IDS CARGO odkoupilo bobinu z Polska, dostane původní nátěr ČSD
Barevné schéma pro revitalizaci lokomotivy 140.042. Foto: IDS Cargo
Soukromý nákladní dopravce IDS CARGO rozšířil svůj vozový park o další elektrickou lokomotivu řady 140. Oproti jiným strojům se bude
Tak to se těším, až si 042 někde u nás vyfotím. Jinak na vlečce odbočující ze stanice Lewin Brzeski stojí už několik let asi 4 nebo 5 lokomotiv řady 141 (jedničkových bobin) ještě nepolonizovaných a v dosti žalostném stavu, jsou vidět z tratě Brzeg – Opole.
Jedná se o tuhle lokalitu?
https://www.google.cz/maps/@50.7502138,17.6294896,368m/data=!3m1!1e3
Kdy naposled jste je tam viděl? Děkuji.
Jedná se o tuhle lokalitu? https://www.google.cz/maps/@50.7502138,17.6294896,368m/data=!3m1!1e3
Kdy naposled jste je tam viděl? Děkuji.
Jenom by mě zajímalo jak do toho budou dávat za pár let ETCS.
To dřív skončí stejnosměrná napájecí soustava, než dojde na ETCS.
ČDC žádnou nulkovou bobinu nikdy nemělo. Tuhle prodala ZSSKC ODOSu, následně se přes SŽDS a Loko Trans dostala k STK, odkud ji koupillo IDSC.
Jen k článku – je to firma ČMŽO.
Díky za upozornění, opraveno.
Spis se zrptam… v jadpisu stoji, ze tech bobin bude vic, z clanku vyplyva, ze prebarvi jednu
Tak jak to je?
Zatim se vi o jedne. 042
Koukam, ze nadois byl uz opraven.
A proc by (tim spis, ze je to soukromnik) porizoval drahy vectrony, kdyz ty bobiny odvedou strjnou praci za o dost nizsi cenu?
Uplne stejnou samozrejme ne, normativy pro radu 140 a pro radu 193 (nebo 383 chcete-li) jsou pochopitelne dost odlisne, ale kus prace Bobina odvede….a kdyz se naucili jezdit lokomotivy 121 ve dvojclenu, proc to nenaucit treba i 042 a 094…
Ty revize po obězích se ale v dnešní době trochu prodražují. Ale jestli je někdo železniční ekvivalent Franty Vomáčky s jednou Avií, tak chápu, že se mu hodí i bobina…
Původnímu retronátěru chybí třeba dva štráfy přes kulatý vokna
Jestli by to výročí neoslavili líp třeba líznutím Vectrona než dovozem a přestříkáním nějaké stoleté mrdky, kterou nechtějí ani v Polsku…
Hmm, zasvěcený a inteligentní komentář se hned pozná …
V Polsku sice jsou firmy, ktere se zbavuji starych lokomotiv 140, 121, 18x, honosi se nakupy a pronajmy Traxxu, Vectronu, Gam a pod., ale spolupracovat s nimi je hruza…pouze v lokomotivach to neni. Stejne jako se rika, ze „na barvu to nejezdi“…
majitel si třeba plní sny, znám dost podobných lidí co veterány milují.
Edo fajn, kdyby přiznali sběr veterána, tak to beru, ale slavit tím výročí firmy je v roce 2018 vhodný tak pro KŽC Dopravu. Samozřejmě uvítám i tvůj autenticky zasvěcený a mnohem inteligentnější komentář.
Pane Michale, v prvé řadě je jejich věcí, co si koupí. O tom se asi přít nebudeme. Dále předpokládám, že vědí, co dělají, a to lépe než vy, tudíž jim vyčítat nebo je urážet slovy, že takovou stoletou mr*** nechtějí ani v Polsku, rozhodně o vaší erudici či schopnosti slušně diskutovat a prezentovat názory příliš nevypovídá. A i takto stará lokomotiva po revitalizaci může ještě udělat hodně práce. Na něco zkrátka není potřeba drahý nejnovější stroj a navíc mi oslava revitalizovanou bobinou v původním zabarvení přijde jako mnohem stylovější a originálnější než tuctovým Vectronem. A ještě jedna věc – možná… Číst vice »