Jedna oprava na D5 skončila, další začíná. Od západu na Plzeň se bude jezdit po polovině dálnice

Oprava D5. Foto: ŘSDOprava D5. Foto: ŘSD

V rámci jedné z plánovaných etap dojde také k uzavření levé části mimoúrovňové křižovatky Mlýnec.

Odebírat
Upozornit na
guest
19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Milan2

Pro zdejší diškutéry mám několik postřehů k vašim rádoby chytrým reakcím:
1) bavíme se o D5, o Bavorských dálnicích článek není
2) mezi Baustelle nejedete po dálnici v „kvalitě“ tankodromu jako na D5
3) v Bavorsku po dálnicích i mimo ně mám najeto asi 100.000 km
4) nejsem sváteční řidič, jsem profesí z oboru přípravy a výstavby silnic a dálnic
5) můj příspěvek byl o úseku od čáry km 151 po exit km 136, dělá se oprava na km 129-139

David

Pocitově nejhorší úseky nicméně zůstávají neopraveny. To jest hlavně úsek mezi kilometry 105-100 ve směru do Prahy a 9-10 ve směru z Prahy.

Dejf

no a směrem do prahy za cedulí praha je to solidní tankodrom…

Tomáš V.

Tam už je to v režii TSK, takže smůla. 😃

Ondra

to je pánové klasika TSK😁..trošku se bojím, jak dopadne již bývalá D1 od Pruhonic na Chodov, kde to bylo dáno darem od ŘSD pro TSK a kde se, dle mého úsudku, brzo začne opakovat podobný scénář..zatím se to drží kvality ŘSD, ale za pár let a s péčí TSK to bude stejné🙏🏻

David

No jenže TSK je trochu v nezáviděníhodné situaci protože kdykoli chce cokoli opravit, hned se to opozice pokouší využít ve svůj prospěch. Viz nejnovější hejty na Hřiba za to, že se opravuje Karlovarská o prázdninách. (A děje a dělo se to za všech pražských vlád). Nedovedu si představit ten řev kdyby třeba chtěli opravit Kbelskou. Slova jinak nepopulární Krnáčové byla trefná, pražáci jsou zpovykaní. No a tak holt jezdí po rozbitých silnicích.

Petr

To není proto, že se něco opravuje, ale proto, že jsou rozkopané i všechny objízdné trasy.

Je to něco podobného, jako když se opravoval Barrandovský most, do toho rozkopali Libuš (kam nahnali jednu objízdnou trasu) a do toho ještě Zálesí mezi Novodvorskou a Thomayerkou (kterou mimochodem ústně opravují už 16 let a kam nahnali další část provozu)… V rámci Prahy 4 mi cesta do a z práce trvala i přes hodinu, ať jsem jel metrem nebo 197, vyšlo to úplně nastejno. Měli jsme z toho únikovou hru „dostaň se pryč“.

Petr

Samozřejmě havárie nepočítám, ale často to byly věci, které mohly počkat (třeba to prodloužení tramvaje, tam se to sešlo „fantasticky“ bez jakýchkoli kompenzačních dopravních opatření – např. tehdy stačilo zaslepit Dobronickou a nechat průjezd skrz jen pro MHD a zmizel by největší špunt). To je jen jeden z mnoha příkladů.

Milan2

My Pražáci nejsme zpovykaní. Vlny dělají politici a novináři, kteří mají za svůj jediný dobře placený koníček přilévat do ohně mezi Prahou a venkovem podobnými hejty.

Dejf

tak snad má tsk taky bumážku na nákup asfaltu…

M1M2

To už není RSD, smutne je, že to není nijak staré. Brambořiště Bavoryně -Krakuv Dvůr směr Praha zmizí, to se líným tempem opravuje, ale okolo sjezdu Loděnice to je další hrůza.

Petr

U Loděnice před časem hrozili i nějakou havarijní opravou mostu… Další úsek, který by byl potřeba, je stoupání od Bavoryně k Žebráku.

Petr

Musíme doufat, že se na ně dostane co nejdříve. Čerstvě opravené stoupání od exitu Bor (resp. úsek na kopci) bylo ve směru na Plzeň v asi nejhorším stavu, ale to, co následuje hned pak není o mnoho lepší, totéž potom okolí exitu 107 a úsek mezi exity 93 a 89, resp. už před sjezdem na Nýřany. Ve směru od Plzně bych dal okolí Kladrub. A chuťovka je i série děr na D0 po sjezdu z D5 u napojení exitu 23A, tam se to rozpadá fest. Je to k vzteku, je to potřeba udělat vše, ale nejde to najednou. Stav mezi… Číst vice »

old

Oprava D5 u Nýřan je v plánu příští rok

Milan2

22.6. po celodenním putování sousedním Bavorskem a 150 km krásných 100% hladkých vozovek i na lesních cestách jsem najel na D5 v úseku od hranic až do exitu na Tachov a ještě teď jsem v údivu a děsu. Stovky obrovských děr v místě opakovaných oprav spár a hlubokých na urvání kola. Chvíli jsem kličkoval v pravém při rychlosti kolem 80, pak přejel do levého a jel v něm až do opuštění této hrůzy. Tankodrom hadr! Tohle je tedy fakt vizitka vstupu do země!

thomas.horky

proto to teď budou opravovat; na bavorské straně teďka taky opravuji několik úseku včetně mostů

Dálnice

Tak to jezdíte po nějakém jiném Bavorsku. Já tam neujedu po dálnicích 20-30 km aby nebyla nějaka baustelle…

Air Traveller

teda tim bavorskem jezdim jen dvakrat az trikrat do roka, vzdy po trase kufstein – mnichov – rozvadov, a dovolil bych si nespuhlasit 🙂

poslednich pet let neustale rozkopano a cesta skoro pokazde peklo.

MP22

To je tak, když jedete jednou za uherský rok do Bavorska a zrovna to vezmete po hezké cestě… Takových nicotných 150 km zpáteční cestou najedete v Česku po tolika nádherných úsecích kde nepotkáte výmol… a naopak v Německu můžete trefit „pěkné úseky“. Hodnotit to z toho, že jste jednou mámu vyvez za hranice, nedává vůbec smysl