Hostem podcastu bude Jan Hruška ze CityRail, ptejte se

Lokomotiva TRAXX MS2 pro CityRail. Foto: CityRailLokomotiva TRAXX MS2 pro CityRail. Foto: CityRail

Cityral je novým členem předsednictva ŽESNAD.cz.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Damian

Dobry den, chci se vas zeptat jako jednoho z vedoucich Zesnad. Kdy by se mel zacit stavet Libensky presmyk a dvoukolejka Liben – Malesice? Vlaky s kontejnery kdyz jedou od Malesic stoji klidne 15 minut, nez je do Libne pusti. Ta petice je naprosto irelevantni..

Premek

Dobrý den, CityRail si na konkrétní trati objedná určitý počet tras a pak využije cca 5%. Platíte za toto nevyužití nějaký poplatek (penále) a pokud ano, jak se na to dívá tzv. institut řádného hospodáře ?

Zbyněk

Jak je to s přepravami dřeva v ČR? Kolik se vozilo o kurovcove kalamitě, kolik dnes a kolik v nasledujicich letech? Je vůbec dost dřeva v lesích? Např. na Vysočině toho moc nezbylo…

Kde jsou cíle přeprav dřeva? V ČR to asi moc často nebude.

Petr Moravec

Pane Hruško, jak se díváte na dosavadní působení ÚOHS coby nástupce ÚPDI?

Míla

Dobrý den pane Hruško, jak je náročné se dostat ke kapacitě kusých kolejí a vleček pro nakládání ze strany přistavení vozů i ze strany návozu dříví a jeho nakládky?

David Peca

Co si myslíte o slibech ministra Kupky reálně a funkčním způsobem vážit kamiony na našich dálnicích a ty přetížené trestat ?

Tonda Sehnal

Dobrý den. Omlouváme se za off topic dotaz ale nedá mi to:
Soudě dle příspěvků zde, debaty pod jinými články i celými články tohoto webu je patrné, že otázka výhradního provozu ETCS vzbuzuje emoce a vášnivé debaty.
Uvažuje redakce o zvláštním dílu podcastu či debaty právě na téma velmi rychle se blížícího výhradního provozu ETCS?
Zájem o toto téma očividně existuje. Jmen, která by k tomuto měla co říct mě napadá celá řada. Díky. 🙂

Osoba odborně nezpůsobilá

Já bych s p. Hrušky rád zeptal, zda již obdržel odpověď od SŽ na jím opakovaně kladenou otázku stran okamžiku, kdy bude dokončena transformace SŽ z prodloužené ruky stavebních podnikatelů na dopravcům přívětivého provozovatele dráhy. Pokud je p. Hruškovi znám aktuální rozsudek Městského soudu v Praze ve věci žaloby proti rozhodnutí předsedy ÚPDI (tzv. „provozní jazyk Břeclav”), nechť vysloví svůj názor na něj, jakož i názor na skutečnosti, které ke správnímu rozhodování ÚPDI v dané věci vedly. Konečně by mě ještě zajímalo, co si p. Hruška myslí o neutuchající smršti změn technologických pravidel provozovatele dráhy (předpokládané přijetí nové D1 v… Číst vice »

Tomáš Záruba

O co šlo v té Břeclavi?

Ing. Petr

Za mě hruškovice vede, pak klasická švestka a ještě meruňka.

Pája

Dobrý večer pane Hruško, jaký je Váš osobní názor na tlak kvůli DAC? Děkuji Pavel. M

krteček

Já bych se chtěl zeptat zda neuvažují o vozbě vozových zásilek

peter.hudec88

Dobrý deň, mám dotaz ohľadom ETCS, myslíte že jeho spustenie 1.1.2025 bude bez problémov? Dátum je už dosť vysoký a nezdá sa mi, že sú dopravcovia úplne pripravený…

Dušan

Dobrý den, jaké zastáváte stanovisko k výhradnímu provozu ETCS od 1.1.2025 na 1.a 2.koridoru ? Děkuji.

Matty

Jaké jsou plány s firmou CityRail do Budoucna?

xyz

Zdravím vás, pane Hruško,

jakým způsobem byla vaše firma, která podala (podle mě oprávněný) podnět vůči nepřiměřenosti/neoprávněnosti konání výluky obou traťových kolejí v úseku Křižanov – Vlkov u Tišnova, informována o tom, že výluka začne přesto, že v tu chvíli bylo platné rozhodnutí ÚPDI navazující na váš podnět, tzn. že se výluka obou kolejí konat nemá?

Je podle vás legální, že Správa železnic nakonec tuto výluku zahájila?