Jeden z mravenců po nehodě dojezdil, KŽC nasadí 810
Srážka vlaků na Balabence. Foto: Drážní inspekce
Podle smlouvy může dopravce nasadit vysokopodlažní vůz jen na 5 % výkonů ročně.
Podle smlouvy může dopravce nasadit vysokopodlažní vůz jen na 5 % výkonů ročně.
No tak to si teda rychle ten zácvik s instruktorem vydělali. To projetí na červenou byla jenom jejich chyba.
Nakonec vám budou zatracovane 152-810 dobrý, chtraci.
Na linku, kde objednatel požaduje nízkopodlažní vozidlo, 810 dobré opravdu nebudou.
Mravenec, Regina, Desná, Myšák… jsou podle mě varianty šukafonu.
Ostatně mezi Reginou a Desnou je rozdíl skutečně jenom v dopravci.
Je zajímavé, že objednatel nepožaduje nízkopodlažní vozidla na S3, ani na rychlících.
Mravenec dojezdil, kdy dojezdí KŽC?
Třeba by bylo oboustranně výhodné se s KŽC domluvit a vzít jí 50% výkonů. Stejně je v PIDu poptáno víc výkonů, než pro které je kapacita tratí. …Když se hledá náhradní program pro poptané vozkm Regiojetu apod. Třeba by šlo něco nahradit nějakým kulovým bleskem.
No jasně, protože elektrická jednotka regiojetu se přesně hodí na trať do Čakovic
Píšu: „Třeba by šlo něco nahradit nějakým kulovým bleskem.“ přesně proto, aby to někdo nepochopil stejně jako vy.
KZC vykopat z Ceskych koleji! Na S34 vypsat normalni soutez. Bez tech 100micu rocne KZC zkrachuje a bude od tech lemplu klid
Musím konstatovat, že jsi sám lempl a blbec.
Motoráčky ať si jezdí, ale na normální linky se nehodí.
Ke KŽC Doprava se vyjadřovat nechci, ale celá ta linka do Čakovic (myšleno až na vlečku) je od samého počátku nehorázná hovadina: kdyby se ty finance, které s ní souvisejí, vložily do řádného technického vylepšení trati do Neratovic (třeba i do vybudování dvoukolejných vložek a obnovy výhyben) a výstavby nové zastávky poblíž čakovického sídliště (když už má být nějak obsluhováno i železnicí), byl by z toho užitek pro všechny mnohem větší.
A jen na okraj: tři dopravci na jedné příměstské trati jsou podle mě pro smysluplnou organizaci provozu i pro cestující zbytečně dost velká komplikace.
Mravec vs. Slon. Už podľa názvov z ríše zvierat je jasné, ako skončí stret týchto vozidiel.
Mravec ho jen polechtal.
Tak nepochybně by tady byl prostor k pronájmu Regionovy od ČD. V KHK i SČK teď bude pár nepotřebných.
Hlavní výhoda 813 z pohledu cestujících byla asi klimatizace, což na začátku podzimu asi nebude takový problém.
V 810 se sice svezu rád, ale někde na S99, ne na městské lince.
V čem jsou Vlašimáci, Benešováci a ostatní lidé na trase S99 podřadnější, že podle vás mohou jezdit v 810, a Pražáci ne?
Vlašim je dobře obsloužena hlavně autobusy, takže jde spíš o vesnice podél železniční trati. Navíc už je tam slíbený RS1.
810 na té lince se mi zdály v dobrém stavu (zásuvky, informační systém apod.) a jako větší problém mi přišla spíš trať, resp. její stav, což Stadlery nevyřeší.
Teda měl jsem tu čest asi před 14 dny s 813 jet a bylo tam takový vedro, že jsem myslel, že ze sebe za pár minut jízdy vypotím duši
A proč by to jako ČD měli dělat?
Protože za to dostanou zaplaceno?
Protože jsou firma existující za účelem zisku a takový příjem „za nic“ by si neměly nechat utéct?
