Jančura koupil další alpský hotel, láká opět na pivo za dvě eura
Hotel Tieflehner Hof Pitztalhaus. Foto: RegioJet Hotels
Majitel RegioJetu pokračuje v budování ubytovací části své skupiny, do Alp chystá noční vlak.
Majitel RegioJetu pokračuje v budování ubytovací části své skupiny, do Alp chystá noční vlak.
Ještě by si měl někde zaplatit aspoň -3°C na měsíc v Alpách,na přelomu roku má být v Salcburku až + 18°, ten lyžařský byznys asi končí i v Alpách.
Kdysi někde (možná přímo v podcastu zdopravy.cz?, ale to teď nevím, nechytejte mne za slovo) p. Jančura sdělil, že doprava už není co bývala, a že už ho ani moc nebaví pořád řešit házení klacků pod nohy ze stran poskytovatele dopravní cesty, úřadů, jiných dopravců, do toho drahá nafta, menší a menší zisky, problémy se soutěžením veřejných zakázek, a že hotelnictví je zajímavý byznys, kterým hodlá své podnikání dále rozvíjet, a že to bere i jako zajištění na klidný důchod. No, tak uvidíme.
V hotelu jsme byli několikrát v minulosti, skibus na ledovec zdarma, vynikajici jidlo, příjemný personál. Pod českou taktovkou to skončí, jako na jiných místech
Se vsadím, že jste ani nevěděla, kdo byl majitel.
No krása. Ještě tak platit dluhy, především z poněkud zásadní dotované práce v České republice. Ani po roce nemáme od RegioJetu zaplacenou náhradní autobusovou dopravu včetně mimořádností na R8. Jen oddalování vzájemnou komunikací přes právníky, osočování, prázdné řeči a nic konkrétního, ani po roce jsme se nedozvěděli, co vlastně RJ ve fakturách rozporuje.
Doufám, že za vyjádření na toto téma dostanu blokaci stejně, jako na Facebooku.
A já od Vás stále nemám splacenou půjčku, kterou jsem Vám poskytl proti smlouvě dne 15.3.2019 (moje chyba, že jsem Vás tehdy měl za slušného člověka a podnikatele). Myslím, že skoro 4 roky jsou na splacení pár set tisíc Kč dostatečná doba, zejména, když pro nás oba je to v rámci podnikatelské činnosti poměrně směšná částka.
Ono všechno má totiž dvojí metr. Nebylo to třeba náhodou tak, že jste vykazoval kilometry, které jste neodjel, a proto Vám nebyla faktura zaplacena?
Dostanete. Až pochopíte, že nejsme platformou pro řešení obchodních sporů, dejte vedet. Kdyby ty vaše pohledávky byly křišťálově ciste, jistě jsme davno psali o insolvenci RJ.
Víte, asi si nerozumíme… Pokud se bude jednat o komerční přepravu, ať si dělá co chce, to je jeho rybíz. Ale pokud jede v závazku a pobírá dotace, je to docela podstatný problém, neboť ohrožuje fungování služby hrazeén z veřejného rozpočtu. Řada autobusových dopravců jim ani nezvedá telefon, servisy chtějí platby ihned, o depu kolejových vozidel v Kolíně jsem také mnohé četl. A rozeštvát si proti sobě servisy a poddopravce je kua velký problém. Vím o tom své, aniž bych chtěl a RJ je jednou z příčin. Budu konkrétní – 13.1. pozdě večer došlo k nějaké mimořádnosti u Hranic na… Číst vice »
No ja prave jezdim do zahranici mj. hlavne kvuli tomu,abych nepotkal čechy-hlavne pražáky-a to jako bych mel jet do Rakouska do hotelu plneho čechů???To mi nedava vubec zadny smysl.
Když tam pojedeš, a chceš pivo za dvě eura, tak tam holt budeš mít Pražáky.
Jančura má nový koníček. Vlaky už ho asi nudí 🙂
Hotely byly jeho koníčkem už před vlaky, vlastnil v Praze jednu budovu která se předělávají na hotel, kvuli vlakům ji prodal aby byly peníze
Co prosím dělá na dopravním serveru článek o nově koupeném hotelu? Vždyť to nemá s dopravou samotnou nic společného..
