Hloubětínský tunel si jde pro zelené razítko. Má ulevit přetížené dopravě na severu Prahy

Kbelská ulice pro přestavbě, vizualizace. Pramen: Město PrahaKbelská ulice pro přestavbě, vizualizace. Pramen: Město Praha

Tunelový úsek Průmyslového polookruhu je navržen jako hloubený o délce cca 670 metrů pod Kbelskou ulicí.

Odebírat
Upozornit na
guest
23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jméno

Vypadá to jako hloubený tunel, po dobu výstavby se bude jezdit kudy?

Aldi

O

Martin

Super…

Michal-Dasty

Jak dlouho už o tom slyším, a ono to bude už v roce 2031 hotové…

Čak

Ještě bych rozšířil nájezd z Kbelské na D8 na 2 pruhy. Ten jeden pruh (do kterého navíc ústí rampa z Letňan) tam ve špičkách kapacitně nestačí. Místa kolem na rozšíření je habaděj. Minimálně něco alá napojení Spořilovské na Jižní spojku.

Luk

Samotné rozšíření nájezdu by nepomohlo. Naopak by vytvořilo problematické místo, až by se auta štosovala do jednoho pruhu ze tří místo dnešních dvou. Aby to dávalo smysl, musel by se na D8 přidat dostatečně dlouhý další pruh, tak jako je to třeba na nájezdu na Pražský okruh v jižním směru od IKEA (kde je cca 500 m dlouhý).

O. M.

Hlavně, že to má Scheinherr na koho svést.

bbb

Vždyť je to pravda. EIA propadne kvůli hlasování poslanců ve sněmovně, které si ale měla pražská „koalice na vládním půdorysu“ pohlídat. Bohuslav Svoboda v té sněmovně dokonce sedí. A rok si toho nevšimli a teď rychle vypisují JŘBU, které může lehce zkrachovat.

DuK

A proč pan Scheinherr neprosadil změnu ÚP v Radě HM Prahy, v zastupitelstvu tedy mezi lety 2021 – 2023, která je nezbytná pro zahájení řízení o ÚR ?

bbb

To nevím, ale změny ÚP má přeci v gesci náměstek Petr Hlaváček.

Clovek

Krása, k tomu ŘSD dostaví vnější okruh a nebude výmluva proč neuzavřít most Legií a okolí. Možná ještě z Průmyslové smazat semafory a odbočky doleva, nahradit Učky a podchody. Metro pro auta je zbytečný extrém

Pavel

To je zajímavé, jak to jde hladce, když jde o silniční stavbu! Když se má modernizovat kus železnice, ihned se rozeřvou různé inciativy proti.

Michal.S

Otevírat to bude Turek a bude to jeho zásluha😂

Kubrt

Jen aby nás ta legrace z této děsivé partičky brzo nepřešla.

Kubrt

Já tedy leccos přehlédnu, ale ten perex by chtěl zrevidovat 🙂

Frantisek X

Tak ono i sdělení „magistrát zahájil zjišťovací řízení ke vlivu na životní prostředí Hloubětínského tunelu“ může vyvolat zdání, že mu jde o prostředí pro život jinak celkem neživého tunelu. 🙂 Zase je milé, že se člověk při čtení zajímavých článků mimoděk i pobaví.

Kubrt

Tak to je to, co už přehlížím 🙂

Maverick

knihomol.. hnidopich… nezna Kremilka!

pony

A na reseni pruchodu cyklostezky A26 od Vysocan dal k Cernemu Mostu se zapomnelo? Kdepak. Zase jen vys…lo.

Matyáš

Na FB ohledně tunelu zmiňuje Praha 14 sobě jakousi „novou lávku pro pěší a cyklisty přes Průmyslovou s napojením na cyklomost“přes Poděbradskou“. Nikde jinde jsem k tomu ale žádné veřejné podklady nenašel.

Viz zde https://www.facebook.com/praha14sobe/posts/pfbid02SaUHXuezxcN5psuFfC2Tsdn3inbNepMovJPCUsMRWNk4uzUwPoAgWnTnRjgFC9Spl

john334
Petr

Nerozumím logice mostu ani takto vzdáleného tunelu. Chápu, že stávající tunel musí být zrušen, protože v tomto místě bude silnice vedena pod zem. Ovšem nechápu, proč tedy nevloží podchod na začátek, těsně před tím, než silnice začne klesat. Rozdíl v umístění by byl v metrech, a stejně to v místě bude rozkopané, takže by bylo jednodušší to udělat tam. Proč za drahé peníze stavět most nebo tunel v úplně jinde?