Gepard Express chce začít jezdit na úzkokolejkách co nejdříve, prodává autobusovou dopravu
JHMD, nádraží Jindřichův Hradec (únor 2024). Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář

Obnovení turistického provozu na úzkokolejkách očekává i Sdružení měst a obcí Úzkokolejka.
Vypadá to na první pohled až příliš optimisticky. Ale držím palce.
Včera jsem jel kolem přes Jindřichův hradec. Stačí vysekat kopřivy, opravit koleje, koupit ze švajcu nové vlaky a hurá dopravovat.
Moje řeč. Stačí miliarda nebo dvě a budem jezdit jak čamrda.
Šak jo, není problém. Řsd ppžádalo o 2mld na dálnice, a Kupka už to řeší. Stejně jako 2mld krajúm na dvojky a trojky. Peněz je.
Dnes jsem se chtěl svézt Gepardem – jeden spoj zrušený, druhý prý taky, i když koupit šel. Albert už si asi chce hrát jen s vláčky.
V jeho autobusech jsem zažil pomalu se rozpadající sedačky a nefunkční WC, minibusy jsou zase strašně stísněné, jako by je koupil snad od Filipínců. 😆
Jsem opravdu zvědavý, kdo to koupí a co s tím udělá. Na záchranu situace v případě zpožděného příletu byly ty spoje dobré, i když trochu dražší (oproti zelené příšeře tedy levné, ale…).
Tož to já zkusím prodat Trabanta za dvě mega když lidi nevědí co s penězi a kupují nesmysly..
Tak já Vám jen píšu že nemám zájem.
Někdo se najde jako v tomto případě
Ty 4 ojeté autobusy a 7 ojetých mikrobusů? To je autobusová doprava? No nevím, kolik z toho může vyvařit? 15 milionů nebo dokonce 20?
Hele, za Fikáčkem nejspíš stojí někdo hodně silný po finanční stránce. Jinak to není možné. Nebo mne napadá ještě jedna varianta, kdo by za ním mohl stát, ale tu si nechám pro sebe. Uvidíme brzy, nic se nedá utajit.
Nejde o vozidla, ale o ten business. (smart guy) Vždyť jsou v tom 3 fungující linky.
Otázka je, kdo půjčí podnikateli, který generuje za rok 2024 zisk cca 2,5 miliony Kč cca 60 – 80 milionů na koupi JHMD?
Nepoužíval náhodou většinu zisku na Žiwell Express, Vlakfest a tak?
To je dle zveřejněné účetní uzávěrky. Jinak předchozí roky byli ve ztrátě, podobně jako autobusová doprava.
Já vám nevím, ale do společnosti Gepard Express bus byl vyčleněn majetek za 7,3 milionu (autobusy) a závazky k úvěrovým společnostem ve výši 7,3 milionu.
Rozumím tomu, že mají nějaký business 5x denně do Vídně, 6-8x denně do Prahy a 3x týdně do Opavy, ale mikrobusy. Když budu hodně optimistický, tak ta autobusová doprava vydělá ročně kolem 2-3 milionů korun. To fakt není takový business, který byste prodal za nějaký horentní peníz.
To je hlavně business, který nebude nikdo kupovat, protože ho může velice snadno v případě zájmu rozjet sám. Kmenové řidiče to asi mít nebude a ty ojeté autobusy nestojí za řeč.
Rozjíždět linku od nuly je rozhodně „jednoduché“. 🙂 Koupí rozjetého businessu si ušetříte startovací marketingové náklady, koupíte časté cestující a hlavně se vyhnete řešení bus. licence od začátku.