Hřib ohrožuje včasný nákup nových vlaků pro PID. Schvalování obří zakázky nabralo další zpoždění
Stadler KISS pro ÖBB. Foto: Stadler Rail
Praha měla mít podmínky soutěže schválené již v září, Hřib nyní mluví o lednu. Prodlevy nahrávají ČD.
Takže už vím, jak využít neprodejné a neperspektivní škodovácké mašiny 380, co už si za 2-3 roky po ČR moc nezajezdí. Připojit všechny zbývající Honeckery a doplnit mezery v PIDu na území Prahy. Vypadá to na dlouho.
Hřib je to nejhorší co Prahu mohlo potkat
Nejen Hřib,ale i ostatní Piráti
Naprostý souhlas
Dolínek, Krnáčová, Kolínská, Jančík, Březina, Prokop, … vždycky může být o dost hůř.
Co špatně provedl Dolínek?
Spousta lidí má paměť na jedno, maximálně dvě volební období.
Mně osobně spící primátor vadí víc. Ale to je otázka preferencí… v Česku je oblíbené „kdo nic nedělá, nic nezkazí“ …
Je otázkou jestli na to aby vše dotáhl do konce pan Hřib nemá, nebo jen nemá čas to řešit. Ale dopadne to jako u pirátů obvykle, nic nebude
Tady to spíš vypadá, že to chce zdržet. Jen moje spekulace.
Spekulace založená na velice reálném předpokladu (otevřené nebo již napěchované kapsy)
Ale prosadil prý cyklostupátko.
https://www.prahain.cz/politika/zdenek-hrib-pirati-prvni-cyklozabradli-s-cyklostupatkem-15663.html
Ano, to je největší životní úspěch tohoto guru, který by nezvládl manažovat ani provoz rikš v rodném Slavičíně.
Skutečně věříte tomu, že má náměstek nějaký vliv na takové drobnosti jako cyklostupátko? Proč vám vadí, že to prezentuje na sociálních sítích? Vždyť je to super věc a kvůli podobnejm hejtrům, tako jste vy, to nenainstalují jinde, kde by to bylo potřeba. Při dlouhém čekání na SSZ třeba na křižovatce Poděbradská – Kbelská by se to krásně hodilo.
Sorry, ale toto je komentář hodný Novinek.
Nejsem úplně fanda toho, jak se Zdeněk Hřib fotí u každé kraviny, ale toto je zcela jasné falešné dilema.
Máte vlastně pravdu, ale Hřib tomu dost nahrává. Stačí otevřít jeho socky a člověk se dozví, jaká obrovská revoluce to je. Přitom taková blbost. A v kontextu toho, že není schopný udělat pro bezpečnější cyklodopravu nic podstatného, problematického DPP, teď soutěže na vlaky a mnoho dalšího, tak si takový komentář zaslouží. Snad mi nevezme vítr z plachet a neudělá další bombastický video, kde hází prototypem koše. Mně fakt politicky nevadí, ale přijde mi, že výsledky moc nemá, tramvajové tratě jdou spíš za minulým náměstkem pro dopravu a jinak vlastně nemám co ocenit. A když jsou výsledky při nejmenším rozpačité a… Číst vice »
Jeho socky jsou prezentace práce magistrátu i městských firem. Je to zdroj informací pro práci mnoha novinářů. Že nechcete vidět výsledky, neznamená, že tam nejsou. Předchozí náměstek zase čerpal z přípravy projektů předchozího náměstka atd. Je to stále stejné.
O to je to smutnější. Neříkám, že musí být nějak seriózní, ale trochu ubrat na trapnosti by neškodilo. Cool už dávno není, pochopitelně, jen si to přiznat.
A jaké jsou teda ty výsledky, které přehlížím? Problém s auty je čím dál horší, cyklo neexistuje, pohyb chodců v centru je pořád nepohodlný a nebezpečný (kvůli prioritizaci IAD), tramvaje se alespoň minimálně posouvají, ale reálně jsou to kromě Václaváku a Dvořeckého mostu okrajové projekty bez většího vlivu + samozřejmě narůstá nespolehlivost (viz IAD), metro D se staví jen jeden úsek, není soutěž na soupravy, příprava dalšího rozvoje metra neexistují,…
Standardní výbava městských cyklostezek pro celém světě a vy z toho děláte tu nejhorší věc, kterou Hřib udělal, i když na to měl mizerný vliv, jen to prezentoval.
Však cyklisti jsou v Česku dost v nemilosti.
Bartose zlikvidovala nejspis IT lobby prisata na statni zakazky v druzne spolupraci s UOHS.