Je to součást portfolia největší soukromý dopravní společnosti (vlaky/busy) v Evropě!
Každá zpráva o rozrůstání českých dopravců je velmi potěšující!!
Pochybuju, že by se tu kdysi (hypoteticky, časovou souslednost chápu) psalo, že Veolia postavila nový vodojem.
i tam se musí lidi nějak dopravit 🙂
Takže kdykoliv někdo otevře hotel, dočtu se o tom zde?
Kdyby jánevím sestra DBahn nebo sestra EOBB koupily hotel, byl by zde takový článek?
Když by o tom daly redakci vědět….
Už aby to bylo. Na otocku lyzovacka jde nočním vlakem jen do některých míst Švýcarska a zbytek jen bus či auto. Jezdím cca každých 14 dni, tak už aby to jezdilo
O víkendu jsem jel Litoměřice -Kolín
Vůz sice první třídy, ale na sedačkách 30 cm fleky různé barvy, nakonec se povedlo najít místo kde jsem si troufl sednout
Po tom co ty vozy přiveze od Němců tak by alespoň ty sedadla mohl vyčistit-ty fleky nebyli rozhodně čerstvé .
A jinak gratuluji k dalšímu hotelu .
Sedadla mají postupně nové potahy, u některých vozu se dávají dokonce celá nová sedaldla
Nebyly by lepší zcela nové autobusy? Jezdím celkem pravidelně (pokud nejedu s konkurencí) linku Český Krumlov – Praha. Na náhodně se rozsvěcející a vypínající se obrazovky, wifi „bez připojení k internetu“ apod. jsem si už zvykl, ale když sedíte za řidičem, který zoufale telefonuje proč ho posadili do autobusu kde nejde topení a ventilátory na přední sklo nefungují, takže po otření čelního skla je toto po 5-7 minutách opět neprůhledné (mohu potvrdit, seděl jsem přímo za ním), to je síla. To už zavání obecním ohrožením. Kdysi byl Jančura vizionář, který přivedl do Čech jinou kulturu cestování. Dnes je SA (chcete-li… Číst vice »
Zrovna z Krumlova by bylo lepší pořádné spojení vlakem, když ne od centra, tak alespoň ze stávajícího nádraží na okraji, kam může lidi svážet MHD. Jenže to už je spíše otázka na SŽ. Jinak snad ve věci údržby vozů nestojí vlaky a autobusy proti sobě…
jako ze bychom postavili nejakou novou zeleznici do centra a nadrazi nekde dole u reky?
A je nějaké místo na zemi, odkud by podle tebe nebylo lepší jezdit vlakem?
Nevsiml jste si ze autobusy se pravidelně nakupuji???
Teď se má kupovat zase více
Ale zadny autobus není starší více jak 7 let
Hotel je super jen at pan Vančura pokračuje…Byl jsem tam za původního majitele i léto super procházky,bazén,relax…Doporučuji,bude i mít objednání obytovaní rad v letních měsících navštívím.František
vancura byl komunisticky spisovatel.
Komunistický jo? Milý pane, to jste si asi trochu popletl…
cit.wiki: „Vančura byl prvním předsedou uměleckého spolku Devětsil, spolutvůrcem programu avantgardní literatury. Spolupracoval též s komunistickým hnutím, ale roku 1929 podepsal prohlášení proti novému gottwaldovskému vedení a byl z KSČ vyloučen.“
Nepopletl,Vladisla Vančura komunistou skutečně byl.
No, řekněme „socialistou“, spíš by se dal zařadit někam k „levé sociální demokracii“. Pod pojmem „komunistický spisovatel“ si představím spíš někoho aktivně propagovaného v 50. letech, než jedince, který byl proti bolševizaci té strany už za 1. republiky.
Zemana z Ksč taky vyloučili, přesto ho mnozí za komunistu považují…
a zeman narozdil od vancury nezakladal ksc…
no tak argumentovat „nebyl to komunista, byl v devetsilu“ je trochu naivni. 🙂
Já teda asi nebudu typický český dovolenkář, ale do zahraničí opravdu nejedu proto, abych tam měl plný hotel Čechů, český personál, české pivo, českou kuchyni… do zahraničí jedu i proto, abych poznal jinou kulturu a Čechy pokud možno ne 😉
presne tak 🙂
Souhlas, hlavně co nechceš, potkat na hotelu rusa, Čecha nebo Němce.
