dkv_obrazok

Hlavní tah z Liberce do Turnova čeká příští rok omezení, vymění nadjezd v Hodkovicích

Most přes silnici I/35 v Hodkovicích nad Mohelkou. Foto: Google Street ViewMost přes silnici I/35 v Hodkovicích nad Mohelkou. Foto: Google Street View

Díky výměně mostu dojde i k prodloužení odbočovacího pruhu ve směru od Turnova.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Milan

Možná než začínat něco nového, by bylo fajn dodělat staré resty. A to třeba úsek Turnov -Železný Brod, kde se minimálně od března ví o vysypané opěrné zdi a nic se s tím neděje. Tedy abych nekecal. Dal se tam semafor a cedule, že se to musí opravit. Je srpen a nic se neděje. Už teď tam jsou problémy, protože kamiony se od semaforu rozjedou na minimální rychlost, na zelenou za nimi projede minimum aut a vzniká fakt dlouhá kolona.

Jiří

U Trutnova je to takhle už dva roky a také nic

Lukáš

Může mi někdo znalejší vysvětlit proč není tento úsek mezi Turnovem a Libercem brán jako dalnice?

Jiří Šrámek

Laicky? Je to moc nahoru dolů a doprava doleva.

Superb

Ano velké stoupání a zatáčky původně to byla dálnice s poplatek a potom se to předělalo bez poplatku

Jarda

dálnice to nebyla nikdy, právě z důvodů výše zmíněného a tenkrát to nesplňovalo více parametrů, byla to SMV tedy R

SYN

Hm, 53 let starý most, takže ho museli stavět někdy v roce 1972… zajímavé jak už tehdy počítali s tím že se jim pod něj vejdou 2+2 pruhy silnice I/35 a ještě ve vedlejším poli místní komunikace… celkem prozíravé.

zyx

Pamětníci mi vyprávěli jak se ještě jezdilo přes Jílové a Záskalí. A to už se v údolí Mohelky stavěla nová silnice a byla uváděna jako v polovičním profilu. Podobné jako řada jiných páteřních silnic z té doby.

Jarda

ano už tenkrát byl záměr vystavět 2+2 a nová silnice se stavěla jako budoucí jeden jízdní směr, o kousek dál se dokonce i vystavěl plnohodnotný 2+2 už tenkrát

zdroj

Nejudržovanější silnice I/35 v Libereckém kraji. Skoro každý den v úseku Liberec – Turnov probíhají údržbové práce a omezení jsou na denním pořádku. Takže to omezení je vlastně jedno, běžný kolorit.

Martin

Fajne jsou argumenty odpůrců nové tratě do Lbc : Máte tam dálnici tak čemu vlak. Problém je, že někde omezení skončí a jinde začne jiné … spoustě lidí jezdící do MB či PHY za prací to navyšuje čas na cestě. Chápu, opravit se to musí, ale chybí alternativa v podobě vlaku.

Aquinas

Japato? On na trati Turnov-Liberec přestal jezdit vlak?
¨spoustě lidí jezdící do MB či PHY za prací to navyšuje čas na cestě.“
Skvělé. To co jste napsal by si měli přečíst ti kteří lamentují nad přebujelou dopravou v hl.m.Praze stejně jako ti, kteří počítají registrovaná auta a přepočátávají je na obyvatele Prahy a tihle lidé jim z těch počtů jaksi vypadli 🙂

MaT

Vy občas v diskuzích na tomto serveru fakt máte poznámky, že nad tím člověk – slušně řečeno – zvedne obočí…

Ale uvažovat o vlaku pro denní dojíždění z Liberce do Boleslavi nebo dokonce ještě dál (až do Prahy), to může znamenat jen dvě věci: buď místní poměry vůbec neznáte, nebo jste prostě jen troll…

zdroj

Alternativa už měla být před třiceti lety. Ten úsek jak autem tak vlakem je opruz. Nechápu co tam na té silnici pořád dělají, čtyři dny v týdnu je tam nějaké omezení v pracovní době, momentálně Hodkovice a oprava zdi u fabriky, v opačném směru sekání trávy. A tato různá omezení tam jsou co týden a kvalita silnice tomu neodpovídá,.