LOT_PRAGA_X-2021---WWW---III_728x90_new

Horko kolem letadel do Íránu. Airbus a ATR část dodávek stihnou, Boeingu hrozí soud

A330-200 pro Iran Air. Foto: AirbusA330-200 pro Iran Air. Foto: Airbus

Írán měl být jedním z největších nových trhů pro odbyt letadel, kvůli obnovení sankcí je teď ale spíše noční můrou

Zpět na článek
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Milan

Místo remcání a protestům, které stejně nic neovlivní, by se spíš v airbusu měli snažit tu zmíněnou část dílů na letadla pocházející z USA nahradit díly jinými.

Vít Jůza

Asi jim do budoucna nic rozumnějšího nezbude, ale asi to nejde úplně snadno a hned – ani Vy pro ně ty díly asi nemáte úplně připravené ….

Milan Bačík

To se jim kvúli Iránu nevyplatí. Až Trump udělí embargo na Čínu, tak budou Airbusy 100% bez US dílú.

Daniel

Tak ono jde o to, jak moc budou ty americké sankce přísné. Pokud budou nastaveny tak, že v případě obchodování s Iránem ztratíte přístup na americký trh a žádná globální banka Vám už nezafinancuje ani oběd, tak Vám nahrazení pár dílů nepomůže.

DP

jediné díly co mě napadají je avionika od Bendix Kings , ale iránci by byli schopní létat i dle klasických budíků , tak snad se airbus pochlapí a něco vymyslí , třeba že US avioniku si nechá poslat rozebranou a v EU ji smontuje 😉

Milan

Možná také motory.