Ječná zůstane bez tramvají minimálně do nedělního večera
Neprůjezdná (pro tramvaje) Ječná ulice v roce 2020. Pramen: ROPID
Dopravní podnik hl.m. Prahy dnes aktualizoval dobu uzávěry tramvajového provozu v Ječné ulici. A výrazně ji prodloužil. Tramvaje jednou z
Jecna. V maldi jsem slychaval, ze Lenin je prave tam. Doufam, ze uz to neni pravda a nikdo se ho nesnazi vykopat.
Nejen Lenin. Sovětstký svaz měl taky být v Ječný.
Chudak Lenin, tak dlouho bez tramvaji.
len týždeň? prečo nie aj dva? nie je sa kam ponáhľať…
škoda že z tej opravy nie je live webcam nech všetci vidia ako sa tam idú pretrhnut a pracujú na tom 24/7
Chcete pracovat nepřetržitě a tím přetrhnout sebe? Nikdo Vám nebrání. 🙂
V Hirošimě po jaderném útoku byl obnoven provoz tramvají za 3 dny. V Praze praskne vodovodní trubka a tramvaje stojí týden? WTF?
Ani to Japonsko už není co bývalo. Dekontaminace po Fukušimě jim zabrala ne 3 dny, ale 9 roků a pořád jim kousek chybí.
To je jako s výměnou vyšehradského mostu za víkend. Tenkrát, na rozdíl ode dneška, byla železnice naprosto klíčovou a nepostradatelnou pro národní hospodářství, a podle toho se k tomu také přistupovalo.
Jak dlouho trvalo vyměnit mostovku na Prosenickém přesmyku? Už je tam asi nová, druhá leží vedle v poli.
V pondělí ještě začíná uzavírka Korunní.
Já jsem vlastně rád. Názorněji jsme si tu potřebu tratě přes Václavák a propojky přes Vrchlického sady asi nemohli předvést. Doufám, že se s těmi diskutéry, kteří vždy tvrdili, že je to špatně, přestanu setkávat.
A nebo taky ne. Spousta lidí přemýšlí stylem: „Jen ať si jdou socky pěšky, alespoň zhubnou.“
jsou zpovykaní!
Hlavně to říkají ty koule, co si vozí pozadí/podloží auty. 🙂
Více kritický úsek pro tramvajovou dopravu je Jindřišská-Vodičkova-Lazarská, který se před pár lety opravoval a taky se to zvládlo. Ječná až tak kritický význam nemá – bez obsluhy zůstala jen jedna zastávka – Štěpánská. A díky IDOSu není problém zjistit spojení, při změnách tramvajových linek.
Jindřišská – Lazarská by potřebovala podpořit další tratí přes Příkopy, k tomu trať přes celý Václavák a budeme mít konečně solidní propojení přes centrum, kde jedna nehoda nerozhodí polovinu linek po celém městě.
O Příkopech se ale asi neuvažuje, takže i po protažení tratě z Vinohrad zůstane slabým místem celé sítě úsek Vodičkova-Lazarská
Ale o Vrchlického sadech se uvažuje, takže to by byla alternativa k Jindřišské, pakliže by byla i trať na Václaváku.
Jo jasně..tramvaj do každé ulice….achjo…jak to jenom dělají v jiných městech??? Např. Viden, Mnichov apod. Kde přes nejuzsi centrum žádná tramvaj nejezdi a jezdí okolo?
Pokud to berete optikou pouhé obsluhy, tak od té dolů posunuté zastávky je to na náměstí už kousek. Horší je, když potřebujete skrz někam dál. I když můžete chodit, nadýcháte se zrovna tady cestou pěkných výfukových zplodin.
Tady přece nejde jen o tu jednu zastávku, ale že máte naprosto zpřetrhaná přímá spojení Smíchov/Malá Strana – Karlák – Pavlák – Vinohrady/Vršovice – Žižkov/Strašnice. A při počtu linek běžně jezdících po Ječné to problém pro mnoho cestujících je.
Nesmysl…nejuzsi centrum se bud dá přejít pěšky nebo použít metro, popř. ty tramvaje mají objizku po stávajících trasách….zavést koleje na vaclavak/ Vrchlického sady je totální nesmysl a jen je tam stavební lobby,nic víc… Vaclavak tím zabíjí úplně, Vrchlického sady udělají ještě více nepříjemné místo než je teď.
Nechápu proč také není odbočení pro tramvaje vpravo směr jakoby k zastávce Bruselská a už by šel odklon hned zrealizovat, ale nwm jaky je tam poměr budob zasahujíc do křižovatky….
Myslím u křižovatky I.P. Pavlova na Tylově nám….