Iveco dodá do Prahy posledních 17 standardních dieselových autobusů. Problémy se vyřešily

První autobus Iveco Streetway 12M pro Prahu. Foto: Ondřej Kubát / DPPPrvní autobus Iveco Streetway 12M pro Prahu. Foto: Ondřej Kubát / DPP

Iveco dosud čelilo zpožděním v dodávkách, za které muselo platit smluvní pokuty.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel Vavříček

Garáže Vršovice budou mít těch Streetwayů málo. Ale je pravda, že oni nemají ty busy tak staré. Nejstarší jsou u nich ty 8,9 metrové Urbina.

Uživatel hromadné dopravy

V krátkém provedení se to do Prahy na frekventované linky moc nehodí. Menší obsaditelnost a ty jedny dveře oproti Sorkám chybí. Nasazování na příměstské třístovky bych označil jako výsměch cestujícím.

platamond

Asi máme rozdílný pohled na svět. Teď nově jezdí v Letňanech na 351 místo hrbáčů a je to značný pokrok v kvalitě. Když někdy místo hrbáče jede klasická SORka, tak ta se na příměsto také nehodí dík absenci odpružení vhodného na Středočeské silnice.

slsp

S hybridnymi Urbanwaymi je teda v ramci moznosti spokojnost?

Hafan

Ja tam vnitrne trpim z te hromady zabitych prostor v interieru. Kdyz uz se to aspon kovove netrese jak merkur padajici do popelnice (asi v dilnach provedli mensi zazrak), tak jizdne je to jinak v pohode. K avizovanemu hybridu to ma hodne daleko, je to spis jen takova uboha obezlicka s elektromoturkem a miniakumulatorem, ale jestli to DPP jinak vyhovuje a pres dotace za nizkoemisni vozidlo to koupej za malo, tak proc ne. Ale rozhodne nebudou stacit na vytizenych linkach a cestujici se spis nevejdou (system „n+1“ proste selze driv nez u sorky nebo streetwaye), to vozidlo ma objektivne mensi… Číst vice »

Horst

Jen bych dodal, že problém s funkčností dveří se řeší každý den provozu.

Hafan

A problemy typu nereaguji na prikazy/nedoviraji se/signalizace dveri/senzory? Dik.
(Ja jsem to zatim v podani Streetwayu sam nevidel a zatim jsem o tom slysel vzdy stylem agentury JPP, cimz to nechci jakkoli zpochybnovat.)

Horst

Často nereagují na stisknutí tlačítka pro otevření ( tlačítko u řidiče), nebo se naopak některé z již otevřených dveří nezavřou. Mechanicky by snad měly být v pořádku. Počáteční problémy s omezovači jsou asi již také vyřešeny.
Část závad se projeví již před výjezdem z garáží, takže v samotném provozu už to tolik není vidět. Je to kus od kusu.

Márty

Jel jsem streetwayem DPP zatím asi třikrát (nemám na ně moc štěstí) a popsané problémy s dveřmi byly pokaždé:d

Pán jeskyně

Jsem zvědav, jak bude vypadat výběrové řízení na další autobusy DPP i jestli z této zakázky ještě podnik koupí další opční kloubáky. Jejich číslo se zastavilo na 41 a dále u DPP objednávají pouze mild-hybridní 18m Urbanway z jiné rámcovky.

Martin

Jj., hlavne ze se problemy sami vyresily…

Peeetr

No jo, jenom stačilo tam začít řádně upevňovat nepraskající hadice.