Iberia začala posílat do Prahy Airbus A350, školí na něm posádky

Airbus A350 letecké společnosti Iberia v Praze Zdroj: Twitter.com - Prague AirportAirbus A350 letecké společnosti Iberia v Praze Zdroj: Twitter.com - Prague Airport

Airbus A350 letecké společnosti Iberia bude v Praze k vidění každý čtvrtek, a to až do 26. ledna příštího roku.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vojtěch Maincl

1700 za 1 směr a 5200 v business. To možná prubnu.

Honza

Napíšete článek ve kterém je i na můj vkus až dost nepřesností a když Vás na to podotýkám maximálně slušně a s respektem k Vám upozorním, tak moji rekaci smažete a raději ten článek přepíšete, aby nebylo vidět, že to psal někdo, kdo nemá evidentně správné informace. Doufám, že ten kdo ten článek psal aspoň pochopil, že když by letadlo bylo jen v uspořádání pro economy třídu bez byznysu, jak jste původně psali, tak by mělo celkově více sedaček, než kdyby tam byznys byl a netvrdil by opak. Nemyslím si, že přiznat chybu je problém, ale tohle jednání mi přijde… Číst vice »

Václav

Ano, byl jsem to i ja kdo byl smazan. Do Prahy vcera priletla A350 s registraci ec-nxd, coz je prvni A350 „new Production Standard“ (psalo se o tom i tady) a z duvodu, ze dodavatel nestiha, tak tomu letadlu fyzicky chybi business class sedadla a jsou v tomto prostoru (premium) economy sedadla v usporadani 2-3-2, ktera jsou ovsem blokovana. Dokonce existuje i fotka z interieru. Jinak co se tyce zdroju: Na airliners.net je k tomu cele vlakno, na webu dalsi clanky a existuji i fotky na twitteru. Staci se podivat kam to letadlo na flightradaru leta a vetsinou je to… Číst vice »

Václav

Ja bych byl mene kriticky, ta A350 s chybejicimi business class sedadly (misto tam na ne je, ale dodavatel je jeste nedodal) je opravdu dost velka rarita a v pocatcich diskuse na airliners.net tomu nikdo nerozumel, dokud se neobjevily fotky z kabiny. Na druhou stranu mazat prispevky pokud nejsou z kategorie „Smazano naprosto tupy nazor“ neni vubec pekne…

María del Carmen

Neni to vycvik posadek, je to kvuli cargu, proto to bude letat kazdy tyden az do konce ledna. Nevim, jaky mate zdroj, ale tohle neni pravda. Rikal to i kapitan vcera, protoze se ho na to nekdo ptal. Btw. Na odlet i na prilet skoro plna kapacita cestujicich, protoze byly ve Spanelsku dva dny volna. A na odlet 10t carga

Jan Sůra

Jen pro zajímavost, co se vozí do Španělska v takovém objemu letecky za cargo?

María del Carmen

Tak jsem se ptala a je to hlasene jako CONSOLIDATION, to znamena vic druhu zbozi od toho sameho zadavatele to te same destinace. Konkretne pak jen pocitacove soucastky. Ale destinace jsou prekvapive hlavne v USA – DFW, LAX, SFO, ATL, BOS a pak nejake BIO, SCL, LIM, SJU a MEX

Jan Sůra

díky za info.

Václav

Videla jste i interier? Byly tam business class sedadla?

widebod

V čem je pro posádku rozdíl mezi dlouhým a krátkým letem. Jako že na krátký let nevadí, když s tím letadlem posádka neumí? Nebo jsou na velkých letištích přímá kritéria, že tam smí létat jenom ten, kdo už v tom několikrát seděl… ? Nebo se vybere nějaký béčkový cíl, aby noví piloti neudělali ostudu na nějaké prémiové trase? Ale to by pak musel každý pilot dálkovek létat s widebody nejdřív na béčkové cíle, což se rovněž neděje …

Šťoural

Protože krátkých letů stihnou více za den a lépe si potrénují starty a přistání

Y.K.

Protože cílem při „zácvikových letech“ jsou procedury, starty a přistání, ne se 10 hodin nudit v cruise a přistát dvakrát za týden v optimistickém případě.

Lkprak

Ano, nejznámější příklady z Prahy jsou Dreamlinery Lotu a tripl sedmy Swissairu.

María del Carmen

no a pred par lety i Iberia s A340-300 🙂 coz bylo trochu drama, protoze to bylo ve stejne dny jako LX a na T2 je jen jedna stojanka pro widebody (u gate C10-C11)