Konecne budou mit poradna letadla, nektere jejich kousky jsou jako do muzea
Y.K.
1 rok
Což o to, úspěšný typ to je, gratulace Airbusu, spíše tedy to plánování na roky dopředu pro dopravce, to je věc. Airbus z 8500 objednávek má přes 6000 nedodaných a má cíl do roku 2025 vyrábět 75 letadel měsíčně a i v té kadenci roku 2025 to je necelých 7 let čekání, jestli počítám dobře!
Tovaren v Cine podla mna minimalne v 2023 moc produkcii mimo Cinu nepomoze. Predpokladam ze airbus bude odtial valit tych ~300 co objednali china eastern, china southern a air china.
Takze pre EU/NA/Africky backlog to tych 75 lietadiel mesacne urcite nebude.
Konecne budou mit poradna letadla, nektere jejich kousky jsou jako do muzea
Což o to, úspěšný typ to je, gratulace Airbusu, spíše tedy to plánování na roky dopředu pro dopravce, to je věc. Airbus z 8500 objednávek má přes 6000 nedodaných a má cíl do roku 2025 vyrábět 75 letadel měsíčně a i v té kadenci roku 2025 to je necelých 7 let čekání, jestli počítám dobře!
A je otázka, jestli na takovou rychlost bude vůbec schopen najet, hlavně kvůli limitům subdodavatelů. https://mentourpilot.com/is-airbus-struggling-with-its-2022-delivery-goal/
Tovaren v Cine podla mna minimalne v 2023 moc produkcii mimo Cinu nepomoze. Predpokladam ze airbus bude odtial valit tych ~300 co objednali china eastern, china southern a air china.
Takze pre EU/NA/Africky backlog to tych 75 lietadiel mesacne urcite nebude.
Nevim jestli se to nezmenilo, ale Cina delala jednotky kusu mesicne, takze to nic neresi. Navic jenom montovali dily co se jim vozili.