Hřibovy výroky jsou zbytečné, řekl šéf DPP Witowski. Obviněn není, odstoupení nechystá

Prorážka v levém staničním tunelu mezi neveřejnou a veřejnou částí stanice Olbrachtova. Na snímku 1. náměstek primátora hl. města pro dopravu Zdeněk Hřib a šéf DPP Petr Witowski. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch OčadlýProrážka v levém staničním tunelu mezi neveřejnou a veřejnou částí stanice Olbrachtova. Na snímku 1. náměstek primátora hl. města pro dopravu Zdeněk Hřib a šéf DPP Petr Witowski. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Policie se zajímá o starší zakázku na zabezpečení metra.

41 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Smolíková

Je vidět, že náš pan ředitel Wittowski je inteligentní a slušný člověk. Na něho chudáček hloupý Hřib nemá. Už aby Kazisvět Hřib vypadl.

Priserak77

Každý slušný člověk by už dávno odstoupil. Ředitel má totiž zodpovědnost.

Pražák

Stejně jako člen dozorčí rady. Problém je v tom, že před 15 lety tam ani Witowski a ani arogantní narcis nebyli.

Petr K.

A je po Witowskim…
A všiml jsem si, že paní zaměstnankyně Smolíková neví, že se JEJICH slušný inteligent nepíše se dvěma T

hroch.obojzivelny

Psi štěkají, karavana táhne dál.

Petr K.

Karavana už odtáhla… Respektive byla odvolána…

noerf

Vcelku by mne zajímalo, jak si Hřib představuje vypovědět smlouvu s AŽD? Jednak právně a za druhé v případě vypovězení smlouvy, je nutné vypsat výběrové řízení na poskytovatele služby. A vzhledem k tomu, že se bavíme o zabezpečení na dráze, které podléhá schválení drážním úřadem je manipulační prostor vcelku omezen.
Řešením by bylo vypsat výběrové řízení na dané technologie a následně po zjištění kdy bude systém funkční od nového dodavatele, tak vypovědět k danému datu smlouvu s AŽD. S tím, že AŽD bude mít stejně výhodu z důvodů typových schválení a použité infrastruktury.

Marťas

Vypoví ji jednoduše – rozhodne o tom „pirátské fórum“🤣🤣. To následně odhlasuje, že dráha bude bezpečná a hotovo 😆

Jan T.

Pirátské fórum ovlivňuje fungování strany a jejich členů, nikoliv schvalování jednotlivých zakázek. Jakmile je někdo zvolen do své funkce, tak už je to na jeho zopovědnost a řídí si to sám. Neplěťte si to s mikromenežováním v ANO, kde se vše odvíji od toho, jak pan nemajitel rozhodne.

Marťas

Vy ten můj hloupý pokus o FŤYP berete vážně 😂😂? Dejte si panáčka 🥃🥃🤪😆

Pražák

Piráti a jejich příznivci absolutně ztrácejí smysl pro humor pokud se to týká jich samotných. Většina sekt postavených na mesianismu to tak má 😉

jkjk

A kde vidíte, že by Hřib požadoval nějaké vypovězení smlouvy AŽD?

noerf

V jeho vyjádření, kdy to údajně bylo jedno ze zadání pro předsedu představenstva.

Michal M

A co na to všechno říká primátor?

Koro

Praha nějakého má?

Frantík

Asi nějaký ten Jiří Svoboda 🙂

PetrN

Joo, vy asi myslíte toho senilniho starce, který před volbami lhal, že se rothodne nebude zvyšovat jízdné v MHD a teď mele a ceně přes 7 tisíc, že ? 🙂 Ten někde aso zrovna bojuje za parkování nebo automobilovou dopravu všude tam, kde v moderním světě nepatří 🙂 On je to vlastne i primátor, no, člověk by skoro zapomněl

Mickey

Bohužel se jízdné zvyšovat zatím nezvyšuje, i když by to bylo velmi nutné.

PetrN

Velmi nutné je, aby veřejná doprava byla co nejdostupnější. Finance lze získat spoustou různých jiných cest, kupříkladu výrazným zpoplatněním IAD (parkování, městské mýtné, atd atd atd).

Jan T.

V situaci, kdy se 85% nákladů na provoz MHD platí přímo z účtu města tak můžeme to symbolické jízdné zrušit úplně a ušetříme na revizorech, automatech, pokladních. Doprava je dostupná a byla dostupná i před 15 lety, kdy se naposledy reálně zdražovalo. Problém je, že individuální doprava je dotovaná ještě více. Jezdit můžete autem v Praze prakticky kdekoliv včetně historického centra, parkovat taky všude téměř bez postihu, mýto neplatíte, jen pár korun za parkování v zónách (méně než za MHD).

