Jančura: Pro Polsko jsme pořídili téměř 200 vozů, cílíme na 23 souprav

Modernizovaný vůz třídy Relax. Foto: RegioJetModernizovaný vůz třídy Relax. Foto: RegioJet

Desítky vozů čeká podle majitele RegioJetu rekonstrukce, část jich zůstane pro provoz v Česku.

Odebírat
Upozornit na
guest
26 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tom

Chápu, že tento segment podnikání je náročný a je vlastně obdivuhodný, že se chce česká firma v takovém měřítku prosadit v Polsku. Proč ale informacím z článku věřit? Je to už snad desátá „dlouhodobá strategie“, kterou pan Jančura představuje. Poslední verze byla, že už nikdy žádné ojeté vozy nekoupí (o to bylo uváděno myslím ještě letos). Proč tedy věřit tomuto?

HonzaK

Taky jsem si rikal…Na druhou stranu, jestli obnovi interier a sedacky ve stavajicich vlacich, tak jen dobre, dneska je to uz fakt spatny

Daniel Jablonecký

Že vy jste ten nevěřící Tom-áš? 😄

pacicka

Ne, jen neobdivuje žlutoohuba za každý marketingový žvást, co řekne, jako ho zbožňujete Vy.

Daniel Jablonecký

Nemusíte ho obdivovat, nemusíte mu věřit, nemusíte nic. Nejezděte s ním, nečtěte o něm články a neprožívejte to tak, když je to pro vás „žlutoohuba“. Prostě ho ignorujte. Mimochodem zajímavé a vtipné slovo ten „žlutoohuba“, to si musím poznamenat 😄

M K

Zvláštností je, že dotykové obrazovky na sedačkách jsou ve třídě Standard, ale v Relaxu nejsou. A co se rekonstrukce týče, nevím nevím. Ale chápu, Jančura si nechce se svými hrůzovlaky udělat v zahraničí ostudu.

aldik

čiště teoreticky- k čemu tablety v sedačkách když dneska má prakticky každý vlastní smartfoun, připojí se na WiFi a nemusí prstem jezdit po zapatlané obrazovce po někým kdo tam jel před ním.

Daniel Jablonecký

Nejde o „ostudu“. Jde o byznys.

Num

I ten lze dělat čistě…

Daniel Jablonecký

Co je na Jančurově byznysu v Polsku nečistého?

Avlaky

U toho řazení mi nevychází ten počet kuchyněk

RJ bude mít do konce roku cca 37 kuchyní v Česku +

Pokud pro provoz v PL udělá další, stejně to vyjde jen na jednu pozici

Num

Místo aby zkultivoval stavájicí linky se roztahuje v zahraničí a děla ostudu. Odproné radoby podníkaní tohoto pána

Mirďa

To vy jste odprodné žvanil.

Avlaky

Upřímně se divím ze se mu nevyplatí udělat něco z těch vozu z Belgie, přece jen na nějaký velkoprostorové by se taky hodily když se děla jejich reko

noerf

Jeden z důvodů může být, že jsou jen na rychlost 160 km/hod, ale možná spadnou do těch 25 vagónů předělaných do designu Astra.

Avlaky

na 160 (byly vyměněny nějaké díly které aktuálně 200 znemožňuji) je i poslední generace astry, taktéž druhá je schválena taky jen na 160 (ale může být na 200 jen je ti dražší)

Martin.dilli

Snad to i umyje. Na to, že má brzy vyjet na nové lince vnitro, tak roztočit to v Polsku, klobouk dolů

radiátor

Tuší někdo jak moc obsáhlá bude „rekonstrukce“ v podání RJ ? Jestli to bude klasické natřeme to na žlutou a vyměníme sedačky nebo dojde k obnově CZE, toalet i klimatizace.

V prvním případě se totiž bojím klasicky tristní provozní spolehlivosti. 🙁

vikouš

A co TB0 a NBÜ…???
Takové bezpečnostní prvky…

Daniel Jablonecký

Proč se bojíte? To není ani vaše odpovědnost ani vaše starost. Je to čistě boj RJ, který se nikomu z nás tady nezpovídá.

noerf

Pokud bude Regiojet nasazovat v Polsku 23 souprav, znamená to nákup dalších lokomotiv Traxx MS3? Nebo dojde k pořízení lokomotiv od CRRC či jiné variantě (na R8 esa, pronájem Vectronů)?

Péťa

R8 doklepe do konce s MS3. Nikdo nepředpokládá že do toho seriózně půjde znovu.
A čínské lokomotivy do Polska? Hodně štěstí u UTKu 😀

Avlaky

Proč by do toho nešel?

Jsou to pro něj peníze zadarmo

Num

Ano díky kamaradům na MD kterym je provedení sluzby ukradené a ten jeho „vlak“ nikdy neviděli

noerf

S CRRC řešil Regiojet nákup až 100 lokomotiv. Pokud přesune MS3 do Polska, tak bude potřebovat nějaké v ČR.

Avlaky

Na druhou stranu je nereálné ji za rok a půl schválit