Jak na kolony v Brně. Původní plán nevyšel, město doufá v co nejrychlejší zasypání šachty
Práce v Bauerově ulici v Brně. Foto: ŘSD

Plán na přemostění jízdního pruhu by znamenal větší zdržení, zjistilo město.
Plán na přemostění jízdního pruhu by znamenal větší zdržení, zjistilo město.
Ano, řidiči si najdou způsob a cestu, jak se tomuto špuntu vyhnout. Nemělo by být ale hlavní snahou zhotovitele to, aby se doba nezbytné uzavírky co nejvíce zkrátila? Tohle řešení mohli mít už dávno. Teď se to celkem zklidnilo, ale co by nastalo na začátku září, to by byl opravdový dopravní masakr….
Tak cca do konce září nejezdit autem
Vodovody v Brně jsou očividně jeden z největších dopravních problémů.
Oceňuji tu rychlost a snahu, třeba ty budoucí dva roky zavřené celé Obřany bez MHD. Necelé 2 kilometry kopce od nejbližší jiné zastávky bude pro místní stárnoucí populaci úžasné.
Tady zase zavřeme hlavní tah a divíme se, proč jsou najednou všude kolony.
Aby v Brně probíhala cyklická obnova vodovodu a kanalizace co 100 let, mělo by se na tom pracovat asi 3× až 4× více než je teď. V současnosti se látají jenom ty největší průšvihy plus to, co je pod šalinou.
Optimosto, 25 let dodávaný materiál z nejlevnějších vyběrovych řízení nevydrží ani čtvrtinu, takže už jsme v pernamentním prušvihu.
Kolikrát že se už musel měnit Husovický tunel, když nevydrží víc jak 25 let?