A vsimnete si, ze nejvic na zacatku leta rvalo Brno, basta 90.tkove ODS, ze nedostali tu IT techniku, aby se pak zjistilo…ze proste brnensky magistrat to v zasade vyignoroval
Lipavsky je vyborny ministr, i mnozi namestci byli opravdu dobri.
Hrib je hlavne arogantni, o doprave nic moc nevi. Kdyz tam byl Scheinherr, co vedel, umel, makal a byly vysledky, taky jste rvali, jak je spatny.
Takze sorry jako, mate co si zaslouzite a muze byt jeste daleko hur
přesně, kdyby tam byl někdy, nedejbože Prokop, to by byla teprve tragédie. Mám pocit, že se hejtuje jen ze zvyku.
Výrobci jako Siemens nebo Stadler taková vozidla vyvinutá mají.
Jo takhle, ono je potřeba počkat na Škodovku.
A nebudou ty „už vyvinutá“ vozidla potom nějak zastaralá? Jen se ptám…
Ne, zeptejte se v Rakousku.
Já si v souvislosti se škodovkou už dlouho říkám, proč nevzali ten svůj řidičák z frýdeckých pushpullů a neudělali na vlastní triko trakční vůz a následně i celý prototyp „elefant II“ a nesnažili se ho aktivně nabízet. To by je vážně ten vývoj finančně zruinoval nebo je jednodušší nic nedělat a čekat, až tradičně vyhrají tendr na míru?
Protože mít veškerou trakci koncentrovanou na jednom konci na jedné třetině soupravy je dnes již překonaná věc. U takové jednotky do příměstské soupravy je žádoucí vyšší podíl hnacích náprav a také mj. vyšší měrný výkon, než kterým disponují elefanty.
*do příměstské dopravy, samozřejmě.
Stadler kiss a myslím že i coradia max a desiro HC mají 2 mašiny a vložáky jen s klimatizací (desiro snad i se smetákem u mašiny) v případě coradie 2 řidičáky a 2 hnací vozy uprostřed. Já předpokládal že vezmou mašiny z pantera a vložáky z nim expresu, ale asi ne no. Naposledy tu někdo tvrdil, že už ešus 2.0 ve vývoji mají, tak kdo ví. Dokážete rozlišit pravdu od smyšlenky? Přečtěte si následující komentáře a věřte…. nevěřte.
Škodovka neadresné prototypy nestaví 🙂
Protože už vyvíjí 22Ev…
Má Stadler KISS v dvousystému? Zatím žádný takový nejezdí.
Má Siemens aktuálně něco jiného než Desiro HC, které nemá nízkopodlažní hnací vozy? Desiro Dosto už ve výrobním programu není.
Nevím jestli náhodu nebude minimálně dvousystém ten co jezdí ve Slovinsku a ten je i patrový.
Je pouze na 3000 V.
A proč se vlastně příprava té zakázky zpožďuje? Odpověděl na to Hřib někde?
Psal, že se o to detailně zajímá, takže určitě bude vědět vše..?
Bartoš se o stavební řízení také zajímal a jak to dopadlo. Vypadá to na standartní postup u Pirátů.
Leží to Hřibovi na UOHS nebo to sabotujou zaměstnanci?
Zeptejte se v Ropidu paní Staňkové.
Hřib kopíruje Bartošův styl.
To je vidět, jak si náměstek Hřib přeje, aby středočeši jezdili do Prahy rádi veřejnou dopravou. To je ten samý politik, který chtěl zpoplatnit průjezd centrem. Je směšná figurka.
Průjezd centrem chtějí zpoplatnit politici posledních 30 let. Jen vždycky narazí na to, že to zatím není legislativně možné.
Mýtu se nevyhnete, ať tam bude sedět kdokoli.
Bohužel se ukazuje, že pan Hřib spoustu akcí rozjede, ale jejich dotažení do konce je evidentně problém.
Pan Hřib se hlavně věnuje a rád fotí u akcí, které rozjeli víceméně jeho předchůdci. Jeho následovníci bohužel už takových příležitostí moc mít nebudou.
Hřib zve své předchůdce na stříhání pásek projektů zahájených v minulém období, vždy A.Sch. zmiňuje. Myslíte si, že se v minulosti žádné projekty nedokončovaly za následujícího vedení? Vždyť je to naprosto běžná věc.
Tak ona je otázka, kdo to brzdí reálně. Agendu určitě nedělá Hřib osobně, nicméně je tam od toho, aby to šlapalo.
Jen jestli nejsou v té výzvě, jak ji schválil Středočeský kraj, nějaké vtipné pasáže (nevím, neviděl jsem).
Z jiných projektů je zřejmé, že s panem Boreckým není úplně lehká spolupráce, tak se nedivím, že to vázne.
V tomto případě brání i tomu rozjetí akce …