Historický Sepekovský viadukt na trati Tábor – Písek opraví Chládek & Tintěra, cena klesla
Sepekovský viadukt na trati Tábor - Písek. Pramen: Správa železnic

V září na trati vypukne nepřetržitá výluka, která potrvá až do konce listopadu.
Nechápu, takže tam ty mosty budou 2?
Sorry, už chápu, jde o mosty na úplně jiných místech, podíval jsem se do mapy. Všechno jsem měl sloučené do Orlíku.
K té alternativní trase a vojenským nákladům by mě zajímalo přípustné zatížení na viaduktech přímo v Písku. Jejich stav taky není nic moc…
ano, tak kdyz jim to budete dostatecne dobre rozporovat, tak dojdete k zaveru, ze je to akce k nicemu.
na levem brehu vltavy trat nikoho nezajima a milevsko az tabor v pohode pobere autobus.
jen se chci zeptat, jestli tohle je zaver, ke kteremu jste se chtel dostat.
Ještě že je viadukt kamenný a dobrá správa ho „nemůže“ zbourat a nechat postavit nový „spřátelenou“ firmou…
I když je pravda, že oni by toho snad byli i schopni, viz mnohé původní (tj. 150+ let staré) kamenné propustky a mostky, co by vydržely při drobných opravách dalších 500 let, nahrazené betonovými odlitky co se budou za 30 let zase měnit…
clovek by rekl, ze sotousek by mohl mit radost, ze se opravuje prastara hezka pamatka na prakticky zbytecne zeleznicni trati.
ale ono ne, „user“ nasere deset jinych temat, na kterych ukaze, ze je vsechno spatne.
Jde vidět, že to tu vůbec neznáte. Na trati jezdí vlaky plně obsazené v hodinových a menších intervalech. Zejména několik stovek dětí denně do škol v Táboře a v Písku plus lidé do práce.
Vaše vzdělání v oboru rekonskukce staveb se počítá na kolik let?
Stavební průzkum proveden ze židle před televizí? Zas jeden z těch, co budou tvrdit, že trám je zdravý, protože tak vypadá a do zdravého trámu se dá zarazit krumpáč jednoručně?
Jestli nevidíte rozdíl mezi vlastnostmi kamene a oceli, tak je to s váma vážné…
Pokud není mezi Borovany a Novými Hrady výluka!