Dobry den, chci se vas zeptat jako jednoho z vedoucich Zesnad. Kdy by se mel zacit stavet Libensky presmyk a dvoukolejka Liben – Malesice? Vlaky s kontejnery kdyz jedou od Malesic stoji klidne 15 minut, nez je do Libne pusti. Ta petice je naprosto irelevantni..
Premek
4 měsíců
Dobrý den, CityRail si na konkrétní trati objedná určitý počet tras a pak využije cca 5%. Platíte za toto nevyužití nějaký poplatek (penále) a pokud ano, jak se na to dívá tzv. institut řádného hospodáře ?
Zbyněk
4 měsíců
Jak je to s přepravami dřeva v ČR? Kolik se vozilo o kurovcove kalamitě, kolik dnes a kolik v nasledujicich letech? Je vůbec dost dřeva v lesích? Např. na Vysočině toho moc nezbylo…
Kde jsou cíle přeprav dřeva? V ČR to asi moc často nebude.
Petr Moravec
4 měsíců
Pane Hruško, jak se díváte na dosavadní působení ÚOHS coby nástupce ÚPDI?
Míla
4 měsíců
Dobrý den pane Hruško, jak je náročné se dostat ke kapacitě kusých kolejí a vleček pro nakládání ze strany přistavení vozů i ze strany návozu dříví a jeho nakládky?
David Peca
4 měsíců
Co si myslíte o slibech ministra Kupky reálně a funkčním způsobem vážit kamiony na našich dálnicích a ty přetížené trestat ?
Tonda Sehnal
4 měsíců
Dobrý den. Omlouváme se za off topic dotaz ale nedá mi to:
Soudě dle příspěvků zde, debaty pod jinými články i celými články tohoto webu je patrné, že otázka výhradního provozu ETCS vzbuzuje emoce a vášnivé debaty.
Uvažuje redakce o zvláštním dílu podcastu či debaty právě na téma velmi rychle se blížícího výhradního provozu ETCS?
Zájem o toto téma očividně existuje. Jmen, která by k tomuto měla co říct mě napadá celá řada. Díky. 🙂
Osoba odborně nezpůsobilá
4 měsíců
Já bych s p. Hrušky rád zeptal, zda již obdržel odpověď od SŽ na jím opakovaně kladenou otázku stran okamžiku, kdy bude dokončena transformace SŽ z prodloužené ruky stavebních podnikatelů na dopravcům přívětivého provozovatele dráhy. Pokud je p. Hruškovi znám aktuální rozsudek Městského soudu v Praze ve věci žaloby proti rozhodnutí předsedy ÚPDI (tzv. „provozní jazyk Břeclav”), nechť vysloví svůj názor na něj, jakož i názor na skutečnosti, které ke správnímu rozhodování ÚPDI v dané věci vedly. Konečně by mě ještě zajímalo, co si p. Hruška myslí o neutuchající smršti změn technologických pravidel provozovatele dráhy (předpokládané přijetí nové D1 v… Číst vice »
Za mě hruškovice vede, pak klasická švestka a ještě meruňka.
Pája
4 měsíců
Dobrý večer pane Hruško, jaký je Váš osobní názor na tlak kvůli DAC? Děkuji Pavel. M
krteček
4 měsíců
Já bych se chtěl zeptat zda neuvažují o vozbě vozových zásilek
peter.hudec88
4 měsíců
Dobrý deň, mám dotaz ohľadom ETCS, myslíte že jeho spustenie 1.1.2025 bude bez problémov? Dátum je už dosť vysoký a nezdá sa mi, že sú dopravcovia úplne pripravený…
Dušan
4 měsíců
Dobrý den, jaké zastáváte stanovisko k výhradnímu provozu ETCS od 1.1.2025 na 1.a 2.koridoru ? Děkuji.
Matty
4 měsíců
Jaké jsou plány s firmou CityRail do Budoucna?
xyz
4 měsíců
Zdravím vás, pane Hruško,
jakým způsobem byla vaše firma, která podala (podle mě oprávněný) podnět vůči nepřiměřenosti/neoprávněnosti konání výluky obou traťových kolejí v úseku Křižanov – Vlkov u Tišnova, informována o tom, že výluka začne přesto, že v tu chvíli bylo platné rozhodnutí ÚPDI navazující na váš podnět, tzn. že se výluka obou kolejí konat nemá?
