Jak je plná další tramvaj? DPMB má novou aplikaci, která ukazuje i obsazenost vozidel

Aplikace DPMBinfo. Foto: DPMBAplikace DPMBinfo. Foto: DPMB

Do konce roku má být dostupná i informace o obsazenosti autobusů a trolejbusů.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tukan

A teď Poseidon…

Dominik29

Z různých stran v Česku zaznívá, proč potřebujeme v Česku výhledově 11 IDS, ale tady se zjevně dopravce nedokázal dohodnout ani s IDS, v němž je integrován, a vyvíjí zcela zbytečné informační a prodejní kanály na vlastní pěst. A není to jen Brno, spíše bych řekl, že je to vlastnost velkých MHD v rámci jakéhokoli IDS. Toto je reálně ještě větší neefektivita a hlavně zmatek pro cestující než koexistence vícero IDS vedle sebe…

Hoermalmeister

Doufám že implementace do autobusů a trolejbusů bude brzká, protože spousta z nich sčítače mají, tak není důvod je nevyužívat

jkk

Škoda, že se toto neřeší na úrovni IDS JMK.

Jan Tichavský

Sčítače cestujících má dnes každé novější vozidlo, tak pojďme to zavést i v Praze včetně open dat.

Supidio

K čemu je to dobre ? Stejně, at jenobsazenost jakákoli, nikdo přece nebude čekat na další spoj. Pro sotouse asi dobrý, ale pro běžného člověka troufám si říct v podstatě k nicemu

happy-barney

Ak to neviete využiť, neznamená to, že všetci ľudia v Brne to nevedia využiť.
Ak tomu nerozumiete, neznamená to, že všetci ľudia v Brne tomu nerozumejú.

(kostrbatá gramatika zvolená v pokuse zvýšiť porozumenie textu)

Matyáš

Rád dvě tři minuty klidně počkám na další tramvaj, výměnou za to, že se nebudu mačkat s ostatními – a možná si i sednu 🙂

Kuba

Pokud jedou 2 na stejne lince za sebou v tomhle intervalu, je druha prazdnejsi a to vim uz dnes bez scitacu 🙂

Pro nekoho, kdo nastupuje tesne za uzly je ta informace stejne k nicemu.

Ale i tak je za mne fajn. Kdyz uz nejaka data DPMB ma, at je zverejni.

N.N.

A při delší jízdě tu plnou šalinu beztak dojedete…

Jan Tichavský

Někde jezdí ve stejném směru více linek a klidně se stane že první je narvaná ale v druhé si můžete i sednout. Nebo když chce jet školní výlet tak si počká na prázdnější. Další efekt je, že to pomáhá plánovat interval linek a nasazení kapacitnějších vozidel, prostě je lépe vidět kde a kdy jsou spoje využívané. Když máte data třeba za celý měsíc tak se s tím dá lépe pracovat.