GW Train našel firmu na instalaci ETCS do karlovarských RegioSprinterů
Nádraží Bečov nad Teplou. Autor: Zdopravy.cz/Ondřej Kubala

Tendr na vybavení šumavských motoráků je zatím na mrtvém bodě, neboť dopravce neuspěl s žádostí o dotaci.
Ne ne ne, at se hezky pekne Budějovice zapnou komplet. At ten nesmysl hezky pekne se všemi důsledky dolehne na vsechny a pekne se to propíše. Ne ze se udělají výjimky jen pro někoho a ostatní z ostatních směrů utřou. Nebo at to neplatí pro všechny. Jinak se tohle zvýhodňování „pro někoho “ jisto jistě napadne.
Ale no tak, pane Svoboda…:)
Přesně. Hlavně že pro úseky jako Bohumín-Ostrava, nebo Libeň-Malešice výjimky nejdou, ale tady není problém.
Ale notak, ČD Cargo po těch kolejích nejezdí do všech směrů?
Změnit dohodu o ETCS v prvním týdnu platnosti jízdního řádu, aby vysoutežený dopravce nemohl vyjet, takový podraz na cestující se jen tak nevymyslí.
Za 17mio nejsou tak daleko od uplne novyho EV 18m autobusu
Rada pro GW Train. Při problémech s dotací na ETCS se zkuste obrátit na pana Augustu z KŽC. Ten ji v pohodě dostal, třeba poradí.
No a na ty Vary bude ETCS někde, nebo to bude jenom kvůli Mariánkám?
Se divím ze to nevyhrálo Ažd, oni by ani prototyp nemuseli dělat když v 6 stejných motorácích ETCs maji
Tohle nemá na kolejích co dělat… po hašišbednách to nejhorší co tu kdy jezdilo
Několikrát jsem s tim jel a má to jízdní dynamiku lepší než 814, kterých jezdi v republice ještě dost.
Já tím jel včera do Vimperka a například tam není vůbec místo na nohy, neuvažujeme-li čtyřku nebo cestující trpaslíky.
O nějakém TSI Crash nemůže být ani řeč apod.
RegioSprinteři jsou v pohodě plus RS1 které se už taky začínají objevovat taky, ale ty 845 to je katastrofa zlaté 842 co tam jezdily předtím.
814 je zlatá oproti tomuto krámu…. jen to chce odhodit zaujatost vůči nim
To se říkalo o Desirech taky, než je koupily ČD.
Desiro taky neni nic extra a je jedno kdo je provozuje. Ale regiosprinter a hašišbedna jsou konstrukční omyly