Historický Sepekovský viadukt na trati Tábor – Písek projde rekonstrukcí

Sepekovský viadukt na trati Tábor - Písek. Pramen: Správa železnicSepekovský viadukt na trati Tábor - Písek. Pramen: Správa železnic

Práce si vyžádají nepřetržitou výluku, která je naplánována od začátku září do konce listopadu.

25 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Cestující

Jak je na tom viadukt, který se nachází hned na kraji Tábora? Aby nenasledovala v příštích letech další výluka kvůli jiné rekonstrukci. Teď je nejvyšší čas udělat pořádně celý úsek z Tábora až do Písku.

Martin

U téhle trati by chtělo udělat něco také se svrškem,alespoň do stavu úseku Tábor – Balkova Lhota.Zvýšení traťové rychlosti,horní rychlostníky apod. A pak taky odstranit ty hrozné šedesátkové přejezdy.V kombinaci s novými Regiofoxy by to mohla být solidní trať.

Han van Meegeren

A zrušit stanice s vloženými návěstidly (nejen tam).

Kuba2

Stalo se.

Klabavátor

Most se objevil ve filmech, z nichž je jistý jen film „Velikonoční dovolená“. Bylo jich zřejmě víc, jak si matně vybavuji, ale paměť neslouží.

Facepalm

Takže první rekonstrukce po 134 letech provozu? Holt řemeslná úroveň tehdy byla někde úplně jinde,

Alibaba

Hlavně je to kamenný! Toto zdělení je hlavně pro příznivce opravy ocelové konstrukce mostu pod Vyšehradem. 🙂

Jinak určitě se musela nějaká drobná údržba dělat. Teď bych to typoval na nutnou rekonstrukci izolace, kdy původním materiálům došla životnost.

MHD

Ocelová konstrukce se dá vyměnit za podobnou. Nakonec v Děčíně a jinde to šlo. Ale v Praze stál někdo o to, aby se prolilo co nejvíc kubíků betonu a proteklo za ně co nejvíc miliard. Takže se tam vymýšlí další „Kotasovina“.

DavidS

To už je hodně zoufalý argument. Vytáhnout zrovna miliardy a kotasovinu u toho vítězného projektu… Budete se muset více snažit

Alibaba

V Děčíně a podobná?
Asi jsem moc deformovaný, pro mě tam jsou zásadní rozdíly. Srovnejte počet příhradovin a řez mostem.

A poznámku s betonem nechápu!?

Pokud ten návrh porovnám s „Kotasovina“ na tramvajových zastávkách na Barrandov, tak bych řekl, že tohle vidělo Kotace tak možná z rychlíku.

bkv

Opravdu chceš prolít co nejvíc kubíků betonu u ocelového mostu?

Dantex

Jeho dvojče je na stejné trati na druhé straně Sepekova směrem na Milevsko.

Sova

Takže příští rok touhle dobou další výluka? 🙂

marttfo

Ten druhý je spíš už v Milevsku, než na nějaké straně Sepekova.

dantex

ano, je blíž k Milevsku než k Sepekovu

Dusanh

„Pro nákladní dopravu navíc vznikne alternativní spojení přes řeku Vltavu mimo železniční uzel Praha,“ uvádí Správa železnic.

Odkud kam by ty vlaky využívající trať Tábor-Písek měly jezdit?
Já myslel, že apríl je až za několik dní… :-/

Petr Šimral

Sice to vypadá, že nastává trénink na „Apríla“, ale úplně nejstrašnější ta trať není. Dvojče Banglí tam dá v T4 cca 1400 tun, to není úplně málo.
Otázkou je, kde to dvojče sehnat, když jedeme v elektrice.
Nezávislý přetah asi SŽ zajišťovat nebude…

Průzkumník

Dvojče banglí?…a co Gréta na toto??

Petr Šimral

No, proti třiceti kamiónům po D5 z Prahy do Berouna by se jí nelíbilo ani dvojče Banglí z Tábora do Písku a ani elektrika z Prahy přes Nemanice a Plzeň…

Dusanh

No ale co délka stanic apod.? Pravda, v noci je tam nulová osobka, takže by se dalo pár vlaků protáhnout, ale není to přes Nemanice rychlejší/operativnější?

noerf

V roce 2024 neelektrifikovaně z Berouna přes Písek, Tábor do Horní Cerekve, Jihlavy a Brna.

Georg

snad ze zdic, ne?
a mezi taborem a horni cerekvi bych vas chtel s tim nakladem videt… teoreticky pouzitelne je to jen pres veseli.

Třicátáprvní Béé

Ve Zdicích maj ranžír jak prase, pravda👍

ksz

Najednou tudy budou jezdit vojáci. Kdoví odkud, kdoví kam, kdoví čím to bude tahané … Tahle trať je krásná ukázka, jak si Spržel počíná, když se penízky kutálej ve velkém množství. Jinde prachy nejsou na nic, ale tady se brzo začne pozlacovat.

Granja

Zase špatně. Neudržujeme špatně, udržujeme – to samé. Takže nejlepší řešení TOR a následně červený terč…?