ICOM prohrál v Pardubickém kraji, antimonopolní úřad odmítl jeho stížnosti

Autobus ČSAD Ústí nad Orlicí v České Třebové. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czAutobus ČSAD Ústí nad Orlicí v České Třebové. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Antimonopolní úřad odmítl stížnosti na zadávací podmínky krajské soutěže na autobusové dopravce.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
aleš

Holicko aa Car-Tour.Tak to jim nezavidim.

Michal

Je to smutné – zrovna ICOM byl pro cestující asi nejlepší volbou. Občas ještě Zlatovánek, který byl ale vždycky tak trochu loterie. Je škoda, že jsou podmínky soutěže nastavené tak, že skoro vždy vyhraje Arriva. Sice má nízkopodlažní autobusy, stářím by odpovídaly, ale jejich kvalita je otřesná

Toníček

Naprosto souhlasím. ICOM je docela příjemný. Autobus pěkný a čistý, řidiči s kravatou..
Arriva také ujde, ale ty jejich busy jsou dost špatné. A to jsou to často cca rok stará IVECA, neuvěřitelné! Vrže to. Lišta podel oken se odlepuje a cestující tam cpou lísky a dalších x divných vad, které spíše vypovídají o nekvalitní výrobě.
Popis Zlatovánka jako loterie je naprosto přesný. Občas přijede docela pěkný bus (Intouro i ty SORky docela ujdou), občas ale přijede stará Karosa či hůř. Zájezďák. A to je prostě hrůza…

Beny

Já jsem naopak rád, ty mercedesy a setry se kterýma teď jezdí jsou přece lepší než Sorky teď

Karel

Asi si pleteš firmu právě s tím ICOMem 😉 Rád za vítězný Car-Tour? Jediný autobus který jsem od nich na Holicku viděl je rozsypaná stará Karosa. Na webu se chlubí i tebou zmíněnými Mercedesy (Setry tuším nemají), ale tyhle stroje budou moci podle článku používat pouze první tři roky. No… a pak nás nejspíš čeká ta SORka, jen s jiným logem – i bych se vsadil, že je odkoupí od Arrivy.

Robert

Jezdil si někdy autobusem někdy jako řidič? Mám pocit že ne. Jezdím s nimi a v zimě po úzkých cestách je to katastrofa. Zbytečně velké autobusy(Setra).

Lopid

Proč co je na Car-Tour špatného?

Study

No, tak si zase Zdenda může kupovat dluhopisy z Karibiku, na výdělek stačí…

Martin Hodek

No, vzhledem k tomu, že už přišlo o všechny zakázky i v Královéhradeckém kraji, to může celkem s úspěchem zabalit. Anebo jezdit třeba v Londýně. Koneckonců, stává se „dobrým“ zvykem, že firmy jezdí všude jinde, jen ne tam, odkud pochází. Divný to svět.

Pavel

Občas takové vítězství nového hráče na lokálním trhu zhořkne. Kraj si dodatečně vzpomene, komu patří autobusová nádraží, provozní infrastruktura – parkoviště, točny, apod.

Karel

Pokud vím, kraje neměly v zadávacích podmínkách požadavky na infrastrukturu a tuto starost přenechávají na dopravcích. Z toho vyplývá,že si každý dopravce bude muset odpovídající zázemí zajistit sám. A s tím asi počítali. Snad takovou zásadní věc nezapomněli zakalkulovat do svých byznys plánů.

Švarc

Vyhráli dost výkonu v Jihomoravském kraji. Navíc Buslinu se to moc jezdit za ty ceny, co nabídli, nechce.

Karel

V Jihomoravském kraji mají mít (ČSAD Ústí nad Orlicí) přibližně 50 linek. To nemusí být dost. Nechápu důvody Buslinu,pro které se zajímal a hlásil do výběrového řízení, když se mu to teď podle vás jezdit nechce. Současná doba je nějaká zvrácená.

Karel

V Jihomoravském kraji by měli mít (ČSAD Ústí nad Orlicí) přibližně 50 linek. V Pardubickem kraji mají násobně více. Nechápu úvahu Buslinu,když se hlásí do výběrového řízení a pak podle vás nechce v kraji za ceny, které si sám vykalkuloval jezdit. Doba je opravdu zvláštní a věřím,že i toto je možné.