Tohle vážně spadlo blbě 🙁 Ty betony jsou v dost špatné výšce.
Zlámalík
2 hodin
Nepřizpůsobil rychlost stavu a povaze…
V. K.
4 hodin
ŘSD a zhotovitel by se měli zraněným omluvit. Bez ohledu na to, jestli vinu nakonec ponese sám řidič, tak tohle se prostě stávat nemá.
Jouda
4 hodin
No to snad ne….jestli někde platí rčení být v nesprávnou chvíli na nesprávném místě, tak to bylo právě zde. Kroutím hlavou a přeji brzké uzdravení. Ale tohle bude s následky. Ach jo.
jaroslav.dohnalik
4 hodin
Určitě jak Studénka. Nikdo za nic nemůže.
Reda
6 hodin
Dělají si srandu? Proč se musí projíždět stavbou když jdou dva pruhy a dva se dělají nové??
Šance tu je. Lidské tělo, obzvlášť to, které ovládá silná vůle, je odolnější, než se občas zdá. Medicína v naší zemi je navíc na nadprůměrně vysoké úrovni, mluvím ze zkušenosti. Držme raněnému pěsti, ať to zdárně zvládne.
Vzhledem k tomu jak „dobře“ dopadl ten A sloupek, tak to nebyla při střetu žádná vyloženě vysoká rychlost a řidič nebo elektronický asistent zareagoval velmi rychle a tudíž by to asi odnesl nárazník a pár věcí před motorem a možná i motor, ale vrtulník by nevzlétl.
Možná bylo lepší zvýšit betonová svodidla kvůli traverza. Do budoucna mohlo zabránit ohrožení řidiči. Nejen zdravý řidičů i stavební firmy neradi došlo k soudu kvůli nestabilní stavební prostoru.
Fialka
7 hodin
Autonomní souprava převážela bagr a zavadila o traverzu? Asi ne, že? Já vím je to blbost a proto si myslím, že řidič nákladní soupravy by měl přijít o papíry a zaplatit zraněným tučné odškodné.
Jako jasně, řidič nálaďáku je v tom jistě. Ale zabezpečení takové stavby, kde zjevně k vážné nehodě stačí drobné ťuknutí, pouhou značkou omezující výšku je dle mě nedostatečné. Celkem bych se ptal, kdo to schválil, proč tam nebylo fyzické omezení výšky pár set metrů dříve, já tam byla povolená rychlost, zda má být volně ložená traverza nad užívanou vozovkou, atp.
Já bych se spíše zeptal, jaká je standardní povolená výška na silnicích? 4 metry? A co je vyšší, je nadměr? A ten opravovaný most byl opravdu tak nízko?
Rychlost je na tomto úseku myslím 50 km/hod, jsou tam velice uzoučké jízdní profily a bohužel někde je dopravní značení rozházené i několik dní, toto je výsledek, bohužel…..
Tohle vážně spadlo blbě 🙁 Ty betony jsou v dost špatné výšce.
Nepřizpůsobil rychlost stavu a povaze…
ŘSD a zhotovitel by se měli zraněným omluvit. Bez ohledu na to, jestli vinu nakonec ponese sám řidič, tak tohle se prostě stávat nemá.
No to snad ne….jestli někde platí rčení být v nesprávnou chvíli na nesprávném místě, tak to bylo právě zde. Kroutím hlavou a přeji brzké uzdravení. Ale tohle bude s následky. Ach jo.
Určitě jak Studénka. Nikdo za nic nemůže.
Dělají si srandu? Proč se musí projíždět stavbou když jdou dva pruhy a dva se dělají nové??
Děláte si srandu? Postavil jste už hodně mostů?
Všechno vysvětlí roztančený tiskomluvčí.
Přemýšlím, jak se toto dá vůbec přežít…
Šance tu je. Lidské tělo, obzvlášť to, které ovládá silná vůle, je odolnější, než se občas zdá. Medicína v naší zemi je navíc na nadprůměrně vysoké úrovni, mluvím ze zkušenosti. Držme raněnému pěsti, ať to zdárně zvládne.
Silná vůle vám proti rozmačkání moc nepomůže.
Pokud není zranění bezprostředně fatální, tak pomůže, dost.
Štěstí, že tam byly ty betonový svodidla. Díky tomu ta traverza nešla ještě níž. Pak by byli patrně 2 mrtví. 😐
To si právě myslím že je naopak. Kdyby ležela až na zemi tak je to pro posádku auta lepší.
Mám stejný názor, takhle jim to šlo rovnou na hlavu. Div ze to přežili. Byt to na zemi tak to takový průser není.
Vzhledem k tomu jak „dobře“ dopadl ten A sloupek, tak to nebyla při střetu žádná vyloženě vysoká rychlost a řidič nebo elektronický asistent zareagoval velmi rychle a tudíž by to asi odnesl nárazník a pár věcí před motorem a možná i motor, ale vrtulník by nevzlétl.
Zpravidla je přes stavební místa 80km/h, takže pokud ji dodržovali tak nemuseli brzdit z takové rychlosti. Jet 130 tak to auto je skalpovane celé.
Možná bylo lepší zvýšit betonová svodidla kvůli traverza. Do budoucna mohlo zabránit ohrožení řidiči. Nejen zdravý řidičů i stavební firmy neradi došlo k soudu kvůli nestabilní stavební prostoru.
Autonomní souprava převážela bagr a zavadila o traverzu? Asi ne, že? Já vím je to blbost a proto si myslím, že řidič nákladní soupravy by měl přijít o papíry a zaplatit zraněným tučné odškodné.
Řidič pravděpodobně vyfasuje podmínku, přijde na nějaký čas o papíry a povinné ručení s pojistkou na blbost vyřeší zbytek.
Nikde tam není určená výška !!
Zavadil bočně o to lešení, je to vidět na foto.
Což je jedno, lidový soud už má jasno, že překročil povolenou výšku.
Semtam se může i lidový soud trefit do pravdy…
Nic takového na fotce vidět není.
Cedule 4;5 m tam je
Jako jasně, řidič nálaďáku je v tom jistě. Ale zabezpečení takové stavby, kde zjevně k vážné nehodě stačí drobné ťuknutí, pouhou značkou omezující výšku je dle mě nedostatečné. Celkem bych se ptal, kdo to schválil, proč tam nebylo fyzické omezení výšky pár set metrů dříve, já tam byla povolená rychlost, zda má být volně ložená traverza nad užívanou vozovkou, atp.
Já bych se spíše zeptal, jaká je standardní povolená výška na silnicích? 4 metry? A co je vyšší, je nadměr? A ten opravovaný most byl opravdu tak nízko?
povolených je 450. Předpokládal jsem, že z důvodu stavby to bylo níž a že tam někde byla značka to omezující, kterou řidič nákladu ignoroval.
Tá výška bola v norme vzhľadom na výstavbu, otázka je skôr logistika, kto tadiaľ naplánoval cestu, tam bude prvotná príčina.
Rychlost je na tomto úseku myslím 50 km/hod, jsou tam velice uzoučké jízdní profily a bohužel někde je dopravní značení rozházené i několik dní, toto je výsledek, bohužel…..
Takováto opatření při výšce 4,5m? S takovou výškou snad musí dávat pozor úplně všude, a mít předem plánovanou trasu a tak??