Tak u ICOMu dávno došlo k tomu, že kamiony zasponzorovaly autobusovou dopravu, takže si ICOM ta Citara a Setry může dovolit, a mohl si i dřív na vlastní riziko koupit Mercedesy(byť z Turecka), takže relativně odolával na lince Praha – Špindl.
DPP
1 rok
Tak ICOM je jasný, ČSAD SČ vsadilo na kloubové MANy a zatím jich koupilo 14 a další kloubáky bude potřebovat, tak teď jsem zvědavý s čím se pochlubí Arriva.
A ty MANy budou jen na současně obsluhované relace(Praha – Brandýs a Praha – Mělník), nebo něco přibude? Občas mám pocit, že i jinde by se to hodilo. A něco jsem četl, že současná výluka ve Zdibech je kvůli tomu, že se zastávka rekonstruuje kvůli provozům kloubů.
BR 01 512
1 rok
Uher byl fajn ale naštěstí se žádná hrůza nekoná a vlastně tu bude to nejlepší co jde.
Děláte závěr trochu brzy. Koupit busy je jedna věc, mít k nim řidiče druhá…
MirekP
1 rok
Na linkách 446, 448 a občas i 449 jezdí v současné době minibusy, převážně Iveco Stratos. Vozidla této velikosti nekupuje? Bude tedy linky obsluhovat Setrami?
Z bratřínovské větve 449 bude 748, ty jsou součástí obě dvě.
Linky 446-448 (nyní Uher a mini/midibusy) jsem nenašel ani nikde jinde, jen v odkazech na přípoje. Stejně tak nenacházím např. současnou 688 Mníšek – Nový Knín (z odkazů by nově měla být 488, ale ta je zas součástí Sedlčanska jako linka Příbram – Písek) nebo třeba celé Benešovsko..
Kloubové vozy na linky 338 a 390 by měly jezdit jen v sezoně o víkendu a jsou součástí oblasti A4 Mníšecko, takže bude jezdit ICOM a ta Citara. Proti současným arriváckým SORům to bude asi trochu rozdíl 😉
Tak to, že ICOM má dobrý autobusy, o tom žádná. Za mě jako dopravce dobrý. Těším se na citara, takový skvělý autobusy bych rád viděl i někde jinde.
Tak u ICOMu dávno došlo k tomu, že kamiony zasponzorovaly autobusovou dopravu, takže si ICOM ta Citara a Setry může dovolit, a mohl si i dřív na vlastní riziko koupit Mercedesy(byť z Turecka), takže relativně odolával na lince Praha – Špindl.
Tak ICOM je jasný, ČSAD SČ vsadilo na kloubové MANy a zatím jich koupilo 14 a další kloubáky bude potřebovat, tak teď jsem zvědavý s čím se pochlubí Arriva.
A ty MANy budou jen na současně obsluhované relace(Praha – Brandýs a Praha – Mělník), nebo něco přibude? Občas mám pocit, že i jinde by se to hodilo. A něco jsem četl, že současná výluka ve Zdibech je kvůli tomu, že se zastávka rekonstruuje kvůli provozům kloubů.
Uher byl fajn ale naštěstí se žádná hrůza nekoná a vlastně tu bude to nejlepší co jde.
Děláte závěr trochu brzy. Koupit busy je jedna věc, mít k nim řidiče druhá…
Na linkách 446, 448 a občas i 449 jezdí v současné době minibusy, převážně Iveco Stratos. Vozidla této velikosti nekupuje? Bude tedy linky obsluhovat Setrami?
Děkuji. To je hodně zvláštní vzhledem k charakteru a vytíženosti těch linek.
Z bratřínovské větve 449 bude 748, ty jsou součástí obě dvě.
Linky 446-448 (nyní Uher a mini/midibusy) jsem nenašel ani nikde jinde, jen v odkazech na přípoje. Stejně tak nenacházím např. současnou 688 Mníšek – Nový Knín (z odkazů by nově měla být 488, ale ta je zas součástí Sedlčanska jako linka Příbram – Písek) nebo třeba celé Benešovsko..
Takže Martin Uher končí?
Na „Mníšecku“. Vyhrál „Štěchovicko“.
Ale tam nejsou potřeba kloubové vozy, ne?
Jsou, ale menší počet…
Kloubové vozy na linky 338 a 390 by měly jezdit jen v sezoně o víkendu a jsou součástí oblasti A4 Mníšecko, takže bude jezdit ICOM a ta Citara. Proti současným arriváckým SORům to bude asi trochu rozdíl 😉