Hladíkovo dědictví. Stát tají, jak může jeho nečekaný verdikt zpozdit novou silnici mezi Turnovem a Jičínem
Vizualizace silnice I/35 Ohrazenice - Úlibice. Foto: ŘSD

Nový ministr Petr Macinka uvedl, že bude hledat cestu, jak rozhodnutí předchůdce zvrátit. Není však jasné, zda to je vůbec možné.
Začal bych pomalu připravovat podklady pro žalobu na bývalého ministra, pro takovýto velice specifický postup musel mít nějaký důvod, a opravdu horko těžko se bude hledat nějaká informace kterou až do posledních dní neměl která ho „nakonec“ přesvědčila zrušit dlouho platné stanovisko… Pokud takovou informaci neprokáže, zbývají motivy pro takový postup buď osobní (úplatek??) nebo si už začal budovat „příští“ kariéru. Jinak ostatní členové bývalé vlády by se mu měli vřele poděkovat (nejlépe žehličkou) za to že na závěr volebního období dost citelně pokazil to jak se na onu vládu bude vzpomínat… pak se divte že lidi volí znovu Babiše… Číst vice »
Dobře jim tak. Dostavme D35 do Úlibice a pak se uvidí, třeba z toho bude rovnou 4 pruh. Jinak Hladík je stejný srabík jako Kupka.
V takové krajině nemá čtyřpruh co dělat.
To je jen názor naštěstí.
jaka je vubec intenzita dopravy mezi trutnovem a jicinem, je to stejny jako mezi hradcem a olomouci?
Špatná otázka.. správná je jaká je/BUDE intenzita po dostavbě D35 Od Hradce až po Liberec? Myslím že aktuálně to neví ani RSD a chtělo by to nový výpočetní odhad. Jistě budem všichni překvapeni.
D1 u Přerova ukazuje, že se to nakonec postaví. Vláda by měla vytvořit tým specializovaných právníků a odborníků, kteří budou operativně nasazování na tyto spory, aby dávali maximální support a vyřešilo se to co nejefektivněji. Musejí být ještě mazanější a za ještě zakousnutější do tématu než Děti země.
Ono je to i tom, proč ministr zruší rozhodnutí ministerstva po jedenácti letech. To by o tom měli rozhodovat maximálně soudy, zda bylo vše dle legislativy správně. Také bychom se mohli dostat do situace, že nový ministr vydá rozhodnutí jiné a zruší rozhodnutí předchozího ministra například vyhláškou ministerstva životního prostředí, což bude mit právně vyšší legislativní úroveň.
S ubývajícími kilometry na výstavbu se na toto může pak soustředit celá armáda takový právníků.
Aktivisté z SOS nechtějí 4 pruh, Ti chtějí jezdit v povozech ze středověku po hliněných cestách a dálnice nebudovat kvůli hmyzu, jako se to stalo tady.u Turnova, kde 17 druhů brouků a komárů nebude mít kde bydlet..
EIA jim tedy najde nový domov u pana Piňose a v kempu Sedmihorky kde budou štípat turisty.. ;)))
„kde 17 druhů brouků a komárů nebude mít kde bydlet…“
Přírodu přece k ničemu nepotřebujeme, „blahobyt“ to je ta pravá hodnota!
V kempu už jsou a štípou fakt intenzivně. Vloni v létě mi tam štípli kolo. Potvory.
Pokud si dobře pamatuji, byl boj jakkoliv nové vedení I/35 natrasovat. Takže úplně nesdílím nadšení, že shození staré EIA otvírá cestu k 2+2 (ať už á la I/73 nebo jako dálnice).
Tam je to taky Pěkná cipovina . To samí I/49 na Púchov
Doufám, že nakonec všechno zlé bude pro něco dobré a vznikne tam plnohodnotná čtyřproudová dálnice, tak jak to mělo původně být: Liberec – Hradec Králové – Olomouc. 🛣️
Doufám že se ten třípruhovy paskvil smete ze stolu a buď se upraví stávající EIA (pokud to něco umožňuje) nebo úplně nová na plnohodnotnou dálnici..👌👍👍 jinak si tam pak dychejte ty splodiny z kolon . Čus 🙋
Co je tam za kolony?
On možná Hladík prostě věděl, že to chce 4 pruhy a to smerově oddělené.
Chce to nutně upravit na 4 pruhy a cestu zkrátit a napřímit a vést co nejvíc v trase původní silnice a to hlavně z Turnova kde není potřeba nový most
Taky doufám, že to tak dopadne! 🙏🏻
A když se udělá nová EIA kdo jí zaplatí? Pokud bylo vše v pořádku, tak by to měl zaplatit odstupující ministr!
Dalsi roky stresu a zplodin pro tisice lidi kvuli zlomyslnosti jednoho vocase.
Njn. Z puvodne pravostredovych lidovcu udelal zeleny khmer Hladik a spol. nevolitelnou stranu.
Tak to neudělal ani tak Hladík jako to jejich neustálé černoprdelnictví.