Gepard Express opustil autobusovou dopravu, předal ji RegioJetu

Dodávka Gepard Express pro linku Brno - Letiště Praha. Foto: Gepard ExpressDodávka Gepard Express pro linku Brno - Letiště Praha. Foto: Gepard Express

Jsme rádi, že můžeme podpořit Gepard v jeho aktivitách na úzkém rozchodu, říká majitel RegioJetu Radim Jančura.

Odebírat
Upozornit na
guest
23 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Libor

No vidíte jaký je RJ spasitel, co se podílí taky na záchraně JHMD… Jen tak dál a víc podílu..

Avlaky

Neví někdo kolik jakých autobusů a minibusů RJ přebral?

Podle rezervační systemu bude jezdit ze stavajici technikou

A seznam autobusu není kompletní

thomas

Pokud víte o některých dalších vozech, dejte je vědět na seznamový mail.
Co se týče autobusů, tak Isuzu se nabízí k prodeji, Ducato prodané, prodané byly také 3 Sprintery. Co tedy zůstalo, tak je 1x VDL, 2x autobusy Sprinter (M-B, Bus Design), dále 2x OA Sprinter a 3x OA Sprinter 211 CDI.

Vozka

Doplním:
VDL je prodané tak pár měsíců zpět (i přesto že má stále celovozovku)
Starší Bus Sprinter je též v prodeji
Novějšího Bus Sprintera si dle FB nejspíš nechají.

Do RJ tedy šly pouze 5x Sprinter

Jan T.

Což je dost málo, aby z toho splatil těch 80 milionů na odkup JHMD.

Avlaky

Jsou někde tyto konkrétní informace k dohledání? Nebo jen interní informace?

Honza

Čím tam bude RJ jezdit ?

Avlaky

Podle rezervačního systému přebere techniku i webowky

Ivos

Sakra, mam u nich nejaky nevyužity kredit 🙁

Džamel

Nějak nechápu, proč to RegioJet kupuje. Stačilo by vyčlenit dva – tři busy a mohl si to rozjezdit samostatně, linku na letiště již má, tudíž jen přidat časy… Kde vlastně je to pro žlutého přidána hodnota?

Průvodce původní Aleš

Likvidace konkurence. V tomto případě přátelská. Win-win situace, oba pánové jsou spokojeni.

Džamel

Vzhledem ke kapitalovým možnostem RJ by tuto konkurenci dokázal zlikvidovat i bez koupě a asi by to ani netrvalo dlouho.

mgr.pavel

Ale takto to bylo rychlejší a nejspíš i levnější.

diem72

Já bych úplně nezavrhoval variantu, že RJ (rozhodnutím p.Jančury) prostě spojil příjemné s užitečným a prostě touto konsolidací „trhu“ zároveň podpořil záchranu JHMD … prostě racionální krok s „přidanou hodnotou“.
Dík patří oběma

noerf

Možné jsou dvě varianty, jednak funguje ještě Orbix pro firmy a prodej letenek, čili to může využít pro firemní klientelu, nebo návazné spoje od vlaků a autobusů na letiště.
Druhým může být, zájem o podíl v JMHD, například opravit a využít tamní depo.

Jiří kuchta

Oni spolu spolupracovali i dříve. Některé vlakové spoje gepardů jezdil ve skutečnosti zlutej.

Cyril

Pronajímal si žlutý soupravy

Kicruj

Kdoví , co je vše součástí dohody. Hypoteticky může Fikáčkovi pomáhat s nákupem i kapitálově (oddlužené JHMD nemusí být špatný kup, mají dost nemovitostí, Jančura má s ubytovacícmi službami taky svoje zkušenosti). Časem se to asi dozvíme.

HansB

Stejně by mě zajímalo jak byla ta jejich maršrutka vytížená…

Lkprak

Nemůžu sloužit nějakými statistikami, ale občas je na letišti potkávám a co jsem si všimnul, prázdné to nejezdilo. Včera jsem zahlédl i plně obsazenou maršutku.

Jirka

Jezdil jsem s nimi do Vídně a nevzpomínám si že by někdy bylo volné místo…

Gajda

Taky jsem jí potkal na dálnici jedině obsazenou. Ono je to těžký – poslat z Brna rovnou na letiště do Prahy autobus nejde ekonomicky – nikdy by se dost nenaplnil. Něco jako byly dřív Cygnusy zase zabíjí mýtné a ten malinkej Mercedes může navíc 130, autobus jen 100.

David

Držím palce, snad se jim to povede