Reference by sotva byly v ČR. Pokud známe silové zatížení pilířů, tak navrhnout stavební část už nebude složitější oproti např. železničnímu mostu. Strojní část (lanovku samotnou) dodá externí firma a proto je potřeba spolupráce obou. Podobně v budovách výtahy – zástavbu strojní technologie provádí externí firma.
filkra
1 měsíc
Není půl milionů cestujících ročně spíš maximální kapacita, než reálný odhad?
Leipaer
1 měsíc
V prezentačním videu to vypadá, že to velkorysé horní nástupiště dost narušuje slavnou siluetu hyperboloidu věže navazující na kopec. To by se Hubáčkovi nelíbilo…
3 měsíce není moc času
Jaké mají vítězové zkušenosti s projektováním lanových drah? Požadovalo město Liberec reference nebo se to spíš upeklo pro kamarády?
Reference by sotva byly v ČR. Pokud známe silové zatížení pilířů, tak navrhnout stavební část už nebude složitější oproti např. železničnímu mostu. Strojní část (lanovku samotnou) dodá externí firma a proto je potřeba spolupráce obou. Podobně v budovách výtahy – zástavbu strojní technologie provádí externí firma.
Není půl milionů cestujících ročně spíš maximální kapacita, než reálný odhad?
V prezentačním videu to vypadá, že to velkorysé horní nástupiště dost narušuje slavnou siluetu hyperboloidu věže navazující na kopec. To by se Hubáčkovi nelíbilo…
Ruku do ohně za to úplně nedám, ale mám pocit, že tu architektonické studio založil právě Hubáček. Tak snad tam vědí, jak by to nechtěl a zařídí se 😊
No, jestli bude ze siluety pod věží trčet nástupiště, tak budou muset předělat i logo LK… 🙂
Ano, jedním ze zakladatelů byl Hubáček
Ono to z dálky a z většiny pohledů není tolik vidět, ale ona i původní horní stanice dost vyčnívá, takže ta změna nebude zas tak markantní
Čistě ze zvědavosti, nepamatuje si někdo z diskutujcích kolik měla stát PD na lanovku z Podbaby do Bohnic?
38 milionů za vše (EIA, stavebko, dokumentace na zhotovení stavby i stavební dozor).