Italská společnost CLF si u CZ LOKO objednala deset lokomotiv řady 741.7

V první fázi budou do konce letošního roku dodány dvě nové lokomotivy

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pája

Kdyby jen podvozky…

Pája

Jde o přestavby původní lokomotivy ČKD s motory K6S230DR, které byly ve své době celkem spolehlivé, ale například výhled z nich je fakt bída.

Dominik

No výhled furt lepší, jak klasické 742.

Pája

Souhlas. U klasické 742 nejmíň člověk vidí motorem napřed.

Krysa350

CZ Loko palec nahoru! Bude vidět na nárazníky, přímo či kamerou?

Pavel

Zdtavím, ty dvě 741.7 jsou opravdu novostavba ? podvozky to má CKD …

Kubrt

Není to úplně šťastně napsané; všechny 741.7 postavené na rámech 740. Zřejmě je to tak, že zákazník má k dispozici 8 740, ty dá na přestavbu a zbývající dva potřebné stroje budou získány odjinud.

Olda

Stroj vypadá hezky, škoda jen, že už neumíme vyrobit a prodat série o stovkách kusů, jako dřív, ale aspon ty desítky když jsou.

Kubrt

Srovnávat časy RVHP s dneškem nemá moc smysl, snad všechny okolnosti a podmínky jsou dnes jiné. Stačí začít tím slovem „prodat“ ve vašem příspěvku.

Georg

a jeste tu pohadku o tetrojkach…

medical_examiner

Které nám budou v různých obměnách sloužit navěky…

dopravopat

Ale kdeže. Naše pravnúčatá sa dožijú konca T3. 🙂

Jan

Nově T3 wany se ještě budou vyrábět/modernizovat nejmíň do roku 2024, takže poslední vyřazování vydím nejdřív po roce 2050, kdy plynule přejedou do muzea, v té době jistě velkého a moderního 🙂 Něco jako klasické T3SUCS, které přešly hned na linku 23 a dnes nám stále jezdí na 2 a 15 a různých výlukových linkách.

Bureš

To bychom nikoliv my,ale CZ LOKO obsadilo 300 procent evropského trhu.

dizgrafyq

A zákazník by nám zaplatil v tvrdé měně, nebo jako dřív sibiřskou ropou(v lepším případě) či kubánskými pomeranči(v horším případě)??

Jiří Kocurek

Ale notak, co je špatně na finančním modelu, že fabrika dostane ze státního rozpočtu zaplacenu tabulkovou částu, kterou určil plánovací úřad, a to podle počtu vyrobených tun lokomotiv. Tuna lokomotivy stojí X, vyrobili jste 12528 tun lokomotiv za kvartál.

Odběratel lokomotivy odebere a pošle úřadem určenou částku do exportní banky. Nebo dodá jinou komoditu, jak sám píšete.

No a vývoj se dělá ve vývojové společnsoti, kam je to z výroby daleko, zato o vývoji rozhoduje vláda. No vždyť superministr by jistě věděl, jestli AC nebo DC pohony. Když tak by mu odborná komise s notýsky poradila, co si má myslet.

Jiří Kocurek

PS: jaký servis, tak si odběratel koupí kladivo!

PvvS

A tuna posunovacího prasátka má stejnou cenu, jako tuna traťové ? Nebo to bude přepočítáváno bulharskou konstantou ?

Ondřej

Podle mínusů soudím, žejso ulidé, co buď nerozpoznají ironii, nebo by se jim to takhle opravdu líbilo

Swariner

Těch (obou) je tu plno, je potřeba s tím počítat. Pod článkem o ČDC Traxxech jsem napsal nevinný příspěvek „pro pána (Krále)! Pláč a skřípění zubů“ a schytal jsem pěkných 22 mínusů. Samozřejmě myšlený Josef Král se se svou tradiční litanií o loko ze Škodovky dostavil vzápětí – zcela dle očekávání:-)

Olda

Hektorů 1 a 2 bylo 1300, rosniček 300, brejlovců 600, čmeláků přez 8000 ks,
Samozřejmě srovnávat tehdejší techniku s dnešní, je trochu zavádějící, ale zase zadarmo jsme těch 8000 čmeláků nerozdávali. Tehdy jsme prostě dělali kvalitní stroje o který byl zájem.