Hlavní tah z Brna do Svitav čeká uzavírka kvůli budování bezpečnější křižovatky

Křižovatka na silnici I/43 u Milonic. Foto: Google Street ViewKřižovatka na silnici I/43 u Milonic. Foto: Google Street View

Ve směru ze Svitav budou muset osobní auta objížďkou.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
RETROBUS Prostějov

Ani jsem to nečetl, ale děkujeme. Už teď je běžné zpoždění na spoji z Brna do Hradce nějakých 40min, nazpět ještě horší. Hned co se skončilo s povrchem u Hrušové zase stáhli jednosměrně veškerý provoz z I/43 přes Svitavy, přes město, přes kruhové objezdy, kvůli opravě vozovky, kde jsem při posledních pěti jízdách okolo nikoho neviděl.

Michal

proč tuto krizovatku neudělali když už jednou to uzavřeli na 3 měsíce a my jsme to museli po této stejné trase odjíždět 😵😵😵😵
Jde vidět že o tom rozhodují nevzdělaní lidé….

Poutník99

I/43 je letos masakr. A to se ještě nedělá úsek u Sebranic…

mauricio

4x měsíčně jezdím pracovně trasu Brno – Náchod. S láskou vzpomínám na doby, kdy se to dalo odjet pod 3 hodiny (reálně, ne papírově). Ale abych pravdu řekl, letošek se vlastně nijak zásadně neliší od loňska či předloňska. Pár minut navíc a jedna kolona… Na celé té trase vlastně nic neznamená. A popravdě víc než úsek I/43 do Svitav mě čím dál tím víc štve nutnost zdlouhavě projet celou Českou Třebovou, nebo teda MuNem, když jsme na tom dopravním webu…

Liboros

OT: Co je s tím adblockem? Dal jsem této stránce výjimku a stejně ty alerty opruzují… celý ho určitě vypínat nebudu

Kebab

82 let po zahájení stavby dálnice v tomto úseku začínáme teprve stavět odbočovací pruh, to je prostě něco naprosto neuvěřitelného. Takhle máme “rozvinutou” naši silniční síť, bohužel i všechny ostatní sítě…

Jaaa

Směr Vídeň – Vratislav prostě nebyl 60 let prioritní.

A nebyl by potřeba ani nadále (můžete přes Ostravu), nebýt každodenní dojížďky auty do Brna.

eon

Největší kolona se vytváří hned za Brnem kvůli semaforu v Lipůvce. Může mi někdo vysvětlit, proč už tam dávno není nějaké mimoúrovňové řešení pro přechod této silnice??

Michal Fiala

Protože obyvatelé Lipůvky, prostřednictvím voleného zastupitelstva, již desítky let svým postojem blokují smysluplný obchvat obce (optimalizovaná varianta D43) a bláhově se domnívají, že se v dohledné době zrealizuje trasa Hitlerovy dálnice. To by pro ně znamenalo přesunutí problému za kopec. To, že za kopcem jsou taky lidé, jaksi odmítají přijmout. Nu což, nechme je při tom. Můžou si za to sami.

Tomáš Gottschalk

Nic leůšího než Hitlerova dálnice se tím směrem postavit nedá, ale hlupáci budou do bezvědomí opakovat nesmysly o optimalizované variantě a o nepřípustnosti dálnice pod Pálavou.

Michal Fiala

Jasný beru. Co člověk to názor. Myslím si něco jiného. Uvidíme kudy budu v důchodu jezdit do Brna. Ačkoliv se mě osobně Hitlerova varianta dosti negativně dotkne, jsem naprosto v klidu. Je to bláhový projekt.

eon

Já tu ani nechtěl řešit 43 nebo obchvat, jde mi o to, že kvůli tomu semaforu tam jsou kolony málem až k Řečkovicím a přitom by to spravila investice za pár mega do nějakýho nadchodu nebo tak něco, aby se vyrušil ten semafor…

Vždyť by to museli uvítat i Lipůvkovští, emise při plynulým průjezdu padesátkou jsou zlomkový oproti neustálému popojíždění a stání…

Jaaa

Při popojíždění a stání přejdete i jinde než jen na jediném místě toho semaforu.

M19

Vy to tam vůbec neznáte, že? Kde byste tam ten nadchod či podchod umístil? To by nebyla investice za pár milionů, to by bylo mnohem, mnohem dražší…

M19

Pro mínusáře: Kam přesně byste zde umístili ten nadchod či podchod, aby to bylo jen za pár milionů a ne za desítky či stovky? Na jedné straně to bude technicky proveditelné, jen to bude hnusné až hrůza, ale na té druhé?
https://www.google.com/maps/@49.338584,16.5525486,3a,75y,348.24h,87.48t/data=!3m6!1e1!3m4!1sgHMfAyS53XN6SBNl_Y1pEw!2e0!7i13312!8i6656
Co takhle místo autem jet veřejnou dopravou, pomohlo by to více.

Alf

Kolony mají i pozitivní dopad: A/ dá se v klidu odbočit/zařadit do/z Blanska, B/ do/z Malhostovic, C/ bus 320 nemá zpoždění. Obchvat není třeba protože aut bude ubývat: přechod na elektro + odstavování elektráren = zpět na kolo nebo bus a silnice se vyprázdní

R2D2

Ta silnice potřebuje 2+2 už jen proto, že každé léto to silničáři přepnou na režim 1+1. Na trase do Brna ze Svitav už jsou čtyři semafory, neskutečný…

Jaaa

A co vezete, že musíte autem?

Tomáš Gottschalk

Co je Vám po tom?

Jaaa

Super. Občane nestarej se a plať mi moje pohodlí. To víte že jo. 😛

Tomáš Gottschalk

Svoje pohodlí a svobodu si platím sám, nikdo mi na naftu nepřispívá.Naopak odvádím eráru spotřební daň a DPH (kromě jiného ze spotřební daně). Jenom zlomek z nich jde na infrastrukturu zpět. Ale to se zeleným hlupákům a pirátům (což je vlastně totéž) vysvětlit nedá.