Italské dráhy testují autonomní „drezínu“ pro kontrolu vysokorychlostních tratí
Autonomní vozidlo pro diagnostiku vysokorychlostních tratí v Itálii. Foto: RFI
Vozidlo má zvládnout rychlost 200 km/h a 4 hodiny jízdy na baterii.
Takovej malej baterkac by byl asi i dobrej jako pomocna loko do stoupani u tezsich vlaku.
Dvounápravová potvora na 200 km/h? No, to jsem zvědav…
To já taky…
Proc nema ta drezina sberac? Mohla by byt v provozu jeste dele.
Nevím jak to je u nich, ale u nás by to uvázlo na první stahovačce.
Baterkáč asi ne.
Se tu řeší sběrač.
…ale kdo ví. Kdyby byl autonomní dostatečně, třeba by zvládl jak stahovačku (nejen vypínačku), tak i nastraženou kotvu…? 😀
U nich sú sťahovačky?
Protože by to nesedělo ideologicky 😉
Tak teď ještě ty automatické vlaky a zase se ušetří náklady a zvedne produktivita práce. Já vím že je to běh na velmi dlouhou železniční trať a ETCS je jen první vlaštovkou budoucnosti, ale snad se toho dožijeme.
Jak se tím zvýší produktivita práce? 🤔
z definice produktivity prace. Tady konkretne by mohlo mensi mnozstvi lidi udelat stejne mnozstvi prace. TEORETICKY, praxe ukaze
Produktivita prace nema nic spolecneho s tom, jak moc a jak usilovne nekdo pracuje . A le je to o pridane hodnote zamestnance.
V podstate se muzete na produktivitu prace divat jako na to, kolik prijmu (ci zisku?) prinese jeden zamestnanec.
Pokud bude mene zamestnancu na stejne prijmy, byli vice produktivni.
Je to stejne, jako kdyz se pomalejsi cast populace certi, kdyz se rekne, ze nemecti zamestnanci jsou produktivnejsi, nez cesi – neni to o tom, ze by pracovali vic a cesi se flakali, ale ze praci s nizkou pridanou hodnotou nechavaji delat cechum (a dalsim) ve fabrikach.
Nebo že používají lepší nástroje a roboty.
Škoda že jste ve škole chyběl na hodinách ekonomie