Iberia začala posílat do Prahy Airbus A350, školí na něm posádky
Airbus A350 letecké společnosti Iberia v Praze Zdroj: Twitter.com - Prague Airport
Airbus A350 letecké společnosti Iberia bude v Praze k vidění každý čtvrtek, a to až do 26. ledna příštího roku.
1700 za 1 směr a 5200 v business. To možná prubnu.
Napíšete článek ve kterém je i na můj vkus až dost nepřesností a když Vás na to podotýkám maximálně slušně a s respektem k Vám upozorním, tak moji rekaci smažete a raději ten článek přepíšete, aby nebylo vidět, že to psal někdo, kdo nemá evidentně správné informace. Doufám, že ten kdo ten článek psal aspoň pochopil, že když by letadlo bylo jen v uspořádání pro economy třídu bez byznysu, jak jste původně psali, tak by mělo celkově více sedaček, než kdyby tam byznys byl a netvrdil by opak. Nemyslím si, že přiznat chybu je problém, ale tohle jednání mi přijde… Číst vice »
Dobrý večer, v článku, konkrétně v části se sedadly, jsem původně uvedl několik faktů, o kterých jsem se dodatečně dozvěděl, že nejdou ověřit, tzn. nepocházely ze spolehlivých zdrojů. Vzhledem k tomu, že by po korekci vše působilo až rušivě, a běžný čtenář by v tom mohl mít zmatek, vlákno komentářů o tomto tématu jsem se rozhodl odstranit. Zpětně samozřejmě chybu se špatným ověřením zdroje uznávám a za upozornění Vám děkuji.
Ano, byl jsem to i ja kdo byl smazan. Do Prahy vcera priletla A350 s registraci ec-nxd, coz je prvni A350 „new Production Standard“ (psalo se o tom i tady) a z duvodu, ze dodavatel nestiha, tak tomu letadlu fyzicky chybi business class sedadla a jsou v tomto prostoru (premium) economy sedadla v usporadani 2-3-2, ktera jsou ovsem blokovana. Dokonce existuje i fotka z interieru. Jinak co se tyce zdroju: Na airliners.net je k tomu cele vlakno, na webu dalsi clanky a existuji i fotky na twitteru. Staci se podivat kam to letadlo na flightradaru leta a vetsinou je to… Číst vice »
Ja bych byl mene kriticky, ta A350 s chybejicimi business class sedadly (misto tam na ne je, ale dodavatel je jeste nedodal) je opravdu dost velka rarita a v pocatcich diskuse na airliners.net tomu nikdo nerozumel, dokud se neobjevily fotky z kabiny. Na druhou stranu mazat prispevky pokud nejsou z kategorie „Smazano naprosto tupy nazor“ neni vubec pekne…
Neni to vycvik posadek, je to kvuli cargu, proto to bude letat kazdy tyden az do konce ledna. Nevim, jaky mate zdroj, ale tohle neni pravda. Rikal to i kapitan vcera, protoze se ho na to nekdo ptal. Btw. Na odlet i na prilet skoro plna kapacita cestujicich, protoze byly ve Spanelsku dva dny volna. A na odlet 10t carga
Jen pro zajímavost, co se vozí do Španělska v takovém objemu letecky za cargo?
Tak jsem se ptala a je to hlasene jako CONSOLIDATION, to znamena vic druhu zbozi od toho sameho zadavatele to te same destinace. Konkretne pak jen pocitacove soucastky. Ale destinace jsou prekvapive hlavne v USA – DFW, LAX, SFO, ATL, BOS a pak nejake BIO, SCL, LIM, SJU a MEX
díky za info.
Informaci o výcviku posádek nám poskytla mluvčí pražského letiště Klára Divíšková, jak uvádím v textu.
Videla jste i interier? Byly tam business class sedadla?
V čem je pro posádku rozdíl mezi dlouhým a krátkým letem. Jako že na krátký let nevadí, když s tím letadlem posádka neumí? Nebo jsou na velkých letištích přímá kritéria, že tam smí létat jenom ten, kdo už v tom několikrát seděl… ? Nebo se vybere nějaký béčkový cíl, aby noví piloti neudělali ostudu na nějaké prémiové trase? Ale to by pak musel každý pilot dálkovek létat s widebody nejdřív na béčkové cíle, což se rovněž neděje …
Protože krátkých letů stihnou více za den a lépe si potrénují starty a přistání
Protože cílem při „zácvikových letech“ jsou procedury, starty a přistání, ne se 10 hodin nudit v cruise a přistát dvakrát za týden v optimistickém případě.
Ano, nejznámější příklady z Prahy jsou Dreamlinery Lotu a tripl sedmy Swissairu.
no a pred par lety i Iberia s A340-300 🙂 coz bylo trochu drama, protoze to bylo ve stejne dny jako LX a na T2 je jen jedna stojanka pro widebody (u gate C10-C11)