Jak je plná další tramvaj? DPMB má novou aplikaci, která ukazuje i obsazenost vozidel
Aplikace DPMBinfo. Foto: DPMB

Do konce roku má být dostupná i informace o obsazenosti autobusů a trolejbusů.
Do konce roku má být dostupná i informace o obsazenosti autobusů a trolejbusů.
A teď Poseidon…
Z různých stran v Česku zaznívá, proč potřebujeme v Česku výhledově 11 IDS, ale tady se zjevně dopravce nedokázal dohodnout ani s IDS, v němž je integrován, a vyvíjí zcela zbytečné informační a prodejní kanály na vlastní pěst. A není to jen Brno, spíše bych řekl, že je to vlastnost velkých MHD v rámci jakéhokoli IDS. Toto je reálně ještě větší neefektivita a hlavně zmatek pro cestující než koexistence vícero IDS vedle sebe…
Doufám že implementace do autobusů a trolejbusů bude brzká, protože spousta z nich sčítače mají, tak není důvod je nevyužívat
Škoda, že se toto neřeší na úrovni IDS JMK.
Sčítače cestujících má dnes každé novější vozidlo, tak pojďme to zavést i v Praze včetně open dat.
K čemu je to dobre ? Stejně, at jenobsazenost jakákoli, nikdo přece nebude čekat na další spoj. Pro sotouse asi dobrý, ale pro běžného člověka troufám si říct v podstatě k nicemu
Ak to neviete využiť, neznamená to, že všetci ľudia v Brne to nevedia využiť.
Ak tomu nerozumiete, neznamená to, že všetci ľudia v Brne tomu nerozumejú.
(kostrbatá gramatika zvolená v pokuse zvýšiť porozumenie textu)
Rád dvě tři minuty klidně počkám na další tramvaj, výměnou za to, že se nebudu mačkat s ostatními – a možná si i sednu 🙂
Pokud jedou 2 na stejne lince za sebou v tomhle intervalu, je druha prazdnejsi a to vim uz dnes bez scitacu 🙂
Pro nekoho, kdo nastupuje tesne za uzly je ta informace stejne k nicemu.
Ale i tak je za mne fajn. Kdyz uz nejaka data DPMB ma, at je zverejni.
A při delší jízdě tu plnou šalinu beztak dojedete…
Někde jezdí ve stejném směru více linek a klidně se stane že první je narvaná ale v druhé si můžete i sednout. Nebo když chce jet školní výlet tak si počká na prázdnější. Další efekt je, že to pomáhá plánovat interval linek a nasazení kapacitnějších vozidel, prostě je lépe vidět kde a kdy jsou spoje využívané. Když máte data třeba za celý měsíc tak se s tím dá lépe pracovat.