obrazok-zdopravy

Jedna oprava skončila, druha začala. Na hlavním tahu Vysočinou je opět kyvadlový provoz

Oprava silnice I/38 v úseku Skuhrov - Habry. Foto: ŘSDOprava silnice I/38 v úseku Skuhrov - Habry. Foto: ŘSD

Oprava dalšího úseku bude probíhat po částech.

8 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Flinta19

Opravdu jste přesvědčen, že bude v případě výstavby dalších bloků v Dukovanech, ta nadrozměrná přeprava jen jedna?

Milan

No vida – mnoho (desítek až stovek) velkých dílů pro Dukovany jistě připluje loděmi po Labi asi do Mělníka a pak je třeba je jednotlivě přepravit po silnici do Dukovan, což tedy znamená cca touto trasou – https://mapy.cz/s/hovagunate !

Stráťa

Co znamená „opravdová trasa do Dukovan“?

Sizifon

V úseku cca 5km jsou troje semafory. To je možné jen v Banánové republice česko.

Vojta

Souběh oprav a staveb na I/38 na Vysočině je dost slušný. Jen v pátečním provozu je to dost na nervy. Načasovaní mi přijde dost nešťastné. Člověk na 40 km jede přes 5 semaforů a z hodinové cesty je zájezd na půl odpoledne.

J.Š.Hájek

To je chvályhodný počin, jenže výstavba jaderné elektrárny je tak trochu v nedohlednu a pokud bude po této silnici mezi Kolínem a Jihlavou tak intenzivni nákladní doprava jako teď, tak můžou ŘSD&spol. za pár let začít znovu minimálně s obnovou živičného povrchu. Práci zdar !

František

Obnova povrchu s frézováním je jedno leto a do stovky mega…to je v nákladech na jadérku nic. Pořád je to o několik řádů levnější než něco nového dělat na železnici.

Milan

Kvůli jaderce se nedělají povrchy silnic – resp. ty ať se právě naopak pak nadměrnými náklady do jaderky totálně doničí a jejich další oprava proběhne následně, ale pro přepravy těch nadměrných nákladů je potřeba mít dostatečně únosné mosty – jak je v článku uvedeno ten konkrétní dokončený má mít únosnost 900t!