Gigavlaky se vracejí. Diesel vystřídají na trati do braniborské Tesly bateriové jednotky Mireo
Bateriové jednotky Siemens Mireo, kterými dopravce NEB zprostředkovává kyvadlovou dopravu do závodu Tesla. Zdroj: RBB24
Nové soupravy ušetří ve srovnání s původními vlaky 50 tun CO2 týdně.
Nevíte, jestli i naše automobilky provozují vlaky na svoz zaměstnanců? Škodověnka, Toyota, Hyundai.
Jo z HK do Kvasín a zpět hobluje na střídání směn Regionova 😂
V českém pojetí je to šukafon do Dobrovíze. 🙂
Ten brejlovec s honekry už tam ale nejezdí, ne? 🙂
Tyhle marketingové „pouťově vyvolávací“ názvy bych zakázal. To je tak strašně trapné, že to úplně „překáží ve veřejném prostoru“…
Jen jsem se nedočetl, z jakých obnovitelných zdrojů, tu elektřinu získávají. 26 spojů něco smlsne.
Žádná výhra, no.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bc/Energy_mix_in_Germany.svg
Akorát je to celková výroba energie, ne jen elektřiny.
No to máte pravdu. Tak v elektřině je to lepší, skoro 60% obnovitelných.
Kdyby zase zapli nějaké jádro, jsou docela hvězdy.
Jestli je to na dopravu dělníků do továrny, tak mi prijde divné těch 26 spojů. Většinou se dělá jen na začátky směn. Takže to pak jezdí prázdné, než aby to stálo, nebo ty směny jsou více flexibilnější?
Ani ne. Ono do to je třeba zohlednit i lid z kanclů. 🙂 Někdo přijde v 6, někdo v 9, někdo třeba v 11. Někdo si v půlce dne odejde na home office. Nějaký zaměstnanec ve full remote režimu zase jednou za čas přijede na meeting svého týmu a zase pofrčí domů… Tady se na klasické píchačky s povinným sezením od osmi u stolu určitě hrát nebude. 😀