetiky, kde je ustanoven DPI = dodavatel poslední instance není totž stanoveno v dopravě – dopravce poslední instance … jak v silniční, tak železniční dopravě …
DPI většinou nevlastní infrastrukturu.
Přičemž zrovna u jindřichohradeckých úzkokolejek by tím pádem tou „poslední instancí“ byly právě JHMD.
Taky mě napadá, že osobní železniční doprava, natož na takovéto málo významné trati, rozhodně není nic strategicky důležitého na rozdíl od dodávky elektřiny.
V silniční dorpavě si tak nějak nedovedu přestavit, že by někdo měl prostředky na vožení hnoje na pole, nadrozměrných přeprav, pojízdnou prodejnu i na převoz cenin a krve a nezapomínat na všechny certifikáty pro ADR.
Prodloužení agónie?
Do švestek
V září jsou švestky už na povidla.