Hitachi Rail dodá 46 nových bateriových tramvají pro Florencii
Tramvaj Sirio ve Florencii. Foto: Hitachi Rail
Toskánské město buduje nové tratě, v historickém centru nemusí díky bateriím stavět troleje.
Toskánské město buduje nové tratě, v historickém centru nemusí díky bateriím stavět troleje.
22 let stará koncepce a stejně jde na odbyt, zajímavé… 🙂
Tak na tom už není co dál vymýšlet. To je jak nízkopodlažní autobusy – v jejich konstrukci už také bylo dosaženo dokonalosti a není tam vesměs prostor pro žádné další inovace.
to sice ano, ale designově jsme se mohli posunout už trochu dál…
Možno chceli mať unifikovaný vzhľad so starším vozovým parkom.
Škodovka kdysi dodala tramvaje s tímto uspořádáním tuším do Turecka? Když tak mně opravte. Důvod byl stejný. Historické centrum chtěli bez trolejí.
Tak tady ty tramvaje taky nějak moc do historického centra nepojedou (rozhodně ne víc, než je tomu už teď). Stejně by se tam nevešly.
Ony už tam tramvaje v podstatě jsou, Piazza della Stazzione je centrum, přibude Piazza San Marco. Ale souhlasím, nevešly by se. Florencie je velká zhruba jako Brno a jádro historického centra je odhadem na třikrát větší ploše než v Brně. Bohužel se tramvaj nevejde na nábřeží, to by bylo super, ale tam je to bez šance. A na druhém břehu na jih za historickou část není důvod stavět další linku, není tam žádná významnější zástavba. Jinak tam je tramvaj podle mé zkušenosti skutečný game changer, jakmile otevřou linku, okamžitě je plně využitá. A tramvaj z letiště je luxusní a vlastně… Číst vice »