Hostem podcastu bude Jiří Mužík, spolumajitel MBM rail a bojovník za liberalizaci. Ptejte se

Parní lokomotiva dovezená z Německa. Autor: MBM RailParní lokomotiva dovezená z Německa. Autor: MBM Rail

Pod hlavičkou MBM rail jezdí v Česku desítky vlaků například železničních spolků nebo technického muzea.

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Alibaba

Jak se pan Mužík dívá zpětně na kauzu lokomotivy Conrad Vorlauf?

T478.4086

Ja bych se s dovolením pana Mužíka zeptal, 1) co mu u té práce dokáže udělat radost
a
2) jak dlouho mu trvalo prolomit jazkovou bariéru třeba na takovém Ostravsku

Honza1 a 1

Dobrý den, jsem velkým fanouškem železnice, nicméně vnímám, že je tlak na omezení a rušení vybraných lokálních tratí. Dokážete přijmout fakt, že u některých relací je z pohledu objednavatele i státu celkově výhodnější zajistit obslužnost pomocí autobusu? Pokud by někdy došlo na celkovou rozvahu, zda určitý finanční balíček věnovat spíše páteřní trati a malé obce bez turistického potenciálu obloužit návozem právě k páteřní železnici, je to pro Vás vhodné řešení?

xyz

Ironií je, že i zajištění provozuschopnosti přinejmenším jedné trati s turistickým potenciálem, a to tratě do Malé Morávky, si před kýženou sezónou 2018 musely příslušné subjekty (vč. MBM Rail) u Dobré správy „vydupat“ namísto toho, aby Dobrá správa zajistila sjízdnost už z principu své hlavní činnosti.

Jinak zrovna firma MBM Rail u mě má dost velký obdiv (nejen) za to, že licenčně zaštiťuje právě provoz sezonních či obecně příležitostných vlaků zajišťovaný různými menšími spolky, pro které by bylo složité, aby ony samy byly licencovanými dopravci.

Nachcanej

Chtěl bych se zeptat, jestli pan Mužík, když vidí co se děje na železnici, se občas zleje jak mužik.

Děkuji za odpověď

Kamil Novotný

Dobrý den. Jak se stavíte k monitoringu pracovní doby strojvedoucího?
Děkuji…