Jablonec nad Nisou vybuduje na jedné z hlavních ulic cyklopruhy
Palackého ulice v Jablonci nad Nisou. Foto: Magistrát města Jablonce nad Nisou
Cyklopruh na hlavní ulici z centra na sídliště Mšeno má zvýšit bezpečnost lidí na jízdních kolech či koloběžkách.
Výmol neboli retardér naruby na křižovatce Osada v pruhu směrem k přehradě tam je už skoro půl roku. Víc jak měsíc byl ten pruh zavřený těsně u toho výmolu, byla tam mechanizace na řezání i pokládání asfaltu, a ta díra tam je stále. Ctěné konšelstvo na normální práci není, ale na vymýšlení hovadin jsou nepřekonatelní kadeti.
Toto normální člověk nemůže vymyslet, určitě hulí trávu.🥴
Může mi vysvětlit radnice Jablonce a teda vlastně i Prahy, jak se zvýší bezpečnost tím že na ulici namaluje nějaké čáry??? Místo toho aby se určily hlavní průjezdní trasy, nebo lépe obchvaty kde bude jízda plynulá, bezpecna a cyklisté tam nebudou moct, tak namaluji cary…a pro cyklisty se udělá oddělená stezka…achjo, proč si nevezmeme příklad z evropských měst typu Viden, Mnichov apod.
taky nechapu, proc stoji tolik miliard euro naprogramovat svetla u prehrady, aby byla cervena jeste delsi ze vsech stran, a cykliste mezitim odjeli disciplinovane po chodniku?uz ted se tam neda jezdit, ale ted to teprve bude na pest:)
Cyklista?? Po chodníku??? Vy, předpokládám, papíry nemáte ani na auto že?? Protože vjezd cyklistů na chodník je všeobecně zakázán
(respektive dá se povolit dodatkovou značkou, ale to zase omezujete jak cyklisty, tak chodce ..)
A co rovnou tramvaj? Aha, to je v Jablonci sprosté slovo…
Tramvaj v Jablonci je problém sebestřednosti a přesvědčení o vlastní neomylnosti jejích náruživých propagátorů, z čehož vzniká šprajc na druhé straně.
Ovšem co by dělala tramvaj na Palackého, to není jasné ani mně.
No pokud jde o tramvaj na terminál (který se očividně také začne stavět bůhví kdy), tak spíš než v něčím ideovém šprajci – třeba že by ubylo parkovacích míst – vidím možný problém v nejistotě, zda se najde úředník, který tomu celému dá kulaté razítko i přes ty pochybné „detaily“ typu výhybny v ulici Budovatelů a za současné absence řádného obchvatu. A to bych si to osobně jinak přál. Další tramvajové tratě pak v Jablonci smysl nedávají z důvodu chybějící poptávky a členitosti terénu.
Terminál v Jablonci je zbytečnost. Jablonec si takový luxus nezaslouží. A nakonec i tramvaj z Liberce asi bude končit na Brandlu. Konkrétně jsem přesvědčen, že liberecká tramvaj č. 11
by měla končit v městském obvodu Vratislavice. A krajské město by se mělo věnovat přípravě tramvajové tratě do Rochlice. Jablonecké dopravní kotrmelce ať řeší v Jablonci.. a jeho jablonecké dopravní. A liberecký DPML. j se zbaví příttěže odstraněním onoho „j“.
popravdě na tom něco je, ono táhnout tramvaj příměstskými oblastmi s řídkou zástavbou, kde mají všichni u domu auto a lesem je přepych pořádně drahý…
Tohle jsem kdysi napsal.. šel pak po mně i vrátnej ze zbořený Bagety
tahnout tramvaj úzkýma ulicema a zprznit náměstí není řešení. V Jablonci mají specializaci dělat na náměstích zatáčky a leckde je vyšperkovat parkovištěm následně se tomu nedá říkat náměstí ale parkoviště v zatáčce….je to tak velký zářez, že to za to ani nestojí
Celé sídliště Mšeno a nahoře průmyslová zóna Rýnovice. Jako větev https://mapy.cz/s/bovutozeha
Případně větev po ulici U Přehrady a do sídliště Šumava.
Obávám se, že některé ty sklony ulic by byly docela výraznými i v přímém směru, natož do zatáčky. Jakkoli staré jablonecké tramvaje byly schopné vyjet leccos.
Liberec – TT u ZOO…
To je stejně jako U Lomu – Nová Ruda na hraně těch vyhláškových sedmdesáti promile.
Rudu nevím, ale že Zoo je stoupavá, vím naprosto přesně. A podle map je tam 20m nahoru na 290 rovně. Generála Mrázka – Hasičská dává 300m -> +- totéž. Jo, křižovatka s oblouky bude chtít zarovnat.
v zimě by to každou chvíli nejelo…ono Jablonec není žádná placka u Hradce Králové ale v horách
Jablonec chce mít tramvaj až do centra města. Ale vadí koleje, trolej a samotná tramvajová vozidla. Otázka pro chytrou horákyni,ani nahá, ani oblečená, ani…..
a kde jste vzal, že to chceme…to trasování je naprosto nemožný a zničí kus centra města
Jablonec vpodstatě žádné . centrum nemá a tak se dá těžko něco zničit.
Vyjadřujete názor všech jablonečáků nebo vás navedl nějaký zakomplexovaný kavárník?
V Jablinci už není co zničit…
nechť tramvaj je tam kde je a nikde jinde….
Vysoce „odborný komentář“.
Správně. MHD a cyklisté na prvním místě, auta až za nimi. Chceme města pro lidi a ne pro auta. Ano, auto je často nezbytné, ale není nutné, aby mělo na městských komunikacích hlavní slovo.
Až nebude Palackého hlavním tahem z Prahy a Liberce do Tanvaldu a Harrachova, klidně si z ní udělejte třeba pěší zónu.
taky mě udivuje, jak si někdo může myslet, že se zvýší bezpečnost cyklistů, když udělají cyklostezku na nejfrekventovanější ulici ve městě.
Až budeš potřebovat řemeslníka nebo odvést rodiče k lékaři tak je odvezes na kole vid?
Problém s porozuměním psaného slova? Píšu auto ano, ale ne, aby mělo ve městech hlavní slovo. V centrech ať je klidně i (30) – to žádného řemeslníka ani Hojakara nezabije. A to tykání si nech pro svoji rodinu.
Až jednou zestárne (a zmoudří), pak přijde na to, že kolo není to pravé…
Jablonečané a Mšenští se těšili na kruhový objezd , který by vyřešil situaci se stáním na semaforech u křížení ulic Palackého / U Přehrady a napojení na Vrchlického sady.. Místo toho další zúžení pruhů o cyklostezky.
Z pohledu tranzitu by to hlavně chtělo lepší propojení okružní křižovatky u Lidlu s ulicí U Přehrady. Dnes se jezdí krkolomně přes obě křižovatky na Palackého. Nebo přes dolní centrum. A jihozápadní obchvat je v nedohlednu.
Tunel pod Palackého se měl údajně dělat současne se stavbou nové silnice na Liberec. Taje v provozu 4 roky a průjezd přes Osadu?? To vidíme každý den. 😂
Kruhový objezd není řešením kolon, spíš naopak – viz kruhák „u zeleného stromu“.
nesouhlas..