Gigavlaky se vracejí. Diesel vystřídají na trati do braniborské Tesly bateriové jednotky Mireo

Bateriové jednotky Siemens Mireo, kterými dopravce NEB zprostředkovává kyvadlovou dopravu do závodu Tesla. Zdroj: RBB24Bateriové jednotky Siemens Mireo, kterými dopravce NEB zprostředkovává kyvadlovou dopravu do závodu Tesla. Zdroj: RBB24

Nové soupravy ušetří ve srovnání s původními vlaky 50 tun CO2 týdně.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Inženýr

Nevíte, jestli i naše automobilky provozují vlaky na svoz zaměstnanců? Škodověnka, Toyota, Hyundai.

maaaca

Jo z HK do Kvasín a zpět hobluje na střídání směn Regionova 😂

Michal M

V českém pojetí je to šukafon do Dobrovíze. 🙂

Twix

Ten brejlovec s honekry už tam ale nejezdí, ne? 🙂

Tomáš Záruba

Tyhle marketingové „pouťově vyvolávací“ názvy bych zakázal. To je tak strašně trapné, že to úplně „překáží ve veřejném prostoru“…

dujka.robert

Jen jsem se nedočetl, z jakých obnovitelných zdrojů, tu elektřinu získávají. 26 spojů něco smlsne.

Michal M
L.

Akorát je to celková výroba energie, ne jen elektřiny.

Michal M

No to máte pravdu. Tak v elektřině je to lepší, skoro 60% obnovitelných.
Kdyby zase zapli nějaké jádro, jsou docela hvězdy.

František

Jestli je to na dopravu dělníků do továrny, tak mi prijde divné těch 26 spojů. Většinou se dělá jen na začátky směn. Takže to pak jezdí prázdné, než aby to stálo, nebo ty směny jsou více flexibilnější?

Anonymní alkoholik

Ani ne. Ono do to je třeba zohlednit i lid z kanclů. 🙂 Někdo přijde v 6, někdo v 9, někdo třeba v 11. Někdo si v půlce dne odejde na home office. Nějaký zaměstnanec ve full remote režimu zase jednou za čas přijede na meeting svého týmu a zase pofrčí domů… Tady se na klasické píchačky s povinným sezením od osmi u stolu určitě hrát nebude. 😀