Italské rychlovlaky přilákaly nového investora, podíl v dopravci koupil Ázerbajdžán

Pendolino EVO v baarvách italského dopravce Italo. Autor: ItaloPendolino EVO v baarvách italského dopravce Italo. Autor: Italo

Jde o další majetkový přesun u dosud soukromého dopravce.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
tarten

A nechtěli by Italové kromě Berlína jezdit také Itálie – Vídeň – Ostrava – Varšava?

Motýl Emanuel

Nechtěli.

Y.K.

Italo jezdí do Berlína? Kromě toho, aby s vysorychlostním AGV na 360 km/h jezdili někde po státech, kde budou rádi že dosáhnou 160 km/h je vyhazování peněz.

Povazan

Do Berlína ma opravdu v plane jazdiť FRECCIAROSSA cez Brenner. Nedávno o tom bol tu článok.

Y.K.

Jenže jednotky Frecciarossa 1000 provozuje Trenitalia a Trenitalia není Italo.

tarten

Jsou to ale Italové, jak jsem tím začal. 🙂

Knížecí rada

Jsou to Italové šmrcnutí Ázerama

tarten

Tak krátký příspěvek a tolik omylů…

Petr

Vídeň dejme tomu. Za Vídeň by to asi nedávalo smysl, ona vlastně i ta Vídeň, cesta Semmeringem třicítkou, nejvejš padesátkou, no ale tam snad někdy bude tunel. Pak by se to dalo spíš stočit do Prahy (teda já bych radši viděl tu Prahu), tam by to aspoň nějakou část cesty vytáhnul na 160 (což pro vlak dělaný na 350 neni nic moc, ale na jihu itálie taky jezdí „jen“ 180). A z Prahy by to pak mohlo klidně jet i do toho Berlína. Takové spojení Reggio Calabria – Roma – Viena – Prague – Berlin to by bylo něco (to… Číst vice »