Je podle vás legální, že Správa železnic nakonec tuto výluku zahájila?
Dobry den, chci se vas zeptat jako jednoho z vedoucich Zesnad. Kdy by se mel zacit stavet Libensky presmyk a dvoukolejka Liben – Malesice? Vlaky s kontejnery kdyz jedou od Malesic stoji klidne 15 minut, nez je do Libne pusti. Ta petice je naprosto irelevantni..
Dobrý den, CityRail si na konkrétní trati objedná určitý počet tras a pak využije cca 5%. Platíte za toto nevyužití nějaký poplatek (penále) a pokud ano, jak se na to dívá tzv. institut řádného hospodáře ?
Jak je to s přepravami dřeva v ČR? Kolik se vozilo o kurovcove kalamitě, kolik dnes a kolik v nasledujicich letech? Je vůbec dost dřeva v lesích? Např. na Vysočině toho moc nezbylo…
Kde jsou cíle přeprav dřeva? V ČR to asi moc často nebude.
Pane Hruško, jak se díváte na dosavadní působení ÚOHS coby nástupce ÚPDI?
Dobrý den pane Hruško, jak je náročné se dostat ke kapacitě kusých kolejí a vleček pro nakládání ze strany přistavení vozů i ze strany návozu dříví a jeho nakládky?
Co si myslíte o slibech ministra Kupky reálně a funkčním způsobem vážit kamiony na našich dálnicích a ty přetížené trestat ?
Dobrý den. Omlouváme se za off topic dotaz ale nedá mi to:
Soudě dle příspěvků zde, debaty pod jinými články i celými články tohoto webu je patrné, že otázka výhradního provozu ETCS vzbuzuje emoce a vášnivé debaty.
Uvažuje redakce o zvláštním dílu podcastu či debaty právě na téma velmi rychle se blížícího výhradního provozu ETCS?
Zájem o toto téma očividně existuje. Jmen, která by k tomuto měla co říct mě napadá celá řada. Díky. 🙂
Já bych s p. Hrušky rád zeptal, zda již obdržel odpověď od SŽ na jím opakovaně kladenou otázku stran okamžiku, kdy bude dokončena transformace SŽ z prodloužené ruky stavebních podnikatelů na dopravcům přívětivého provozovatele dráhy. Pokud je p. Hruškovi znám aktuální rozsudek Městského soudu v Praze ve věci žaloby proti rozhodnutí předsedy ÚPDI (tzv. „provozní jazyk Břeclav”), nechť vysloví svůj názor na něj, jakož i názor na skutečnosti, které ke správnímu rozhodování ÚPDI v dané věci vedly. Konečně by mě ještě zajímalo, co si p. Hruška myslí o neutuchající smršti změn technologických pravidel provozovatele dráhy (předpokládané přijetí nové D1 v… Číst vice »
O co šlo v té Břeclavi?
Za mě hruškovice vede, pak klasická švestka a ještě meruňka.
Dobrý večer pane Hruško, jaký je Váš osobní názor na tlak kvůli DAC? Děkuji Pavel. M
Já bych se chtěl zeptat zda neuvažují o vozbě vozových zásilek
Dobrý deň, mám dotaz ohľadom ETCS, myslíte že jeho spustenie 1.1.2025 bude bez problémov? Dátum je už dosť vysoký a nezdá sa mi, že sú dopravcovia úplne pripravený…
Dobrý den, jaké zastáváte stanovisko k výhradnímu provozu ETCS od 1.1.2025 na 1.a 2.koridoru ? Děkuji.
Jaké jsou plány s firmou CityRail do Budoucna?
Zdravím vás, pane Hruško,
jakým způsobem byla vaše firma, která podala (podle mě oprávněný) podnět vůči nepřiměřenosti/neoprávněnosti konání výluky obou traťových kolejí v úseku Křižanov – Vlkov u Tišnova, informována o tom, že výluka začne přesto, že v tu chvíli bylo platné rozhodnutí ÚPDI navazující na váš podnět, tzn. že se výluka obou kolejí konat nemá?
Je podle vás legální, že Správa železnic nakonec tuto výluku zahájila?