Hostem podcastu bude dobrodruh, pilot a majitel Aeropartner Richard Santus. Ptejte se
Letoun Aero 145 po návratu v Podhořanech. Foto: RAF Station Czechoslovakia
Jeho posledním velkým počinem byl přelet s historickým letounem Aero 145 z Austrálie do Česka.
Co jsou příležitosti pro letiště v „odlehlých krajích“ jako jsou Budějovice, Karlovy Vary a letišť v zaplněných aglomeracích v blízkosti velkých letišť jako jsou Brno, Pardubice, Ostrava? A jaký vidí potenciál na letišti v Plzni , popř. v plzeňském kraji kde, pro civilní popř. obchodní letectví? Protože jiná podobná pevná plocha kolem Plzně není.
Z jakých všech letišť dokážete operovat v ČR? Můžete obsloužit i malá letiště jako jsou Líně, Příbram, apod.?
Je už stanovena definitivní podoba a změny letošního polního koncertu?
Kolik letadel mimo vlastní flotily provozuje Aeropartner? A zařadil by pan Santus do své flotily i jiné letadlo než Cesna (Gulfstream, Honda)? Vidí potenciál, že by někteří byznysneni měli poptávku po větším letadle typu Boing či Airbus z důvodu dlouhých přeletů a pohodlí?
Mě by zajímala budoucnost firmy Aeropartner v Praze, respektive v Pardubicích – kde už údajně započala vystavba vlastního hangáru pro údržbu a parkování letadel?