Jak na kolony v Brně. Původní plán nevyšel, město doufá v co nejrychlejší zasypání šachty
Práce v Bauerově ulici v Brně. Foto: ŘSD

Plán na přemostění jízdního pruhu by znamenal větší zdržení, zjistilo město.
Plán na přemostění jízdního pruhu by znamenal větší zdržení, zjistilo město.
NaplánovanI objizdek, uprava taktů semaforů a pod. To jsou jen běžné veci, ktere Brno neumi zařídit. Hlavni vsak je vyber firem. Neni možné, aby firmy rikaly, ze napr. Bez uzavrenych obou pruhů zakazku neudelaji. MESTO ma vypsat zakazku, kde je zabezpečná průjezdnost. V Brne si firma nadiktuje a zavre se vše. Viz Frycajova na 2roky, pisarecke tunely na 2mesice, Bauerova atd. Proc v Praze a nejen tam lze průjezdnost zajistít, prace i 24/7, ale Brno s koordinatorkou oprav tohle nezvlada uz 30let.
Řidiči si najdou cestu jinudy, aby kolonu objely???? Ale kudy? Vždyť je rozkopané celé Brno a objíždět centrem města je náročné, už tak jsou silnice přeplněné….Co kdyby magistrát a ŘSD nejprve přemýšleli nad tím, že vymyslí alternativu pro řidiče v případě uzavírek a zúžení. Rozkopat celé Brno a jen slibovat? Za tohle by měli padat hlavy…..
Už aby šel Kratochvíl vod válu za něho je doprava v Brně jedna katastrofa
To ještě nic není. Počkejte až ŘSD na přelomu září a října rozkopou křižovatku D1 a D2. Kamiony nás budou objíždět přes Polsko a Rakousko, ne že bych nebyl rád.
A to máte podložené? Ze bych otevřel šampaňské 😄
Jste si jistý ? Já bych si spíš vsadil na kolony kamionů k Bíteši a k Hustopečím.
Ano, řidiči si najdou způsob a cestu, jak se tomuto špuntu vyhnout. Nemělo by být ale hlavní snahou zhotovitele to, aby se doba nezbytné uzavírky co nejvíce zkrátila? Tohle řešení mohli mít už dávno. Teď se to celkem zklidnilo, ale co by nastalo na začátku září, to by byl opravdový dopravní masakr….
Nejvtipnější na tom je to, že pro průjezd Brnem ze severu na jih je momentálně cesta přes centrum
nejrychlejší
Tak cca do konce září nejezdit autem
Vodovody v Brně jsou očividně jeden z největších dopravních problémů.
Oceňuji tu rychlost a snahu, třeba ty budoucí dva roky zavřené celé Obřany bez MHD. Necelé 2 kilometry kopce od nejbližší jiné zastávky bude pro místní stárnoucí populaci úžasné.
Tady zase zavřeme hlavní tah a divíme se, proč jsou najednou všude kolony.
Aby v Brně probíhala cyklická obnova vodovodu a kanalizace co 100 let, mělo by se na tom pracovat asi 3× až 4× více než je teď. V současnosti se látají jenom ty největší průšvihy plus to, co je pod šalinou.
Optimosto, 25 let dodávaný materiál z nejlevnějších vyběrovych řízení nevydrží ani čtvrtinu, takže už jsme v pernamentním prušvihu.
Jop, řikal Tonda na Bláhovce? Že by Němci dělali špatnou kameninu, Francouzi litinu nebo že by čedič najednou nebyl čedičem.. safra člověče!
Kolikrát že se už musel měnit Husovický tunel, když nevydrží víc jak 25 let?
Byla řeč o vodovodu ne o tunelu, ale dráty a světla se v husovickým měnily dvakrát.
Tohle (Bauerova, Žabovřeská) nevypadá ani jako oprava havárky, ani jako obnova po XX letech, ale jako součást větší investiční akce… otázka je jestli FAKT bylo potřeba napřed dokončit jednu fázi stavby, pak to nechat „odpočinout“ a lidi jezdit, a teprve pak to znovu uzavřít a rozkopat…