No je mi to podívaná, jeden je nalitej, druzí dva neschopní a místo 813 teď bude jezdit 810
Pokud bude na KŽC uplatněn objednavatelem stejný metr jako na národního dopravce myslím že můžu být v klidu…
Já vůbec nemám obavy o to, že ROPID zaplatí langustovi nový motorák.
Nojo jak je hnutej rám, tak je většinou konečná
přesně, konečná, stačilo. 😀
Mozna by sel vyradit jen ridici vuz a pak pouzivat motorovy vuz samostatne. To je moznost co mi prisla do hlavy i tak si nejsem jist zda-li je to ekonomicky vyhodne.
813 je sestavená z vozu 810 a přívěšáku 010, takže by jste si moc nepomohl.
To nelze, oba vozy tvoří kompaktní celek, elektrické obvody jsou vedený v celé délce soupravy, navíc ve stropě ve vleků jsou komponenty vysílačky a mnoho dalších. Notabene motorový vůz má jen jedno stanoviště a je bez wc
Na WC by se chodilo do přechodových dveří.
Tak kamarádi od ČD můžou přenechat nějaké Bmto a ještě můžou vybírat retro příplatek…
Kde vůbec jsou bagety 813.101 a 102? Jezdily u GWTR, pak u ZSSK, ale už léta jsem o nich neslyšel.
Obě jsou v ŽOS Zvolen. A ještě je tam 813.110 a ta je dokonce v laku připominajícím lak těch mravců KŽC. Měl jsem právě podezření, že ji pro ni opravují. Ale před rokem stála u plotu v ŽOS. Takže náhrada by byla možná celkem rychle.
Díky. Na tu 110 jsem úplně zapomněl. Tyhle vozy by asi byly pro KŽC dosažitelné.
Vozidla ano – ale finance?
Leda by ROPID pomohl (jak už tu někdo naznačoval jinde) …
Ropid už KŽC pomohl více než dost:-)
To rozhodně nezpochybňuji – jen neumím dost věrohodně odhadnout, zda (a jak) je ještě schopen pomoci i teď (a na co by tu nutně nemalou pomoc mohl vlastně „napasovat“): kdyby to měl vyřešit jen nájem či odkup nějakého vozidla za velmi levné finance, tak tam bych si „pomoc“ ROPIDu při jednáních asi představit dovedl …
Pan Bohumil Augusta má nadstandardní vztahy s Ropidem, panem Boreckým etc. Nějaká procenta ve smlouvě jsou mu proto k smíchu.
Nadstandardní vztahy s panem Boreckým? To jste myslím pobavil oba dva:-)
Borecký se o vlaky vůbec nezajímá. Borecký se o vlaky vůbec nezajímá. Borecký se ..
Furt to tady čteme a najednou nadstandardní vztahy?
To se pletete Borecký se o vlaky zajímá až až, ale v negativním směru 😀
Myslíte nákup nových jednotek, soutěž na EMU 400 atd?
Ne, to nechápete, to jsou ty špatné vlaky přece
Největší problém železnice ve středočeském kraji: 810 do Mochova a Lužce. K čemu 54 nových vlaků, když nedojedou do Mochova a Lužce!
Jak kdyby v Mochově bylo mezinárodní letiště zvící CDG a v Lužci druhé, Ruzyně hadra.
Neměli bychom zapomínat na kriticky chybějící meziregionální spojení do Mladotic.
Nedá mi to. Vždycky při čtení podobných komentářů se musím smát a zajímá mě, jestli tihle „znalci poměrů“ dotyčné lidi vůbec někdy viděli aspoň z dálky, natož aby je znali osobně.. . Tyhle bláboly jsou neuvěřitelné.
Pana Boreckého se ale linka S 34 vůbec netýká. Vede pouze po území Prahy.
Bylo by fér od ČD dát možnost nájmu nejake regionovy i konkurenčnímu dopravci, když je chyba na jejich straně
Nehodu zavinil strojvedoucí KŽC, máte to nějaké popletené.
