ICOM do konce roku pořídí přes 70 nových autobusů, 30 pro Pražskou integrovanou dopravu
Autobus Setra 415 LE Business. Pramen: Icom Transport
Vybavení nových autobusů zahrnuje například klimatizaci, USB zásuvky nebo dvojitá skla.
No, vida a třeba Liberec kupuje na MHD staré 15ti leté šroty Mercedes z Německa.
Každý tu dopravu asi vidí jinak…………..
ICOM je především velký dealer Mercedesu a na nákupy autobusů pro ZDO jsou docela velké státní dotace.
Na to že výhodné když jedna část firmy prodá druhé autobusy přišli už před 20 lety a tomu vděčíme za slušný vozový park u ICOMu.
Škoda, že dřív nepřišli na to, že další zajímavý byznys je s těmi autobusy i jezdit – teda teď je to učí IDSK…
Víte, ono když pomineme nové Solarisy, tak ty Citara ze Schwerinu jsou možná za dlouhý roky to nejlepší, co DPMLJ pořídil.
Šroty bych tomu neřikal, jsou třeba lepší než urbanwaye
Tak to rozhodně.
Nakupovat autobusy – šroty to už je úplně mimo. Zřejmě mají nějaké finanční problémy.
Chudáci.
Můj nejlepší životní krok byl, když jsem ČSAD opustil s příchodem Kratochvílovým. Po 27 letech mi nikdo ani ruku nepodal, strachy, že na sebe přivolá nelibost. A rozkoš mi působil pláč těch, kteří platili naftu ze svého, zatím co já už bral mzdu v markách.
Ještě pořád mají ten skvělý motivační systém, který řidiče nutí k jízdě na nejnižší spotřebu bez ohledu na zpoždění?
a jízda na spotřebu s vypnutým topením/klimatizací zůstala také zachována?
…jediná firma v čr kde řidič nosí naftu do podniku, aby měl velice slušné odměny, naprostá revoluce v zažitém bězném ropa schématu…
Oni naštěstí už i řidiči pochopili, že vypnuté topení zpravidla nevede u moderních vozidel k nižší spotřebě nafty…
Travegoist: Souhlas, za poslední cca 2 roky u Icomu pozoruji zlepšení i v používání klimatizace
primitivismus na druhou.
V PIDu už jim to zatrhli. Žádné vlečení se čtyřicítkou se nekoná…
Takže přece jen pokrok kupředu? Copak, že by pokuty za zpoždění? 😀
Autobusy top a v náklaďáku jsme neměli pomalu ani topení. Největší hovada a zloději co jsem poznal. Okradli mě luxusně jako řidiče TKD.
Copak, firma nemá odborovou organizaci aby pohohla řešit potíže řidičů a zaměstnanců celkově ? Pravda, oni i občas odbory jsou spřažení s podnikem a o zlepšení podmínek potom nemůže být ani řeč………….
Co budou jezdit v PIDu?
Slánsko, Benešovsko
Amen
Jako náhrada smradlavých motoráčků z minulého století by to byla revoluce ve smyslu povýšení kvality cestování i ekologie.
A neví se, jestli už nějak srovnal ty podvody, kdy nakupoval bezvýznamné dluhopisy z karibiku, aby nemusel platit daně, pak se nechal místo trestního stíhání znesvéprávnit a pak to převedl na dceru? To se to pak nakupuje…
Nesrovnal, je to tam čím dál tím horší.
V naší oblasti zvládli integraci do PIDu, sehnali na to řidiče (o půl ligy až ligu lepší materiál než byl k vidění předtím), jezdí to, poloha autobusů je až na výjimky vidět na mapě…
Bez ohledu na to, jestli majitel je nebo není magor, tak mu firma funguje a rozvíjí se.
Ve svý podstatě to budou autobusy.
Není náhodou skupina Icom také prodejcem autobusů Mercedes a Sestra?
Prodejcem asi úplně ne, ale má autorizovaný servis pro tyhle autobusy
Prodejcem přímo nejsou, to je pořád ještě Evobus Bohemia, ale otázka je, do jaké míry má ICOM nebo jeho manažeři v Evobusu vlastnický podíl, nebo jaký má Evobus podíl v ICOMu.