GW Train bude vozit kola ve vagonech po Slovenské poště
Slovenský poštovní vagon. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
Společnost GW Train ze skupiny Jihotrans, která bude díky vítězství v tendru od prosince obhospodařovat šumavské lokálky, vyřešila problém se
Tak hlavně aby ta podmínka 100 km/h platila striktně na všechna vozidla a ne, že časem třetinu výkonů převezmou 810 / 813 a bude se to hájit „jen provozní záloha“…
Hlavně ta jejich 81x určitě na léto splňuje 100 km/h a klimatizací.
to bude šílenost, už takhle se na naložení/vyložení kol čeká v turistických stanicíh strašně dlouho, a to to nandavaj několikero dveřmi naráz…
Dle dostupných informací několikery dveře přibudou, sníží se střecha a vagon bude mít vlastní obsluhu. JŠ
A v té zetce bude jezdit nějaký pochop, který kola bude vydávat? Nebo cyklisté otevřou vrata, vyškrábou se nahoru, naloží kola… To je každý pobyt +3 minuty…
A ten vagon bude moci být mezi dvěma motoráky? Tj. povede ním nějaké dálkové řízení?
Ve vagonech bude obsluha, kola bude přebírat, umísťovat i vydávat. Ano dálkové řízení 810 je v plánu.
Jako na JHMD – vyndá to průvodčí