Hradec Králové pořídí studii napojení obchvatu na D11 mimo čtvrť Plotiště
Stavba protihlukových stěn na D11 u Hradce Králové. Autor: Vlastimil Weiner / Česká televize

Lidé z Plotišť by chtěli přímé vyvedení dopravy z tangenty na D11 přes pole severně od areálu ČKD.
Je to Plotiště z Plotiště, nebo Plotiště z Plotišť?
Tak jsem na to kouknul a je to opravdu z Plotišť. Já to dosud vždy slyšel do/z Plotiště. Před měsícem jsem tam byl na výměně tachografu.
Čím déle se bude váhat se stavbou jakékoli nové silnice, tím více pak bude připomínat serpentiny, protože pak bude muset kličkovat volným a nezastavěným prostorem, kterého neustále rapidně ubývá.
Ta uvažovaná MUK u Světí………není moc blízko MUK Plotiště? Nenaráží to na nějaký ten zákon ( přiznávám, že nevím z hlavy přesně ) o vzdálenosti mezi MUK?
Ta vzdálenost je problém, proto se to musí řešit kolektory. Navíc se brzo začne stavět odpočívka Předměřice a ta je podobně blízko z druhé strany.
MUK Plotiště je dost zprzněná, takže je to složitější, ale řešit se to dá.
Třeba takhle by to bylo technicky/normativně OK:
https://forum.ceskedalnice.cz/download/file.php?id=22386
Myslím, že nic takového snad není, ale mohlo by to vyžadovat snížení povolené rychlosti (podobně jako je pro vysoké množství MÚK snížená na východní části D0). Teoreticky by se tomu šlo vyhnout kolektorovým pásem (jako je u D5 × D0 × místní ulice), ale to je IMO přestřel (vyžadovalo by to rozšíření mostu na MÚK Plotiště)
Omlouvám se, jsem lehce zmaten, ale snad to chápu správně. Občanům jde o to, aby je auta neotravovala ze západní strany tj. ze silnice 611. Ale průjezd tangenty mezi Plotištěm a Předměřicemi zůstane zachován tzn. v tomto místě (https://mapy.cz/s/mecenapupa) se bude křížit s tangentou místní komunikace (ulice Petra Jilemnického)? Díky chápavějším za vysvětlení. Pak ještě dvě otázky, původně se zvažovalo, že by tangenta byla připojena na dálnici, že ano? Pak to bylo seškrtáno? Poslední dotaz u Světí je technický sjezd pro služební vozy ŘSD. Svým způsobem tam je MúK. Jak těžké ji předělat, aby mohla sloužit pro veřejnost? Pak je… Číst vice »
Jde o přímé napojení do dálnice, aby ten kdo jede např. od Jaroměře nemusel až na MUK Plotiště pak na OK u ČKD a pak zpátky na sever na MUK tangenty s II/611. Ten závlek , co tam je teď navržen dost snižuje využití severní tangenty a pár tisíc aut tak zůstane na Koutníkově ulici a pojede přes město.
Přímé napojení jako např. toto to řeší: https://forum.ceskedalnice.cz/download/file.php?id=22386
O přímém napojení se neuvažovalo.
Předělat sjezd pro údržbu znamená novou MUK. To co je tady problém je vzdálenost k MUK Plotiště, ale i to se dá řešit.