Gepard Express chce začít jezdit na úzkokolejkách co nejdříve, prodává autobusovou dopravu

JHMD, nádraží Jindřichův Hradec (únor 2024). Autor: Zdopravy.cz/Jan ŠindelářJHMD, nádraží Jindřichův Hradec (únor 2024). Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Obnovení turistického provozu na úzkokolejkách očekává i Sdružení měst a obcí Úzkokolejka.

Odebírat
Upozornit na
guest
17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
MilanSima

Vypadá to na první pohled až příliš optimisticky. Ale držím palce.

Milda

Včera jsem jel kolem přes Jindřichův hradec. Stačí vysekat kopřivy, opravit koleje, koupit ze švajcu nové vlaky a hurá dopravovat.

togup

Moje řeč. Stačí miliarda nebo dvě a budem jezdit jak čamrda.

Milda

Šak jo, není problém. Řsd ppžádalo o 2mld na dálnice, a Kupka už to řeší. Stejně jako 2mld krajúm na dvojky a trojky. Peněz je.

Ten Ten Ten

Dnes jsem se chtěl svézt Gepardem – jeden spoj zrušený, druhý prý taky, i když koupit šel. Albert už si asi chce hrát jen s vláčky.
V jeho autobusech jsem zažil pomalu se rozpadající sedačky a nefunkční WC, minibusy jsou zase strašně stísněné, jako by je koupil snad od Filipínců. 😆
Jsem opravdu zvědavý, kdo to koupí a co s tím udělá. Na záchranu situace v případě zpožděného příletu byly ty spoje dobré, i když trochu dražší (oproti zelené příšeře tedy levné, ale…).

koriandr

Tož to já zkusím prodat Trabanta za dvě mega když lidi nevědí co s penězi a kupují nesmysly..

Jan Soukup

Tak já Vám jen píšu že nemám zájem.

koriandr

Někdo se najde jako v tomto případě

MartinS.

Ty 4 ojeté autobusy a 7 ojetých mikrobusů? To je autobusová doprava? No nevím, kolik z toho může vyvařit? 15 milionů nebo dokonce 20?

Bram

Hele, za Fikáčkem nejspíš stojí někdo hodně silný po finanční stránce. Jinak to není možné. Nebo mne napadá ještě jedna varianta, kdo by za ním mohl stát, ale tu si nechám pro sebe. Uvidíme brzy, nic se nedá utajit.

Josef Petrák

Nejde o vozidla, ale o ten business. (smart guy) Vždyť jsou v tom 3 fungující linky.

noerf

Otázka je, kdo půjčí podnikateli, který generuje za rok 2024 zisk cca 2,5 miliony Kč cca 60 – 80 milionů na koupi JHMD?

Ten Ten Ten

Nepoužíval náhodou většinu zisku na Žiwell Express, Vlakfest a tak?

noerf

To je dle zveřejněné účetní uzávěrky. Jinak předchozí roky byli ve ztrátě, podobně jako autobusová doprava.

MartinS.

Já vám nevím, ale do společnosti Gepard Express bus byl vyčleněn majetek za 7,3 milionu (autobusy) a závazky k úvěrovým společnostem ve výši 7,3 milionu.
Rozumím tomu, že mají nějaký business 5x denně do Vídně, 6-8x denně do Prahy a 3x týdně do Opavy, ale mikrobusy. Když budu hodně optimistický, tak ta autobusová doprava vydělá ročně kolem 2-3 milionů korun. To fakt není takový business, který byste prodal za nějaký horentní peníz.

V. K.

To je hlavně business, který nebude nikdo kupovat, protože ho může velice snadno v případě zájmu rozjet sám. Kmenové řidiče to asi mít nebude a ty ojeté autobusy nestojí za řeč.

Josef Petrák

Rozjíždět linku od nuly je rozhodně „jednoduché“. 🙂 Koupí rozjetého businessu si ušetříte startovací marketingové náklady, koupíte časté cestující a hlavně se vyhnete řešení bus. licence od začátku.