Jedna oprava skončila, druha začala. Na hlavním tahu Vysočinou je opět kyvadlový provoz
Oprava silnice I/38 v úseku Skuhrov - Habry. Foto: ŘSD
Oprava dalšího úseku bude probíhat po částech.
Oprava dalšího úseku bude probíhat po částech.
V úseku cca 5km jsou troje semafory. To je možné jen v Banánové republice česko.
Souběh oprav a staveb na I/38 na Vysočině je dost slušný. Jen v pátečním provozu je to dost na nervy. Načasovaní mi přijde dost nešťastné. Člověk na 40 km jede přes 5 semaforů a z hodinové cesty je zájezd na půl odpoledne.
To je chvályhodný počin, jenže výstavba jaderné elektrárny je tak trochu v nedohlednu a pokud bude po této silnici mezi Kolínem a Jihlavou tak intenzivni nákladní doprava jako teď, tak můžou ŘSD&spol. za pár let začít znovu minimálně s obnovou živičného povrchu. Práci zdar !
Obnova povrchu s frézováním je jedno leto a do stovky mega…to je v nákladech na jadérku nic. Pořád je to o několik řádů levnější než něco nového dělat na železnici.
Kvůli jaderce se nedělají povrchy silnic – resp. ty ať se právě naopak pak nadměrnými náklady do jaderky totálně doničí a jejich další oprava proběhne následně, ale pro přepravy těch nadměrných nákladů je potřeba mít dostatečně únosné mosty – jak je v článku uvedeno ten konkrétní dokončený má mít únosnost 900t!
Jestli jsme si kvůli jedné nadrozměrné přepravě postavili most, tak by se ze zvažované trasy měla stát opravdová trasa do Dukovan…
Co znamená „opravdová trasa do Dukovan“?
Zvažovat teorie, opravdu praxe…
Opravdu jste přesvědčen, že bude v případě výstavby dalších bloků v Dukovanech, ta nadrozměrná přeprava jen jedna?
Asi ne…
No vida – mnoho (desítek až stovek) velkých dílů pro Dukovany jistě připluje loděmi po Labi asi do Mělníka a pak je třeba je jednotlivě přepravit po silnici do Dukovan, což tedy znamená cca touto trasou – https://mapy.cz/s/hovagunate !