A do zrcadla se ráno díváte?
To asi nebudete.
Ale uvědomte si, že kupa lidí se v hotelu v zahraničí prostě nedomluví 🙂
Takže pro ně je naopak český personál obrovské plus a většinou i důvod proč pojednou zrovna tam.
A kuchyně si myslím, že nebude plně česká. Spíše mix.
Jejich problém, měli se líp učit.
Jančura jen cílí na typického voliče svého milovaného oblíbence Andreje Babiše.
Přesně.. Mám to úplně stejně…. Nevidím jediný rozumný důvod proč bych měl v Rakousku jíst českou kuchyni nebo pít nudnou Plzeň, když rakusaci mají plno daleko lepších piv…o poznání jiné kultury a zvyků a úrovní služeb ani nemluvě…
Také bych vás na dovolené nechtěl potkat.
Jak to vlastně vypadá s tím spojením do Alp? Je šance, že vyjede tuto sezónu?
Tuto? To už je dost pozdě, spíše příští, ale nejsou vozy i na léto chybí vozy do Chorvatska
tak predpokladam, ze bud jede vlak do hor (v zime) nebo k mori (v lete) a vozy na tom jezdi stejne…
Do Chorvatska ale bude potřeba více vozů než na hory ne? Vzhledem k malé kapacitě jeho hotelů nepředpokládám narvané vlaky.
To je sice super, ale kdyby se radsi venoval kvalite vlakove dopravy u nas v CR, zejmena tech ve statnim nebo krajskem zavazku. Osobni vlaky, rychliky…
Je videt, ze mu na kvalite cestovani nezalezi a resi spise byznys za hranicemi.
Nedodrzovani jizdnich radu, jine razeni vlaku, uspory na lokomotivach, absebce depa i zaloznich vozidel a vagonu, nemoznost mycky, vetsi fluktuaci a nespokojenost u zamestnancu…
Kdyby se radši věnoval ….
To jsou zase kecy, je to podnikatel a muže si dělat ve svém byznysu co uzná za vhodně
Založte si vlastní společnost
Absence depa? Aha a co to na Zličíně?, Myčka se používá v Brně nebo Bohumíně , za výluky muže taky Jančura? Nové jednotky Pesa v osobní dopravě jsou vám malo?
Vemte si rezijku a sedmitečné si do Béčka
*sedněte
Že je to podnikatel, mu nikdo nebere, ať si dělá, co chce. Ale ať nejdříve plní svoje závazky. Zatím to dělá dost mizerně. Nebo Vám přijde normální něco někomu slíbit, ale pak to odfláknout a zároveň soustředit větší pozornost na lukrativnější místa?
Jednou se k něčemu zavázal, tak to má plnit. Pokud se na to necítí, nemusel se do soutěže vůbec hlásit. Nikdo ho k ničemu nenutil.
Požadavek aby se věnoval tomu, k čemu se zavázal účastí ve výběrovém řízení je zcela na místě i u soukromého podnikatele.
Ale on se věnuje a jedná podle smluv a když ne dostane penále.
Jinak nedodržování jizdních řádů, jiné řazení vlaků, úspory na mašinách, absence záložních vozidel jsou i toho nejnárodnějšího. Viz. nedávné nevyjetí na Ostravsku, nebo Osoblazka, kde se skoro rok nejezdí.
Kolik dostal penále za léto bez vozů , které posílal do Splitu jen ušetril na platbě za dopravní cestu a energie
To netuším, zeptejte se na ministerstvu dopravy a než se podělíte o výsledek, tak rovnou o všechny linky všech dopravců. Ono se to totiž občas stane každému.
Půlku prázdnin – to nebyl výpadek že by neměl vůz, to byl úmysl za který možná dostane ty ty ty – což cestujícím , kteří tam půl cesty stali je k ničemu
Jasně byl to úmysl a vy to víte, protože chápete věci v souvislostech🙈
Za mě vlak do Rijeka hrůza total 60/70 léta všude špína personál na 50/50 pokud budou nový lepší vagony pojedu velice rád znovu jinak určitě autobusem či autem léto v Chorvatsku Budiš pochvaleno
Myslíte ty vozy které jsou spací tudíž nevhodné pro rychlíky???
