Jediný dodavatel a vyšší cena. Zásobovací lodě pro Vltavu dodají Nizozemci
Německá hotelová loď v Praze. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Lodě budou plnit řadu funkcí, mimo jiné budou sloužit jako plovoucí čerpací stanice.
Pro podporu turismu vše.
Pro snížení přetížení silnic skoro nic, lodě pro převážení stavebního materiálu, odpadu nebo dřeva, by byly daleko užitečnější.
Jo, kolik pil, lomů, piskaren a nebo spaloven má vlastní kanál…a budou to pak vozit kam? S vozit to budou jen pár měsíců v roce když bude voda?
Mno betonárku v Praze u Vltavy na Rohanském ostrově chtějí zrušit.
Ano , potom co se vybetonuje to sidliste co bude misto ní… ale nesmutnete hned 1 km po proudu je jeste jedna funkcní betonarka…
hele vyberte si pěkný všední den, ať je vám tam příjemně, vemte si židličku, občerstvení dle preferencí a jděte si sednout někam k sedlci „pod prahou“ (vím že sedlec je ještě praha) a koukejte co se tam tlačáky ve vanách vozí.
Nemám šanci se tam podívat. Co tam vozí?
Písek do betonárny na Rohanském ostrově, možná i do Troje. Viděl jsem i demoliční suť z Prahy ven.
Určitě i do té v Troji, taky ji zásobují po vodě.
A údržba silnic si místo sypačů a pluhů pořídí kamiony, Správa železnic nákladní vozy… Ještě nějaký podobně inteligentní nápad by nebyl? 😉
Já jsem to pochopil tak, že tyto lodě budou poskytovat placený servis ostatním lodím všeho druhu, že po tom servisu je poptávka, že je to tudíž služba užitečná a rentabilní. Tak v čem je problém?
Pouze bych to tedy raději viděl provozovat soukromou společnost, abychom neměli pochybnosti o hospodaření a nemuseli se obávat vzniku dalších černých děr na peníze. Ale to je u nás problém plošný a nějaké tři lodě už nehrají roli.