Hrát si s mašinkami a rozdávat radost. Do podcastu přijde Ladislav Antalec ze Slezského železničního spolku

Lokomotiva 710.466 po rekonstrukci s novým lakem. Foto: Vojtěch GášekLokomotiva 710.466 po rekonstrukci s novým lakem. Foto: Vojtěch Gášek

Vlaky spolku pravidelně oživují hornické vlečky i trať z Bruntálu do Malé Morávky. Dotazy můžete pokládat i vy.

5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Matty

Je u vás ve spolku možnost mít brigádu od 15ti let? Plánujete časem až budete mít velkou sbírku vozů a lokomotiv, dělat prohlídky do vašeho depa? Kolik máte aktuálně vozů a lokomotiv, a jaká loko se plánuje teď koupit do spolku? Bylo by možné zachránit alespoň jeden kus úzkorozchodné lokomotivy DH200, které rychle mizí a je už jen pár kusů provozních? Budete provozovat výletní vlaky do Hlučína? Předem děkuji a přeji hodně úspěchů, štěstí a radosti.

Škopek

Laďo, upřímně a hezky po „ostravsku“. Co Tě na české železnici nejvíc štve?

Slezáček

Zdravím pana Ladislava Adamce. chci se zeptat jestli plánujete do budoucna taky vlastnit nějakou lokomotivu typu „Bardotka“ nebo „Brejlovec“ a jestli aspoň uvažuje se přihlásit do konkurzu na zakázkové linky (např. nějakou linku S v Moravskoslezském trati), děkuji za odpověď a hodně štěstí do dalších projektu 🙂

David

Zajímalo by mě, kde se v něm bere to velké nadšení. 🙂

Martin

Většinou, když někdo něco dělá pro radost a třeba i profesionálně ale zároveň jako koníček tak je to s velkým nadšením….to je u takových různých spolků a malých dopravců naštěstí hodně patrné….. Např. u zaměstnanců národního dopravce anebo správy kolejí (kromě pár vyjímek) žádné nadšení není…. naopak cestující je mnohdy ještě otravují a někteří gerojové hlavně z řad průvodčích a pokladních k nim bývají dokonce i sprostí….