Zkuste si zajed do Chorvatska s RJ aby jste poznal ze tam jezdí fakt spací vozy a ne sedačky
Myslíte ty spací vozy co se dají udělat ze sedačkových co jezdí i na R8? (ty kde bývá kuchyň a prostor pro vozíčkáře)
Nebo to byla jen náhoda že v létě na R8 jezdila dohromady jedna/dvě kuchyně.
Nedělejte si z nás tady dobrý den, víte moc dobře jak se to na Chorvatsko dělá.
Ty vozy které mají lehátka mají jen původní služební protor
Ty vozy na R8 co mají kuchynku ji mají kompletně nově vybavenou, je tam přívod vody několik lednic
U té původní je jedna skoro nefungující lednice a poličky….
Ani jednou se nestalo ze by ta nové vybavena kuchyně jela na Chorvatsku
A on to bez penále neumí? Nemůže dělat něco proto, aby to penále nedostal?
Nejnárodnější dopravce? To je zase argument – a vy bijete černochy.
Ale jak víte, že to nechce dělat bez penále. Po zavedení ECM mají problémy všichni. Nedávno jsem jel R Klatovy – Praha, kde všechno kromě hytláku byly staré ypsilony. Ale tak co, v ex-A je dobré svezení, jenže je to taky na pokutu.
PS: ten váš argument, bez penále to neumí je stejný jako s těma černochama.
No, není to stejný typ argumentu. Problémy sice mají všichni, ale tohle je hloupá výmluva.
Těch pár jednotek PESA je skutečně málo. Oproti ČD nákup je nových vozidel u soukromých dopravců skutečně tristní.
Procentualně je na tom RJ o dost lépe
A na jaké další osobaky to má Jančura nakupovat??
Tak to si asi těžko může dělat co chce, obzvláště, jak je v úvodním příspěvku, pokud se to týká závazkové dopravy.
„Dělá si co chce.“
A předřečník si taky dělá co chce, konkrétně poukazuje na to, že služby pana podnikatele se mu nezdají dostatečně kvalitní.
A skláři nebudou mít co žrát.
Děkuji, že jsou lidé jako pan Jančura. Díky němu se železnice mění k lepšímu.
Vozí lidi do Chorvatska na přímo, teď zavede přímou linku až do lyžařských středisek.
Klobouk dolů a ještě jednou děkuji!!!
Souhlasím, ale to sis naběhnul, on tady má spíše hejtříky…
No já byhc teda spíš uvítal přímé spojení BRQ-INN.
nejak si pri tomto napadu predstavuju dovolenou roh s kolegama z prace… 🙂
Ve čtvrtek bude obsluhovat Maruna, nahoře bez…
K Velenicům na trati
sloužej holky macatý.
Strojvedoucí hrůza mrazí,
že se jednou s ňákou srazí.
Anděl na trochu lepších ( a dost dražších) horách…
No, dražších. Možná by bylo zajímavé porovnat, kolik stála včetně cesty dovolená v Tatrách léta páně 1955 v poměru k mediánu mezd tehdy. A nejlépe po odečtení výdajů „nutných k přežití“. A podobný poměr dnes.
Sice tu dobu nepamatuju, vzhledem k tomu ze to tehdy alebyla dovolena vyberova, pro nejuvedomelejsi komancske kadry, dost mozna byla bud zcela zadarmo ci za nejaky mrzky peniz, aby se nereklo.
Já si pamatuju dovolenou v ROH zotavovně v Peci p/Sněžkou. Jelo se tam celou noc z Prahy do Svobody n/Ú. Tam čekaly busy. Neskutečně často nás krmili obrovskými porcemi. Každý večer byl program. Sice to rodiče zaplatili, ale protože tatínek musel služebně do zahraničí, tak správce zotavovny si tatínkův poukaz od maminky vzal taky a buď ho zašmelil Němcům z DDR nebo nějak refunfoval. Mamince předal cash vyšší, nežli platila za 3 poukazy ROH dohtomady! Lanovky a vleky = vše bylo buď v ceně nebo za hubičku. Na Sněžce jsme byli s běžkama lanovkou asi 3x za sebou a pak… Číst vice »
jo to byly casy. a pan otec byl sarze u bezpecnosti, nebo u armady?