Italské rychlovlaky přilákaly nového investora, podíl v dopravci koupil Ázerbajdžán
Pendolino EVO v baarvách italského dopravce Italo. Autor: Italo

Jde o další majetkový přesun u dosud soukromého dopravce.
Jde o další majetkový přesun u dosud soukromého dopravce.
A nechtěli by Italové kromě Berlína jezdit také Itálie – Vídeň – Ostrava – Varšava?
Nechtěli.
Italo jezdí do Berlína? Kromě toho, aby s vysorychlostním AGV na 360 km/h jezdili někde po státech, kde budou rádi že dosáhnou 160 km/h je vyhazování peněz.
Do Berlína ma opravdu v plane jazdiť FRECCIAROSSA cez Brenner. Nedávno o tom bol tu článok.
Jenže jednotky Frecciarossa 1000 provozuje Trenitalia a Trenitalia není Italo.
Jsou to ale Italové, jak jsem tím začal. 🙂
Jsou to Italové šmrcnutí Ázerama
Tak krátký příspěvek a tolik omylů…
Vídeň dejme tomu. Za Vídeň by to asi nedávalo smysl, ona vlastně i ta Vídeň, cesta Semmeringem třicítkou, nejvejš padesátkou, no ale tam snad někdy bude tunel. Pak by se to dalo spíš stočit do Prahy (teda já bych radši viděl tu Prahu), tam by to aspoň nějakou část cesty vytáhnul na 160 (což pro vlak dělaný na 350 neni nic moc, ale na jihu itálie taky jezdí „jen“ 180). A z Prahy by to pak mohlo klidně jet i do toho Berlína. Takové spojení Reggio Calabria – Roma – Viena – Prague – Berlin to by bylo něco (to… Číst vice »