GW Train bude vozit kola ve vagonech po Slovenské poště

Slovenský poštovní vagon. Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářSlovenský poštovní vagon. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Společnost GW Train ze skupiny Jihotrans, která bude díky vítězství v tendru od prosince obhospodařovat šumavské lokálky, vyřešila problém se

7 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Miloň

Tak hlavně aby ta podmínka 100 km/h platila striktně na všechna vozidla a ne, že časem třetinu výkonů převezmou 810 / 813 a bude se to hájit „jen provozní záloha“…

Jan

Hlavně ta jejich 81x určitě na léto splňuje 100 km/h a klimatizací.

Marco

to bude šílenost, už takhle se na naložení/vyložení kol čeká v turistických stanicíh strašně dlouho, a to to nandavaj několikero dveřmi naráz…

Michal

A v té zetce bude jezdit nějaký pochop, který kola bude vydávat? Nebo cyklisté otevřou vrata, vyškrábou se nahoru, naloží kola… To je každý pobyt +3 minuty…

A ten vagon bude moci být mezi dvěma motoráky? Tj. povede ním nějaké dálkové řízení?

David

Ve vagonech bude obsluha, kola bude přebírat, umísťovat i vydávat. Ano dálkové řízení 810 je v plánu.

Josef

Jako na JHMD – vyndá to průvodčí