Horní Počernice jednají o napojení na dálnici D10 a D11 nebo odhlučnění dálnic
D11 u Horních Počernic. Foto: Google Street View
Podle starosty dopravní řešení v městské části neřeší nárůst tranzitní dopravy.
Podle starosty dopravní řešení v městské části neřeší nárůst tranzitní dopravy.
No vida, jak to hned jde. V HoPo ve volbách vyhnali aktivisty ze zastupitelstva a místo zbytečných žalob už probíhají konstruktivní jednání. Snad se tím budou inspirovat i další obce a městské části.
až na to, že současné vedení tam bylo už dva a půl roku před volbama kdy nedosáhli vůbec ničeho a ŘSD začalo měnit svůj postoj až když byla žaloba podána. Druhá věc, že za úspěch stažení žaloby ze strany tohoto vedení se předkládají projekty, které jsou už několik let v procesu přípravy/realizace a nebo s okruhem nijak nesouvisí. SŽ rozhodně nebude realizovat nějakou železniční zastávku, protože stažená žaloba na okruh, která se jich nijak netýká.
Vzdálenost křižovatek D0xD10 a D10, exit3 (Ve Žlíbku) je 1,4 km. Marně dumám, jak tam dostanou další MÚK mezi, když tam je nyní ČS Novopacká a ještě nouzové odstavení pro TIR.
To budou po obou stranách D10 ještě souběžné koridory? 50 m široký pruh asfaltu? Na teda ekologie docela hadr, ne?
taky tady všichni ví, že je to nereálné a řeší se to jen aby byla vidět snaha. Jinak tady máte v lokalitě 3 dálnice, ohromnou průmyslovou zónu atd, řešit zábor asfaltu je trochu pozdě a spíš by se mělo řešit, aby to tu aspoň fungovalo, což dle dostupných materiálů ŘSD nebude a aby byly dopady na okolí co nejnižší, což je snaha řešit co nejmíň
Radnice také jedná o možnosti vybudování železniční zastávky Počernice-východ, s ŘSD městská část definovala možné varianty umístění zastávky.
Co má společného ŘSD s železniční zastávkou?
s ŘSD to nemá společného nic. Ale starosta jako pozitivní výsledek zpětvzetí žaloby proti okruhu předkládá všechna aktuální jednání a projekty bez ohledu na to, jestli s okruhem souvisí nebo ne, takže tam je jednání o zastávce kterou si snad vymyslel developer co chce v lokalitě stavět (aspoň předtím o té zastávce nikdo nemluvil), projekt podjezdu co už roky běží, MÚK Beranka co už má ÚR, cyklolávka kterou bude realizovat TSK poté co současný most nám ŘSD bez dočasné náhrady zruší a cyklostezky, které se budou řešit se SŽ v rámci výstavby VRT atd.
A ty obří sklady tam schválil kdo? Městská část HP.
územní plán v Praze neschvalují městské části, ale ZHMP a zabránit výstavbě v souladu s ÚP moc zabránit nejde. btw když byl před lety záměr postavit tam sklad Amazonu, tak jediný kdo byl proti byla MČ HP
Moc nechápu které relace by měla řešit MÚK mezi Bystrou a D10. Pokud je tranzit opravdu tím hlavním problémem (cca 11k aut za den), pak by měla radnice spíš omezit komfort řidičů na Náchodské. MÚK Beranka by asi také pomohla, ale 611 pak musí být přetrasována tak, aby přirozené bylo najet na D11 a do HoPo si musel člověk zajet. Ono by asi i trochu pomohlo, kdyby MÚK Jirny byla postavena logicky a nemusel si člověk zajet 1.5km navíc se dvěma stykovými křižovatkami.
MÚK Jirny je asi postavena logicky, ale musela by se dostavět jižně spojka mimo náves do Úval a přetrasovat tudy 101.
V HoPo je dopravní situace katastrofální, ale částečně si za to mohou sami- viz průmyslová zóna, která zvýšila provoz všude okolo, aniž by se cokoliv nového postavilo…
Jeden most přes D11 se slavně zboural, ale kdy bude nový?
Další most přes D10 je provizorně podepřen, jinak by již spadl…
Na D10 ani Vysočanské radiále není ani 1m protihlukové stěny… to se pak nikdo nemůže divit, že se bude blokovat D0…
O tom, jak vypadá dálniční „křižovatka“ D0xD10 se ani není třeba zmiňovat….
HoPo jsou hnusné i tak, ale stav místní „infrastruktury“ je ještě úplně jiný level.
No jo, to je asi ten slibný rozvoj Prahy, který tu Piráti a Praha sobě nastartovala, jimi řízená TSK týden bourala most přes D11, způsobila přitom párkrát dopravní kolaps v půlce Prahy a teď tam stojí – NIC.
Netřeba křičet s transparenty na Václaváku. Příprava stavby mostu Božanovská už probíhá, hlavní stavební práce začnou na jaře. Viz dole Filip Jirsák.
blbý je, že to „už probíhá“ nastalo až dýl než rok poté, co byl původní most zdemolován, teď je ta příprava ve stavu kde měla být dřív než to začali bourat. A měli to koordinovat s dalšími známými záměry a ne že po přetížené Náchodské byly dvě objížďky dvou různých stavebních záměrů najednou
Co se vám nezda na křižovatce D10xD0?
Napojení D10 a D0 od Liberce. … jako je D1 a SOKP512. Proč tam už není přímá rampa. To je tristní.
Dlouhodobé provizorium. Odtud má být jednou napojena severní větev D0 ale buhví jak to dopadne. Mezi Kbelama a Vinoří to už vypadá neprůchodně.
velmi časté nehodové místo, čemuž taky nepomáhá fakt, že už od zprovoznění vysočanské radiály (cca 2012) zde nesvítí lampy. Jako v jediném úseku široko daleko a navíc zrovna v tom nejnebezpečnějším, kde při dlouhé jízdě po dálnici nečekáte ostrou zatáčku, kde je tma jako v pytly. Je to ostudou Prahy, že tenhle stav trvá už víc než 10 let…
Průmysl zrušit, bývalé zaměstnance a zákazníky… taky?
To co tam je to není průmysl, to jsou jen sklady. A developeři co parazitují na veřejné infrastruktuře.
HoPo už nic neblokují a díky tomu mohou probíhat jednání uvedená v článku, kdy se stát snaží vyjít HoPo vstříc, jak to jen jde.
HP nic neblokovaly, žaloba neměla odkladný účinek a samo ŘSD potvrdilo, že přípravy i během žaloby standardně pokračují. Na jednání zastupitelstva HP došlo k docela směšné situaci, kdy starosta plácal jak žaloba všechno zdržuje a zástupce ŘSD ho opravoval, že to tak vůbec není. Naopak před podáním žaloby problémy v HP nikdo nebral vážně a byl i porušován zákon, aby bylo možné zdejší problémy neřešit. To byl i jeden bod žaloby a k nápravě už dojít nemůže. Jinak s tím „vyjít vstříc, jak jen to jde“ by se dalo dost polemizovat, stačí srovnat budoucí zatížení sousedních úseků 510, 511 a… Číst vice »
Příprava stavby mostu Božanovská už probíhá, hlavní stavební práce začnou na jaře.