Chyba nebyla na straně ČD. Návěst projelo KŽC, opilost strojvedoucího ČD nebyla příčinou nehody.
Už se ví, co mu naměřili při odběru?
Totiž policie by ho při víc jak 1 promile nespíš stíhala za ohrožení pod vlivem (§ 274).
Mate dukaz, ze jel opilej? Nikdo nedokaze, ze se opil po nehode
Nikoliv, ten druhy jen shodou nahod spadnul do pruseru. Nehodu nezpusobil. Ale nebyt te nehody, dost pravdepodobne by se na ten jeho chlast ani neprislo.
To je otázkou. Bavit se ožralej s kolegou, přivést ožralej Slona do depa kde je má nadřízený,…. udělat hromadu která by byla jeho vina… pokud statistiky ČD tvrdí cosi o frekvenci kontrol.
A proč by to měly dělat? Pomůže někdo ze soukromých dopravců ČD?
Peníze?
Doufám, že bude trvat ROPID na nízkopodlažním vozidle. Za tu kilometrickou sazbu, co tam je, tak by neměl být problém něco koupit
No a ze by ROPID trval na dodrzovani jizdniho radu? 🙂 Dlouhodoby bordel kolem Libne je pricinou chronickych zpozdeni, ktere nikoho moc netankuji. Organizace z CDP stylem „tak pozdrzime eSko v Ceskem Brode, aby nam tu projeli zpozdene vlaky odjinud“ zrovnatak. A stejne to tem typkum nevychazi… vetsinou ty zasahy dispeceru vic zkurvi, nez vyresi. I podprumerne naprogramovany software by to zvladl lepe, nez ego nekterych dispeceru…
Jakože AI moc nemusím, tak tady je pro ní optimální využití. Nasadit na CDP místo dispečerů.
To sice ano, ale Ropid tohle moc neřeší.
Elefanty mají jezdit ve dvojicích, ale často se jezdí sólo.
Arriva na S49 má posílat Desira, ale časem to víceméně převzaly 845 (teď je tam dočasně GTW).
Na S8/S88 o víkendech jako posily jezdívala patra, ale teď tam jsou honeckery…
S88 jsou Regionovy , tam byste i honekry hledal marně.
O víkendech tam jezdí… A i ta patra… Občas jezdívám v sobotu kolem 16.45 z Braníka na Petrov a jezdí Brejlovec a tři až čtyři Honeckery a ve Vraném se křižujeme s Brejlovcem se čtyřmi patry… Ale jezdí to jen na Čerčany, ne na Dobříš… A i tak je turnus proložen regionovami… Ale tohle platí zřejmě jen o prázdninách, max květen až září
Má to ten pan Augusta starosti. Kdyby si půjčili něco od ČD (Regionovu, Regioshark…)_
Žraloky nepůjčovat ale nasadit.
Žralok u KŽC? Kde personál ohrnoval nos i nad těmito křumpy ze Zvolena se slovy o tom, že to je moc moderní a komplikované?
Co by s tím žralokem asi dělali?
Myslel jsem nasadit všechny u ČD a nepůjčovat.
Myslím že jednu 814 by jim ČD mohly odprodat. Beztak s novými vozidly jich začínají mít přebytek.
Ale nemá KŽC v té smlouvě i klimatizaci?
Ta se dá osadit. Alternativou mohou být i regiosprintery, které se GWTR uvolní po nasazení všech Stadlerů RS1 na Šumavě, popřípadě
Ty bude potřebovat žluťák pro Prahu, páč Pesa nestíhá…
Že na CD ještě nepřišli. Dosadit do Regionova Klímu a zpříjemnit cestujícím jízdu v létě. Nebo, že by to tak snadno nešlo?
Lepší nízkopodlažní bez klimatizace než vysokopodlažní a bez klimatizace.
Ta už s postupem roční doby nebude až tak potřeba.
V zimě stejne klimatizací nepotrebuji
Pokud ovšem nefunguje i jako vytápění (nebo jeho podstatná součást).