Hostivařská radiála má první územní rozhodnutí, týká se obchvatu Dolních Měcholup

Stavba silnice. Ilustrační foto: ministerstvo dopravyStavba silnice. Ilustrační foto: ministerstvo dopravy

Hostivařská spojka propojí velký okruh kolem Prahy s vnitřním městským okruhem.

Odebírat
Upozornit na
guest
19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Kyz

Až na honosný název „hostivařská radiála“ je to prostě jedna nová dvoupruhová ulice banálních parametrů. Čili nechápu celou tu bouři níže dikutujících nad „prioritami“, „zbytečností“, „nevyužitím“ atd. Jako by některá průzezdná ulice v Praze byla málo využitá. Spíš bych se obával poddimenzovanosti. Nějaké nové ulice se v Praze budují stále (akorát nejsou předem míněny pro tranzit a nepíše o nich bulvár), čili tohle rozpočet města opravdu nepoloží.

David

Jestli tohle je prioritní stavba, pak mám pocit, že má Praha nastavené ty priority špatně. Tranzit zde vyřeší primárně okruh kolem Prahy, Kutnohorskou je pak potřeba jen zpomalit.

Ferda

Na co asi se ta radiála napojuje?

David

Ta radiála propojuje vnitřní a vnější okruh. Tanhle radiála vede prakticky paralelně s Štěrboholskou spojkou, nevidím pro ni proto žádný důvod.

Juraj

Problém této části Prahy není tranzit, ale dojezd, a to včetně šíleného množství kamionů na ul. Přátelství a Kutnohorská.

Jenže to bohužel nevyřeší ani Hostivařská spojka, pokud příslušné MČ zároveň nepřistoupí k docela razantní regulaci průjezdu.

Jiří Kocurek

A) „ale dojezd“
B) „razantní regulaci průjezdu“ – neřeší bod A), leda by bylo použito dělostřelectvo a místní firmy „omylem“ rozstříleny.

Martin

Zlatej Freiburg im Breisgau…

PeteT

Freiburg je skvely mesto, vzdycky se tam citim jako v jinym stoleti.

Pavel

A dopadne to stejně jako Hornoměcholupská o kus vedle nebo třeba ulice U Přeložky v Úvalech. Takovejch obchvatů už bylo.

Zbynek

Obchvat pusobi na plno lidi stejne jako slova sleva nebo akce.

Ondřej

Příšerný nesmysl tahle stavba. Obchvat Měcholup bude tvořit okruh (stavba 511) společně s již stojící Štěrboholskou.
Akorát se tam nastaví další baráky a bude se dělat obchvat tohodle obchvatu…

Po dostavbě téhle části okruhu se má z Kutnohorské udělat normálně městská třída, která nemá lákat tranzit.

Stejně jako Vestecká spojka, která má vést souběžně s pražským okruhem a jen tvořit „zkratku“ vedle kapacitní komunikace. Odpornost a vyhozený prachy.

Mimochodem, bylo to koordinováno s trasou vysokorychlostní tratě, že jo?

Dachs

Nedaleko máte obří překladiště, spoustu skladových zón a je-li pořád v plánu něco jako „Východní město“, je to pořád dost na to, aby takto generovaná doprava neotravovala Dolní Měcholupy. Celé tzv. Hostivařské spojce nelze upřít smysl i přes existenci PO, ale na přední příčky priorit bych ji nestavěl.

RDP

Doprava do překladiště Metrans je tranzit? A nejen tam – od Uhříněvsi po Strašnice se táhne asi největší pražská skladově průmyslová oblast, a zároveň od chodovské po štěrboholskou není žádná radiála/spojka mo-obchvat

Zbynek

Dalsi silnice. Ma ty svata prostoto.

Jiří Kocurek

Tak například opravit ledničku. Na místě, protože odvézt ji do servisu výměnou za náhradní se na kole dělá dost těžko a na plavební kanály není ČR dost placatá.
Ovšem nebude ten servisák chtít alespoň zpevněnou cestu, když pojede na kole?

Jan

Aneb do Říčan a Kutné Hory raději vlakem…

Bram

Nerad to píšu, ale Hostivařská spojka po dokončení stavby 511 okruhu D0 (Běchovice – Modletice) bude tak trochu zbytečná.

LKB

Po ulici Kutnohorská jsem naposledy jel před pár lety a přišla mi kapacitně úplně mimo, je potřeba nahradit ji nějakou kapacitní komunikací z Prahy ven. A co jsem se tedy díval na mapu, ta severní křižovatka na začátku obchvatu mi přijde nesmyslná, vytvoří další špunt.

Ferda

Čemu nerozumíte na termínu spojka?