„Ignorace reality“. Úředníci k výluce a uzavírce schválili opravu jediné silnice na Frýdlantsko
Silnice I/13 u Dětřichova. Foto: ŘSD
Ředitelství silnic a dálnic opravu silnice po kritice přerušilo.
Ředitelství silnic a dálnic opravu silnice po kritice přerušilo.
Asi byli na zkušenou u SŽ a teď aplikují poznatky tam získané.
Nicsilniční provoz.
NAD do 45 dnů nemusí být projednaná, takže se o tom kraj nemusí vůbec dozvědět a zároveň ČD se nedozví uzavírku. Obdobně se „povidla“ NAD na 200 a uzavírka II/118 v Jincích.
Pod každým úředním rozhodnutím bude napsáno jméno vedoucího odboru a v záhlaví patrně jméno úředníka, který záležitost vyřizuje. Nebuďte slušný napište nám je a hezké by bylo se jich zeptat, proč dělají to co dělají.
Něco jako uzavřený Štěchovický most současně s Davlí.
Jako kdyby uzavírky koordinovaly jednobuněčné organismy a ne myslící bytosti.
Možná, že obyvatele území dotčeného diletantismem expertů odboru dopravy Krajského úřadu Libereckého kraje by zajímalo z úst pana hejtmana více (než jen to, že mu práce jeho podřízených „radost nedělá“), jaká na základě tohoto kixu přijal organizační, technická, nebo personální opatření, aby se podobná situace už neopakovala.
Ještě, že to je do Frýdlantu tak daleko, takže mít přehled o dění na silnicích v okruhu 25 km od krajského domečku U jezu je pro něktré jedince zřejmě nadlidský výkon.
A není v těch místech ještě jedna uzavírka? Pokud byste chtěli jet přes Chrastavu a tu semaforovou objížďku objet tak tam je silnice číslo III/27252 uzavřena až do října 😀
Vedle toho je dlouhodobá uzavírka jediné železniční trati a po té diskutované silnici jezdí náhradní autobusová doprava.
Jsou to totální mimoni!
U nás asi před třemi lety to bylo podobné, na trati č.120 v úseku Kladno – Rakovník byla výluka a NAD jezdila po silnici II/606 která byla u Rynholce v rekonstrukci. Frézovála se a provoz byl řízen semafory, takže tak…..
Před pár lety (před nástupem Arrivy) bylo to samé na Vsetínsku, několika měsíční výluky na železnici a do toho opravy silnice, zpoždění NAD někdy i kolem 40 minut. Na dotaz, proč takový souběh oprav/výluk povolili mi bylo odpovězeno, že musejí vyčerpat peníze, jinak prý budou vracet dotace. A když jsem se pak zeptal, jestli si to zkusili teda projet, protože ty kolony byly od někdy už od Huslenek po Janovou, tak mi neodpověděli.
Papalášstvo právě zjistilo že něco jako Frýdlantský výběžek skutečně existuje. A prý tam žijí i lidé…
Jako já chápu že vnímat takové souběhy jen tak z mailů je nad možnosti běžného smrtelníka, ale je takovej problém si na nástěnku pověsit mapu a jednotlivé uzavírky a výluky si značit vlaječkama s kalendářním týdnem? Vždyť to zvládne i podprůměrný úředník. Teda jasně musí to napadnout jeho vedoucího, aby mu to zadal jako úkol. Klidně postaru, na papír, pořád lepší než nic.
A nebo tam zaměstnat prostě schopné lidi. Já bych to dával ve svém kraji v pohodě zpaměti a nejsem zdaleka sám. Určitě i zde se najde dost zeměpisně zdatných lidí.
tak ten zeměpis třeba v malíku mají, ale když se do toho zákeřně zakousne ještě čtvrtý rozměr, čas, tak už jsou evidentně v koncích 😀
samozřejmě chápu, že ten celokrajský a celorepublikový zmatek, kde nikdo neví, jestli mu na danou rekonstrukci přiklepnou prachy a pak kdy se to povede vysoutěžit tomuhle bordelu jenom nahrává.
V uplynulých týdnech takový souběh nastal mezi Velkým Meziříčím a Křižanovem – od 15. 7. do 5. 8. probíhala výluka tratě v tomto úseku. A od toho samého 15. 7. do… původně plánováno 13. 8., nakonec uzavírka skončila už 3. 8., byla zavřena silnice od okraje Velkého Meziříčí přes Martinice k odbočce na Kozlov.
NAD tedy nemohla jet přes obec Martinice, která tak byla bez vlakového spojení i bez NAD.
Toto mělo pokračovat i teď v srpnu (přesunuto na září), kdy se měla uzavřít cesta z ořechová na Bítýšku, ale protože si stěžovali ti, co dělají trať Krizanov-vlkov, že nemají jak jezdit, tak to posunuli. Takže v září to nepůjde ani po silnici ani vlakem, bo koleje budou až v prosinci a vlakoautobusy pojedou asi po poli.
Koleje měly být „do konce září“, což mělo být rychlejší – proto zavřeli obě koleje najednou.
Už dřív jsem tu psal o uzavřeném průjezdu obcí Pohled, přičemž původní plán Dobré správy počítal s „nickolejným provozem“ i v úseku Pohled – Přibyslav.
Jestli jsou tam diletanti, nechť jsou vyházeni. Od toho tam to politické vedení, které je voleno obyvateli, je. Jinak je to skutečně jen alibismus… Jenže známe, jak se na tyto pozice lidé dostávají… Známí známých a schopnosti nula.
Alibismu s je to, že honíte k odpovědnosti voleného politika, za špatný výkon státního úředníka – takto volený politik nemá a nemůže mít na státního úředníka žádný vliv. Chápu, že pokud tomu nerozumíte, je to jednoduché plácnutí do větru, ale bohužel je to hloupost !
A jen pro upřesnění opoziční nýmand Felcman veřejně kritizuje hejtmana , že se snažil úkolovat státního úředníka ve věci výstavby školy a vyzýval jej k rezignaci a kdesi cosi – a nyní te samý Felcman kritizuje, že volený politik neovlivňoval státního úředníka – ukázkové chování pokrytce
Obávám se, že jestli ty diletanty vyházíme, tak už tam nezbyde vůbec nikdo, kdo by tu práci odvedl. Takto je odváděna sice často blbě, ale alespoň nějak… 😀 Personální situace je v těchto věcech celorepublikově tragická…
Tak se najde někdo jiný, protože bez těchto funkcí nemůžeme fungovat.
Třeba by to dokázal hlídat počítačový program. Hledání kostry grafu je celkem triviální úkol….
DIletant by na kritiku nereagoval a pokračoval by v započaté uzavírce, aby neztratil tvář a zdání bezchybnosti.
Připojit celý výběžek k Polsku a je po problému…
Na úřad přes datovku, školy teď jsou zavřený, na nákupy do Polska…už chybí jen ten homeoffice.
V čem je problém?
Homeoffice není všelék, každá práce má svoje požadavky.
Tak třeba až budete na vašem domě potřebovat novou střechu, tak vám ji pokrývači udělají na homeoffice. Že někteří co sedí u PC by nacpali HO všem, neznamená, že je to možné. Většina lidí u PC, kde HO je možné,je tak možná v Praze.Vezmu li do hry pokles produktivity u většiny lidí na HO, tak je proti značná část zaměstnavatelů.