Není to úplně šťastně napsané; všechny 741.7 postavené na rámech 740. Zřejmě je to tak, že zákazník má k dispozici 8 740, ty dá na přestavbu a zbývající dva potřebné stroje budou získány odjinud.
Olda
3 let
Stroj vypadá hezky, škoda jen, že už neumíme vyrobit a prodat série o stovkách kusů, jako dřív, ale aspon ty desítky když jsou.
Nově T3 wany se ještě budou vyrábět/modernizovat nejmíň do roku 2024, takže poslední vyřazování vydím nejdřív po roce 2050, kdy plynule přejedou do muzea, v té době jistě velkého a moderního 🙂 Něco jako klasické T3SUCS, které přešly hned na linku 23 a dnes nám stále jezdí na 2 a 15 a různých výlukových linkách.
Ale notak, co je špatně na finančním modelu, že fabrika dostane ze státního rozpočtu zaplacenu tabulkovou částu, kterou určil plánovací úřad, a to podle počtu vyrobených tun lokomotiv. Tuna lokomotivy stojí X, vyrobili jste 12528 tun lokomotiv za kvartál.
Odběratel lokomotivy odebere a pošle úřadem určenou částku do exportní banky. Nebo dodá jinou komoditu, jak sám píšete.
No a vývoj se dělá ve vývojové společnsoti, kam je to z výroby daleko, zato o vývoji rozhoduje vláda. No vždyť superministr by jistě věděl, jestli AC nebo DC pohony. Když tak by mu odborná komise s notýsky poradila, co si má myslet.
Těch (obou) je tu plno, je potřeba s tím počítat. Pod článkem o ČDC Traxxech jsem napsal nevinný příspěvek „pro pána (Krále)! Pláč a skřípění zubů“ a schytal jsem pěkných 22 mínusů. Samozřejmě myšlený Josef Král se se svou tradiční litanií o loko ze Škodovky dostavil vzápětí – zcela dle očekávání:-)
Hektorů 1 a 2 bylo 1300, rosniček 300, brejlovců 600, čmeláků přez 8000 ks,
Samozřejmě srovnávat tehdejší techniku s dnešní, je trochu zavádějící, ale zase zadarmo jsme těch 8000 čmeláků nerozdávali. Tehdy jsme prostě dělali kvalitní stroje o který byl zájem.
Kdyby jen podvozky…
Jde o přestavby původní lokomotivy ČKD s motory K6S230DR, které byly ve své době celkem spolehlivé, ale například výhled z nich je fakt bída.
No výhled furt lepší, jak klasické 742.
Souhlas. U klasické 742 nejmíň člověk vidí motorem napřed.
CZ Loko palec nahoru! Bude vidět na nárazníky, přímo či kamerou?
Zdtavím, ty dvě 741.7 jsou opravdu novostavba ? podvozky to má CKD …
Není to úplně šťastně napsané; všechny 741.7 postavené na rámech 740. Zřejmě je to tak, že zákazník má k dispozici 8 740, ty dá na přestavbu a zbývající dva potřebné stroje budou získány odjinud.
Stroj vypadá hezky, škoda jen, že už neumíme vyrobit a prodat série o stovkách kusů, jako dřív, ale aspon ty desítky když jsou.
Srovnávat časy RVHP s dneškem nemá moc smysl, snad všechny okolnosti a podmínky jsou dnes jiné. Stačí začít tím slovem „prodat“ ve vašem příspěvku.
a jeste tu pohadku o tetrojkach…
Které nám budou v různých obměnách sloužit navěky…
Ale kdeže. Naše pravnúčatá sa dožijú konca T3. 🙂
Nově T3 wany se ještě budou vyrábět/modernizovat nejmíň do roku 2024, takže poslední vyřazování vydím nejdřív po roce 2050, kdy plynule přejedou do muzea, v té době jistě velkého a moderního 🙂 Něco jako klasické T3SUCS, které přešly hned na linku 23 a dnes nám stále jezdí na 2 a 15 a různých výlukových linkách.
To bychom nikoliv my,ale CZ LOKO obsadilo 300 procent evropského trhu.
A zákazník by nám zaplatil v tvrdé měně, nebo jako dřív sibiřskou ropou(v lepším případě) či kubánskými pomeranči(v horším případě)??
Ale notak, co je špatně na finančním modelu, že fabrika dostane ze státního rozpočtu zaplacenu tabulkovou částu, kterou určil plánovací úřad, a to podle počtu vyrobených tun lokomotiv. Tuna lokomotivy stojí X, vyrobili jste 12528 tun lokomotiv za kvartál.
Odběratel lokomotivy odebere a pošle úřadem určenou částku do exportní banky. Nebo dodá jinou komoditu, jak sám píšete.
No a vývoj se dělá ve vývojové společnsoti, kam je to z výroby daleko, zato o vývoji rozhoduje vláda. No vždyť superministr by jistě věděl, jestli AC nebo DC pohony. Když tak by mu odborná komise s notýsky poradila, co si má myslet.
PS: jaký servis, tak si odběratel koupí kladivo!
A tuna posunovacího prasátka má stejnou cenu, jako tuna traťové ? Nebo to bude přepočítáváno bulharskou konstantou ?
Podle mínusů soudím, žejso ulidé, co buď nerozpoznají ironii, nebo by se jim to takhle opravdu líbilo
Těch (obou) je tu plno, je potřeba s tím počítat. Pod článkem o ČDC Traxxech jsem napsal nevinný příspěvek „pro pána (Krále)! Pláč a skřípění zubů“ a schytal jsem pěkných 22 mínusů. Samozřejmě myšlený Josef Král se se svou tradiční litanií o loko ze Škodovky dostavil vzápětí – zcela dle očekávání:-)
Hektorů 1 a 2 bylo 1300, rosniček 300, brejlovců 600, čmeláků přez 8000 ks,
Samozřejmě srovnávat tehdejší techniku s dnešní, je trochu zavádějící, ale zase zadarmo jsme těch 8000 čmeláků nerozdávali. Tehdy jsme prostě dělali kvalitní stroje o který byl zájem.