Hyundai pokračuje v odstávkách výroby, linky v Nošovicích tentokrát zastaví na celé dny
Výroba nové generace Hyundai Kona Electric. Foto: Hyundai Motor Manufacturing Czech

Automobilka se potýká se sníženým odbytem.
Automobilka se potýká se sníženým odbytem.
Já se ani tomu moc nedivím že jim prodeje nejdou. Konu na elektriku nikdo nechce, i30 sice prošla modernizací ale chtělo by to nový model. Jedině díky Tucsonu fabrika jakžtakž jede.
Zastoupeni Hyundai pro CR si za to muze z velke casti samo.
Mel jsem vzdalene pribuzne, kteri byli nekolik hodne let smluvni prodejci Hyundai pro CR. Kdyz jsem slysel, jak s nimi ceske zastoupeni neuveritelne „ora“. Nutnost plneni mesicnich i rocnich financnich i vozidlovych kvot, zvlast, kdyz byl nekolikrat nedostatek objednanych vozidel, aby se prodejce dostal alespon do nejakeho zisku, nekolikrat nekolikamilionova investice do budovy autosalonu za vlastni prostredky, aby vyhovoval aktualnimu korporatnimu vizualu, a podobne lahudky…
Takze prodejci zastoupeni zrusili a ted se jim pry i lepe spi…
No a myslite, ze zastoupeni nejaky jiny vetsi znacky to ma jinak? Ze nemusite nic plnit kdyz prodavat treba Skodovku?
Ja do teto polemiky radeji nebudu zabredavat, to je spis na pokec nekde u piva. Jen jsem zminil jeden z moznych duvodu omezeni vyroby, protoze tech prodejcu, kteri skoncili, nebylo malo.
měl jsem za to, že prodeje vozu je nula, že se vydělává servisu?
Řekl bych, že ano, litr origo longlife oleje za 800 kč. Dříve jste si mohl přinést do servisu vlastní olej předepsané specifikace, který se dal koupit za čtvrtinu ceny. A tak podobně to asi bude se vším ostatním.
Podobný příběh, jiná značka. Majitel odchodu nakonec litoval, nová značka sice neměla tak náročné požadavky na autosalón,, ale kvalita jejich výrobků oproti té původní značně pokulhává. Problémy s proplácením záručních oprav, naštvaní zákazníci, vozidlové kvóty mají samozřemě také.
Osobních aut je takový nadbytek, že by bylo nejlepší to zavřít úplně. Dělníci by se vrátili do svých domovských zemí, manažeři by museli konečně začít něco užitečného dělat misto buzerování a vůbec nic by se nestalo.
Vůbec nic? Ani nějaká ta kačka do státní kasy z daní by nechyběla? Neznám poměr pracovní síly z ciziny vs. domácí, ale i ti cizinci něco musí jíst a platit nájem = další uhynutý kšeft. Máte nějaké konkrétní informace, že by se tam manažeři flákali? Nebo jdete po krku buržoazii obecně?
Fajn a co dál? Co celý dodavatelský řetězec? Taky to mají zavřít a jít dělat něco užitečnějšího? Můžete mi, prosím, sdělit co mají dělat? Mají si jít vystát frontu na pracák? Můžete nám, méně chytrým, sdělit, co konkrétně mají jít dělat? Děkuji za Vaši zajisté vysoce erudovanou odpověď.
Uvidíme jak to dopadne. Třeba sem vtrhne Čína a budeme jen koukat jak se nám tu nedaří prodávat naše super auta.
Pokud se nebude prodávat to, co češi doma vyrobí, tak za co si asi tu čínu koupíme?
Nejsem pro zavírání pokud firma stále vydělává, ale proč by zrovna lidi z továrny na auta a jejich dodavatelé, kde bude technických pracovníků dost, měli stát frontu na pracáku? Ti se snadno a rychle uplatní jinde.
Smazáno pro tupost uživatele.
Kolik je v HMMC manažerů? A kolik z nich nic užitečného nedělá?