obrazok-zdopravy

Havířov protáhne Dlouhou třídu, průtah městem prodlouží až k budoucímu obchvatu

Oprava silnice I/11 v Havířově. Foto: ŘSDOprava silnice I/11 v Havířově. Foto: ŘSD

V současnosti končí důležitý průtah městem hned za lesoparkem v části Podlesí.

Odebírat
Upozornit na
guest
23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Vir

To už tu mělo stát už dávno

Jean Alesi

Havířov je jedno velké neštěstí,jen se tady kope, bourá, kácejí zdravé stromy někdy na úkor nesmyslných projektů!!!
Lidé houfně opouštějí tady to v uvozovkách město pro život.Radnice to tady vede do záhuby.

lvy

No tak ono se stačí podívat kdo je tam u vesla. A taky napařili pěknou daň z nemovitostí, Praha by se mohla stydět jak je levná.

Palino

Už aby to bylo.Včera bylo pozdě.

KIV

Opravdu se ptám a nechci provokovat: jak se exaktně měří/určuje „zkušenost členů realizačního týmu“?

ACER

Skoda, ze tam neni sjezd na Terlicko na silnici 1/11 za Bludovickym kopcem, takhle moc ridicu co pojedou z havirova smer na slovensko ten obchvat nevyuziji a pojedou po stavajici ceste

lvy

To si nemyslím, pojedou nahoru a napojí se přímo na obchvat.

Ic540

Dal jsem Vám palec nahoru. 👍
Jinak přesněji řečeno každý dle místa bydliště v Havířově či okolí se napojí nejkratší cestou na obchvat. Míst k napojení na obchvat je hodně a jsou řešená mimoúrovňově. Nemusí nikdo jet přes Podlesí. To jen ti kteří bydlí na Podlesí a blízké části města a okolí. Třeba z druhé části města ale především ze Šumbarku nikdo přes Podlesí logicky nepojede. Doprava se rozmělní i v rámci Havířova…

lvy

Však ano, já to bral univerzálně z centra.

1769

celý ten obchvat je naprosto zbytečný, protože tranzitní doprava v Havířově je zcela marginální.

Ic540

Zdravím. Jak popisuji níže v příspěvku každý se dle místa bydliště se napojí nejkratší cestou na obchvat. Míst je v okolí města dost a jsou řešená mimoúrovňově… Jinak podstatnou změnou která díky obchvatu vznikne což někteří nechtějí slyšet. Není jen Vámi uváděný směr Slovensko, potažmo tedy v podstatě Trinecko Bystřicko Jablunkovsko. Odpadne jízda přes Bludovický kopec Těrlicko Hradiště Třanovice Hnojník Sťřítěž Ropici k napojení na obchvat Třince a silnici až na Slovensko… Ale I třeba i směry Frýdlantsko Frenštátsko Rožnovsko Ostravice Bílá Čeladná tedy místa kam hodně lidí míří. Nebudou se díky obchvatu muset prodírat obcemi ve směru Frýdek Místek.… Číst vice »

asfalter

Jsem fanda obchvatů, ale tohle je nesmyslná cesta bez obchvatu, který už teď je diskutabilní bez EIA. Od Těrlicka to bude delší alternativa, od Albrechtic toho jezdí minimum a vše se tlačí přes Suchou…

Mynic

To vyprávějte lidem v Havířově. Názorný příklad je Opava a to ještě není hotový celý.

koriandr

Už aby to bylo… ale spoustě lidem pomůže až poslední etapa do vrbic

Ic540

Cesta/trasa Vrbice Rychvald Petřvald (koridor D15) už není aktuální. Nedávno to i prezentoval Radek Podstawka náměstek pro dopravu kraje na svém faceboku (26.4) po jednání v Rychvaldu kde se nejen hovořilo o tomto projektu (ZRUŠENÍ KORIDORU D15), ale i třeba o trasování vlakotramvaje na území Rychvaldu a jiné detaily ohledně dopravy v Rychvaldu a okolí… První plnohodnotné, čtyřpruhové propojení D1 a D48 v oblasti Ostravska (1/56) se začne stavět příští rok po dokončení všech oprav mostů které nyní probíhají na území Ostravy. Bude se dělat na čtyřpruh Místecká kolem haly Tatran která bude zbourána a dále kolem zastávky Stodolní. Celé… Číst vice »

182-097

Rychvaldu by pomohlo alespoň propojení dálnice z křižovatky u Vrbice (je tam na to příprava) kolem Heřmanického rybníka někam do Heřmanic k silnici 470, což by umožnilo aby se doprava k dálnici z této strany dostala přímo a ne objížďkou přes Přívoz, nebo Hrušov, případně Záblatí a Bohumín.
Tramvajky v Rychvaldu moc nikomu nepomůžou, když autem se odtud dojede kamkoliv do Ostravy dříve než ta tramvajka dojede vůbec někam na Hranečnik…

asdfasdfasdf

Chápu, že nějakou alternativu k bludovickému kopci je potřeba, ale je až takové monstrum potřeba?

Bronislav Ceh

Tak nějaký jiný nápad ? Když se podívám na mapu, tak nevidím jinou možnost. Zato vidím 4 pruhovou komunikaci vedoucí přes celé město končící někde v lese kruhovým objezdem pokračující učelovými komunikacemi na maximálně jedno auto v obou směrech.

asfalter

Hlavní směry dopravy jsou Rudná na Suchou a Rudná na Bludovice. Než ta západní varianta, osobně bych víc uvítal východní variantu. Ale tu snad nikdo neřešil… A přitom by bylo možné z města vést 2-3 kolektory na Havířov, a tedy by se nemuselo město projíždět, typicky hlavní třída, která je problémová. Třeba něco takového jsem zamýšlel: https://mapy.com/s/rocasuruve a u Těrlicka už na stávající variantu obchvatu na dálnici.

Brona

Tahle varianta je úplně nereálná. Je tam přírodní památka Meandry lučiny. Tam nikdo nic nepostaví. Navíc z tohoto jihozápadního směru nelze město fakticky vůbec napojit. Není tam jediná větší cesta. Teď tam staví chodník na Mezidolí a trošku rozšiřují cestu a už to byl obrovský problém.

Hunter

Hlavní třídu a národní třídu dát do hloubeného tunelu a pod bludovickym kopcem řazeny tunel. Výjezd v Těrlicku u plánovaného tunelu.

Ic540

Pod středovým pásem a části vozovky Hlavní třídy jsou kolektory voda teplo a další náležitosti. Spousta sítí. To by vyšlo levněji zbourat celý Havířov. Jako základ udělat ty tunely a postavit město znovu od základů…😃

Mynic

Vy jste hlavička a kudy potom půjde vodovod, odpady, energo ?