PetrN

Ne, úplně zrušit jízdné taky není řešení z důvodu různých obtiznych existenci, bezdaku a podobně, na které by takto nebyla páka. Aktuální model dostupného jízdného je rozumný.

Frantisek X

Vymáhání přepravních podmínek by mělo pro tyto případy stačit. Souhlasím ale, že vozit se sem a tam jen proto, že to je zdarma, též není dobrá cesta, už jen kvůli přeplňování spojů.

Honza

A kdo by ty přepravní podmínky vymáhal, když Jan T. o chlup výše navrhuje zrušení revizorů?

hor411

Jestli zruší revizory, tak to můžou dát rovnou zadarmo. Už teď se některým vyplatí jezdit načerno, protože dostanou pokutu max jednou ročně, což se furt vyplatí, i když je roční lítačka skoro zadarmo

XXyy

A on nám někdo platí ty pohonné hmoty a dává prostředky na pořízení vozu? Spotřební daň z PHM je co? A krom poplatku za parkování platíme také daň z nemovitosti a tu vaši MHD platíme z daní taky, tak prosím mlčeti a neříkat totální bláboly o dotování IAD, my dotujeme vaši MHD!!! Opatrně

PetrN

On vás nikdo nenutí utrácet prostředky na koupi „vozu“. Stejně jako tím autem jezdit a pořizovat si benzin. Ale stát dotuje bij z negativních externalit, která vás „vůz“ produkuje, buduje dálnice, po kterých vaše „vozy“ jezdí, buduje parkoviste, kde vaše „vozy“ parkuji. Jak souvisí daň z menovitosti s dopravou fakt netuším 😀
..Ale kdyby se vám automr**m napočítal veškeré náklady na IAD, tak dvě třetiny v životě jezdit nebudete 😀

percula

Oni ty daně platí i ti co jezdí MHD, tak o co Vám jde?

XXyy

z tohoto důvodu musí mít Praha nejnákladnější MHD a nejlevnější jízdné??? Asi by to chtělo se opláchnout pane. Jízné je potřeba razantně zvednout!

hor411

Ano. Stejně jako parkování, minimálně na úroveň roční lítačky

Frantisek X

To nemusí být v rozporu. Faktem je, že roční předplatné je hodně symbolické, ve srovnání s jinými druhy jízdného, a je otázkou, zda takto nepodporujeme spíše dopravní konzum než šetrnost vůči prostředí (cena zjevně není důvodem odložit auto).

PetrN

Jakože jezdit MHD znamená podporovat dopravní konzum? 😀 Tonje snad ten největší nesmysl, co tu kdy kdo napsal 😀 Lidé se potřebuji pohybovat po městě, do práce, za kulturou… Nazvat to dopravním konzumem je totální blbost non plus ultra.

Frantík

Nejlepší doprava je žádná doprava. A vyšlo či pěší je furt „lepší“ než MHD. Byť pravda, autobus jezdí pořád, být plný nebo prázdný.

noerf

Otázka zní, jestli má město platit 17 miliard za provoz MHD nebo 10 miliard a investovat do výstavby škol v městských částech, nových linek metra, silnic, koleji či nemocnic.

Tomáš Záruba

Nových linek metra, které v nich ale nebude jezdit? Protože zhruba to by byl výsledek navrhovaného snížení. 😉

mgr.pavel

Praha má primátora na p..u.

Buď spí v PSP, nebo ordinuje, nebo ruší omezení pro přebujelou IAD v Praze.

XXyy

Přebujelá je dotovaná MHD v Praze. Polovinu linek bych zrušil

zetnic

Alergii na MHD nemáte, protože se to vás nějak moc dotklo :D. A kdyby nebyla MHD, tak vy byste ve svém autíčku brečel, jak se nikam kvůli těm kolonám nedá dostat :3

hor411

Já bych zase zrušil polovinu parkovacích míst

čecháček

V Truhlářský ještě nestihli napsat notičky…

Martas

Chrr pššš chrrr pššš

Juraj

Dneska ráno se probudil a dal post na Facebook k rekonstrukci horní části Václaváku. Jen tři a půl měsíce od jejího začátku. Vážně.

Takže čekám, že k DPP se vyjádří někdy v únoru, nebo dokdy má zimní spánek.