Historické tramvajové linky v Praze loni využilo 40 tisíc cestujících
Historická tramvaj v ulicích Prahy. Pramen: Archiv DPP
Historické tramvaje v Praze znovu vyjedou na dvě okružní linky koncem března.
Historické tramvaje v Praze znovu vyjedou na dvě okružní linky koncem března.
Ta ulice vypada uzasne, uplna parada…
Najde se zde někdo, kdo by mohl pomoci nějakým tipem či odkazem, kde by šlo získat informace o historii linky 4, vozech a jejich číslech, které byly pro tuto linku určeny atd.? Případně cokoliv o historii Strašnické vozovny nebo o zaměstnaneckých číslech personálu v období provozu tohoto typu tramvají. Děkuji.
Nevíte náhodou někdo, zda mají tyto tramvaje nějaké vytápění pro cestující?
Nikdy neměly. Vytápění přišlo až s T1.
Tak nevím, zda je čtyřicetiminutový takt vhodný pro hop on hop off. To už je IMHO snad lepší šedesátiminutový. Těch 40 minut bez jízdního řádu nikdo dohromady nedá. 10,20,30,60 minut se lehce pamatuje (pokud nezapomenu v kolik jsem vyskočil), 40 není dělitelné šedesáti.
Hra na epidemickou situaci nebrání provozu „historických linek“, pokud tahle hra nebrání provozu nehistorických linek …
Nehistorické linky provádí základní dopravní obslužnost, tedy jsou nezbytné. Historickéé linky pro turisty jsou navíc, jsou zbytné.